X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אותה תמונה [צילום: חיים צח/לע"מ]
קומקום בחלון הראווה
כיצד פרסמו 3 אתרים מובילים במקביל בכותרת הראשית ידיעה לא מרעישה על אודות נשיא המדינה, עם תמונה זהה ולא רלוונטית

איש אחד חולף על פני חלון ראווה אשר במרכזו קומקום, צ'ייניק, הוא נכנס לחנות ושואל את בעל הבית "אתה מוכר קומקומים"?? "לא", עונה בעל הבית, "אני מוהל", "אז מדוע אתה שם קומקום בחלון הראווה"? שואל העובר (ושב) "וכי מה אשים בחלון הראווה"? שואל המוהל.
בדיוק על הסיפור הזה חשבתי כאשר ראיתי ב-ynet, מעריב, וואללה במקביל, תחת הכותרת הראשית תמונה, אותה תמונה בדיוק אשר מקורה בלשכת הפרסום הממשלתית, של הנשיא הרצוג לוחץ את ידו של נשיא טורקיה, כאשר הפגישה ביניהם הייתה לפני למעלה מ-3 שבועות.
מה חדש בתמונה הזו ומדוע זכתה לבכורה בשלושה אתרים במקביל? זאת אפשר ליחס רק ליד אלוהים. זהו נס שלא היה כמותו, נס הרבה יותר נסי מבקיעת ים סוף ויציאת מצריים. את התמונה לוותה ידיעה, על שיחת גינוי לטרוריסטים של ארדואן עם כבוד הנשיא, ודאי לא שיחה שרואיה לתפוס את הכותרות הראשיות של שלושה אתרי חדשות מובילים במקביל עם אותה תמונה במקביל. מילא אתר אחד, מילא שני אתרים, אבל שלושה? במקביל?
ובאתר הארץ הופיעה אותה תמונה לא רלוונטית בכותרת המשנה, בישראל היום אותה תמונה לא רלוונטית בכותרת המשנה, וב-JERUSALEM POST, אותה תמונה לא רלוונטית בכותרת משנה. איך זה קורה, איזה קסם נדיר, האם יד אלוהים בדבר? צדיק אחד בסדום. באתר News1 לא מצאתי זכר לידיעה ה"מרעישה" הזו, ודאי לא בעמוד הראשון, ודאי לא בצמרתו, ודאי וודאי לא עם תמונה של קומקום.
ואולי בכל זאת זהו מעשה ידי אדם? נזכרתי בעדותו של מנכ"ל וואלה במשפט נתניהו על יחסיו החמים של יצחק הרצוג עם המנכ"ל, על הציפייה של הרצוג לעיתונות טובה וההבטחה של המנכ"ל לבצע, וכל זאת על-מנת לעזור להרצוג במסע הבחירות לכנסת ולראשות הממשלה, כלומר הרצוג יודע היטב היטב איך מטים עיתונות לניפוח האגו, איך מטים עיתונות לצרכי הפרסום עצמי.
ואולי דווקא איזה בולדוזר אנושי דחף את כל הידיעות האלה במקביל, לכל פינה במדינה, ואם כולם ממושמעים "רגלי" אפשר אולי להסיק שלעיתונות יש גם יחס חם ומיוחד לכבוד הנשיא?חברים, אל תאמינו לעיתונים, הכל קומפלאש, הכל אינטרסים, הכל מסחרה. רבים מתושבי המדינה כבר מבינים זאת, אני מקווה מאוד שגם שופטי בנימין נתניהו יבינו זאת.

תאריך:  04/04/2022   |   עודכן:  04/04/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות נשיא המדינה
עידן יוסף
דגלי ישראל הונפו בארמונו של המלך    עבדאללה גינה את הפיגועים בארץ    הרצוג דיבר על הפיגועים מבלי להתייחס לזהות המחבלים: "חייהם של 11 חפים מפשע נגדעו על-ידי התקפות איומות של טרוריסטים שפלים"
דן מרגלית
במבט ראשון נראה כי נפתלי בנט והרצוג משתפים פעולה ביעילות למען ישראל    לא שאין להם אגו    במקום בו מצויים פוליטיקאים יש הרבה אגו    אך כאשר הוא מרוסן ומידתי ואינו גולש למקומות אסורים אין בו כדי לחבל באינטרס הציבורי הממשי
עידן יוסף
לראשונה זה 14 שנים: נשיא מדינת ישראל מקיים היום ביקור ממלכתי בטורקיה    לאחר שהתקבל בטקס בארמון הנשיאות באנקרה, הרצוג נפגש עם ארדואן בארבע עיניים, ולאחר הפגישה אמר: "לא על הכל נוכל להסכים, זה טבעם של יחסים עם עבר עשיר כשלנו. אבל את המחלוקות נשאף לפתור בכבוד הדדי ובגילוי לב"
מירב ארד
בביקורו, יבקר הנשיא באתונה ויערוך פגישות מדיניות גם עם ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטאקיס, בכירים אחרים וחברי הקהילה היהודית    בקפריסין ייפגש עם הנשיא ניקוס אנסטסיאדיס
מירב ארד
הנשיא הרצוג נפגש עם יורש העצר של אבו דאבי, מוחמד בן זאיד לפגישה שנמשכה מעל שעתיים    הרצוג הדגיש: "אנחנו שולחים מסר לאזור כולו שיש דרך אחרת לשלום וחיים משותפים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il