X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מוזיאון מורשת החשמונאים במודיעין [צילום: קובי הראתי -סטודיו תים אדריכלים]
טיולים חינם בחול המועד פסח
מעל 100 אתרי מורשת, מוזאונים, סיורים מודרכים ברחבי הארץ ועסקי תיירות קטנים מהדרום ייפתחו חינם לכל הציבור בישראל במהלך חול המועד
טיילת חומות העיר העתיקה ירושלים [צילום: יעל הרמן]

מעל 100 אתרי מורשת, מוזאונים, סיורים מודרכים ברחבי הארץ ועסקי תיירות קטנים מהדרום ייפתחו חינם לציבור במהלך חול המועד בחסות בנק הפועלים. לפרויקט השנה התווספו אטרקציות ומוזאונים ביניהם: "אנו" - מוזאון העם היהודי, פארק תמנע, המשכן לאמנות עין חרוד, צריף בן-גוריון בשדה בוקר, מוזאון מורשת החשמונאים במודיעין, המוזאון לאמנות האיסלאם ומוזאון הפלמ"ח.
  • יער בן שמן: פופ אפ חברתי של בנק הפועלים שיציע חוויות, משחקים והתנסויות לכל המשפחה בעולמות של חברה, סיוע לאחר, התנהלות נכונה עם הכסף ועוד חוויות מלמדות ומרגשות כאחד.
  • 60 סיורי יום וערב: סיורים עם מורי דרך מוסמכים חינם ברחבי הארץ של עמותת 'אשכולות' פורום מרכזי סיור ותודעה ישראלית. בין הסיורים שיוצעו: בצפון פארק המעיינות (נגיש), רמת הנדיב, נחל השופט (נגיש) ועיר על הר - סיור בעיר חיפה סיור לילה. במרכז כרמילה "ההר הירוק", סיור עירוני ירושלמי - בעקבות התחנה הישנה (נגיש), סיור למזכרת בתיה (נגיש) ואל מושבת הברון - סיור בזכרון יעקב ובדרום סיור אל סודות הקניון האדום.
  • כניסה חינם לעסקי תיירות בדרום: כניסה ללא עלות למגוון אתרים ופעילויות של עסקי תיירות קטנים בדרום הארץ של העמותה לקידום התיירות במרחב שקמה בשור, כגון: משק 77 קטיף תות, מצפה גבולות, חוות הדקלים במרחבים, מרכז המבקרים של קיבוץ נחל עוז, תיירות כפרית בקיבוץ עלומים, סדנאות ניפוח זכוכית של רון ארט יודאיקה, מטעי החוחובה של חצרים, חוות אל היען, סיור בצמחי תבלינים בחמדת שדות.
האתרים יפתחו חינם בכל ימי חול המועד בין התאריכים: 17 עד ה-21 באפריל 2022. ימים א'-ד' ה-17-20/4/22, הינם ימי פעילות מלאים ויום ה' ה-21/4 הינו חצי יום פעילות. לרשימה הפעילות המלאה.

ביקור באתרי מקורות סובב כנרת

חשבתם פעם איך יש לנו מים זמינים ואיכותיים 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה?
רוצים לצלול איתנו להיסטוריה ולסיפורים המרתקים של המוביל הארצי? בואו להתלהב מטכנולוגיות העתיד שמאפשרות להפיק ולספק מים בכל זמן ובכל מקום - מרכזי המבקרים של חברת המים הלאומית "מקורות" יפתחו לציבור המבקרים במהלך חוה"מ פסח, בין התאריכים 17.4-20.4/21 (בימים א'-ד'). הסיורים נערכים ללא תשלום, בתיאום מראש. לתיאום הביקור יש להתקשר – 1-800-250-270 .
אתר המבקרים אשכול
בואו להתלהב מטכנולוגיות העתיד שמאפשרות להפיק ולספק מים בכל זמן ובכל מקום במרכז המבקרים באתר אשכול, שנמצא בעמק בית נטופה. המסע של המבקרים שם יצא לדרך עם במיצג של מזרקת מים, אורות, צבעים וצלילים. בהמשך ילמדו המבקרים על מקורות המים בישראל ועל דרכי הטיפול בהם כדי לספקם לכל רחבי ישראל באיכות מי שתייה מעולה, זאת בעזרת מגוון אמצעים: סרטונים, אנימציות, הקרנות, מפה בתבליט, מודלים מוארים ועוד. הסרט שיוקרן בהמשך ממחיש את התהליך שעוברת טיפת המים מהכנרת, ממי התהום או מהים עד שהיא מגיעה לברזי הבתים.
  • הביקור יתקיים חינם אין כסף והוא מיועד לעד 10 מבקרים בקבוצה; משך הביקור: עד כשעה; שעות פעילות: 9:00 -16:00; מיקום: מול קיבוץ חנתון, כביש 784, וויז: מקורות אתר אשכול – מרכז מבקרים.
אתר ספיר
אתר ספיר הוא המקום שבו מתחיל מסעם הגדול ביותר של מי הכנרת מהאגם. האתר מציג נקודת מבט היסטורית ועכשווית על מערך שאיבת המים מהכנרת, על מערכת אספקת המים הארצית ועל השפעתו ותרומתו של גדול מפעלי המים במדינה, "המוביל הארצי", לקיומם של החיים והירוק בישראל. הביקור מיועד לעד 10 מבקרים ומותנה בהרשמה מראש ובהצגת תו ירוק.
  • משך ביקור: עד כשעה וחצי; שעות ביקור: 10:00 -16:00; מיקום: צפונית מערבית לכנרת, על כביש 90, בפניה לחוף חוקוק, וויז: אתר ספיר.

תאריך:  11/04/2022   |   עודכן:  11/04/2022
+קווי רכבת מושבתים יופעלו בחול המועד
12:01 11/04/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

רכבת ישראל תתגבר את תנועת הרכבות בחג הפסח ותפעיל גם רכבות בקווים המבוצעים בהם עבודות חישמול  ▪  נוסעי הרכבת בחג הפסח ייהנו משיתוף פעולה ייחודי של רכבת ישראל וקבוצת המדיה הופ!

נוסעים בתחנת הרכבת יצחק נבון בירושלים [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חגים ומועדים
עידן יוסף
רכבת ישראל תתגבר את תנועת הרכבות בחג הפסח ותפעיל גם רכבות בקווים המבוצעים בהם עבודות חישמול    נוסעי הרכבת בחג הפסח ייהנו משיתוף פעולה ייחודי של רכבת ישראל וקבוצת המדיה הופ!
בלפור חקק
אם תלך לטבילה בכנסיה של ויניפג, ונקבל הודעה מן הכומר של ויניפג, שאתה "משלנו", נקדם אותך בחברה    בסך-הכל תיכנס לכנסיה, תעשה את ה'בפטיזם' שלנו, וזהו, אתה אחד מכוחותינו, מיד נכפיל לך את המשכורת
מירב ארד
המפקד ידליק את המשואה בשם לוחמי משטרת ישראל, משמר הגבול על יחידותיו השונות והימ"מ    מאחר שזהותו אסורה בפרסום - הוא ישיא את המשואה כשהוא מסווה
חניאל פרבר
בכל אתר ואתר בו התיישבו יהודים, ההורים הם אלו שהעבירו את המסר של גאולת עם ישראל ממצרים לבניהם    כך, המשיכה לה המסורת מבן לבן, מסבא לנכד וכך הלאה דור אחר דור
איגור דוסקלוביץ
קראת חג הפסח קורא הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשיה לציבור: "היזהרו בשימוש בחומרי ניקוי, מדליקי פחמים, צבעים, דבקים ולכות, והקפידו על הרחקתם מהישג ידם של ילדים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il