|
תאריך:
|
18/05/2022
|
|
|
עודכן:
|
18/05/2022
|
שיחה כואבת עם פרשת ב"חוקותי" |
|
1 |
|
|
מאחלת לך בריאות טובה . המלבסית מהקן ברחוב שפירא ומבית הספר לילדי עובדים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ברוך שובך, איתן |
|
|
2 |
|
|
ההתבטאות בדבר העונש הקניבלי של אכילת בשר הבנים פוגעת בספר היקר לעם היהודי. אני מצטערת, שבספר כה יקר לי יש תיאורי ענישה מאד אכזריים בפרשה המסיימת את ספר ויקרא |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פרשה לא חיוכית |
|
|
3 |
|
|
הקב"ה הזין את ה EMAIL שלו למדור של איתן kaba.bimromav@ghell.god, ומזה זמן מה הוא מקבל את כל כל כל הפרסומים של איתן. אחד המלאכים סיפר לי ש kaba היה מאד נסער ממה שכתוב למעלה, בהתחלה הוא כעס מאד על איתן, למה מיהו שיגיד לkaba מה לכתוב ואיך לכתוב, למה מי הוא, אז רפאל פרץ ללשכה, ניסה להרגיע ואמר, ת'שמע kaba, איתן הוא קשיש, קשה לו, תשמור את חרון אפך לשודדים, לגנבים, איתן הוא סה"כ איש נורמטיבי, שחרר ותן גאז. kaba ממש השתכנע, נכמרו רחמיו, ואמר לרפאל אולי אני אשנה איזה פסוק? שאיתן ירגיש טוב? אמר לו רפאל, תקשיב kaba, אתה יודע כמה hard copy יש לנו?, מיליונים, אולי אפילו מיליארדים, 4000 שנה הספר הזה מופץ, כל יום מודפסים אלפי עותקים, כל יומיים מהדורות חדשות, 70 שפות, זה לא כמו היום שמשנים בשרת והופס לכולם זה משתנה. בסוף כרגיל kaba ורפאל החליטו שלא להחליט. כשיצא רפאל מהלשכה שאל אותו גבריאל מה היה, אמר לו רפאל שהוא הצליח לכבות את חרון אפו של kaba אבל כאשר kaba התהפך, והשתכנע לזרוק לאיתן עצם, רפאל סיפר שבלם את המהלך בשיטה הרגילה של hard copy, פשוט אין כוח לשינויים עם הפרוצדורה המורכבים האירוים והתימות, בדיקות התאימות, ואבטחת איכות ומה לא והסיפור הכי קשה זה שאליהו הנביא צריך לעבור בחשאי בכל ביתי ובית בעולם ולתקן את כל העותקים בכל בית. ואז אמר לו גבריאל , בשביל מי אתה נלחם, איתן הזה כל הזמן מנג'ס עם שינויים, הוא לא מבין שכתבי קודש בני 4000 שנה לא משנים, אלה לא כתבי חול, אלה כתבי קודש, שיקפוץ איתן אמר גבריאל לסיום, ורפאל הנהן בשתיקה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
לבור ועם הארץ, החותם ה.א, בוקר טוב. לרבן יהודה הנשיא באושה שבצפון הארץ, מי שחתם את המשנה בשנת 200 לספירה, מותר היה להביע את כאבו הרב על העונש המתואר בפרשה שלנו בפסוק 29 בפרק כ"ו "ואכלתם בשר בניכם ובשר בנותיכם תאכלו." כ-1000 שנה אחרי רבן יהודה הנשיא מותר לרמב"ם לכתוב בספרו "מורה נבוכים" על כאבו למקרא פסוק 29 בפרק כ"ו בספר ויקרא, ולאיתן הקטן אסור להביע את כאבו בשיחה כואבת מתוך כבוד לספר כשם המאמר שלו "שיחה כואבת...". איתן מביע את כאבו מתוך הזדהות עם העוצמות המוסריות של ספר הספרים. רק למלעיז ה.א, המתחרה עם הסגנון הבוטה של שמואל בוקי מותר לגחך על איתן, אז שיהיה בוקר טוב לבורותו ולגסות הרוח של המגיב ה.א. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בוקר טוב. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ה.א מתמכר לרדידות., וזו התמכרות שמשכרת אותו . ומתוך השכרות של הרדידות מהולה בבורות הוא מקליד את תגובותיו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהודית ג. |
|
|
|
|
|
את לא מחשיבה עצמך בורה, אז בואי תספירי לנו בפרטים מהי תקנת הפרוזבול, באיזה מצבים היא תקפה, מהי הפרוצדורה בפועל של הפעלתה, כיצד היא קשורה לקניינו של אדם ובייחוד לסוגי הקניין השונים, ואם את לא יודעת תקישי "ויקיפדיה פרוזבול" יש שם בטח איזה 10 20 50 100 שורות, מתוך אי בורותך את ודאי בןלעת אותם קלי קלוטו, דקה והכל בראש, ואז מתמצי לנו את כל הסיפור מקסימום 50 מלים ונראה מי בור ומי בור סוד. מתאים לך?, יאללה לעבודה. כל הגולשים, ארץ ובעולם, מצפים לשמוע את זיו הקלדתך יהודית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א.ה |
|
|
|
|
|
יש לי הערכה רבה לתרומה של הלל, מי שעמד בראש הסנהדרין, כשבשלהי תקופת הבית השני הכניס את הוראת הפרוזבול. אך המגיב ה.א מתעקש כמו פרד להתעלם ממה שכותב איתן. הוא רוצה לראות היום ממשל הפתוח לערכים המוסריים הגנוזים בחוקי שמיטה ויובל ומבקש את הערכים המוסריים !!!!!!!!!!!! לאמץ !!!!!!!!!!!!!!ולתת להם כלי עשייה המתאימים למציאות של המאה ה-21. שיהיה לך לילה טוב מלעיז המכנה בור את מי שמבקש לאמץ את עולם הערכים. מה עניין פרוזבול לדרישה הזו , הפתרונים למגיב ה.א |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למגיב ה.א... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יש לי הערכה רבה לתרומה של הלל, מי שעמד בראש הסנהדרין, כשבשלהי תקופת הבית השני הכניס את הוראת הפרוזבול. אך המגיב ה.א מתעקש כמו פרד להתעלם ממה שכותב איתן. הוא רוצה לראות היום ממשל הפתוח לערכים המוסריים הגנוזים בחוקי שמיטה ויובל ומבקש את הערכים המוסריים !!!!!!!!!!!! לאמץ !!!!!!!!!!!!!!ולתת להם כלי עשייה המתאימים למציאות של המאה ה-21. שיהיה לך לילה טוב מלעיז המכנה בור את מי שמבקש לאמץ את עולם הערכים. מה עניין פרוזבול לדרישה הזו , הפתרונים למגיב ה.א |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למגיב ה.א... |
|
|
|
|
|
שמיטת כספים בוטלה, אי אפשר להשתמש בה כייחוס, אם יש ייחוס אחר נא לפרט, אם אין ייחוס אפשר תמיד לכתוב דעה ללא ייחוס, או לשקר כאילו הייחוס הוא ייחוס שלא קיים, אז מה הייחוס? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
4 |
|
|
מצער, שהמקרא - הספר היקר ביותר של עמנו - מעד בתיאורי ענישה קטלניים כמו אכילת בשר בנים ובשר בנות. תיאורי הקטלנות הרבים בפרשה שלנו פוגעים בעוצמה המוסרית של הנכס הרוחני היקר לנו, וחבל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חבל שספר הספרים |
|
|
5 |
|
|
באה מנוחה ליגנע ומרגוע לעמל, טל מלמטה ולבנה מעל מבית אלפא עד נהלל . באה מנוחה ליגנע ומרגוע לעמל בכל מדינת ישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
באה מנוחה ליגנע |
|
|
6 |
|
|
באה מנוחה ליגנע ומרגוע לעמל, טל מלמטה ולבנה מעל מבית אלפא עד נהלל . באה מנוחה ליגנע ומרגוע לעמל בכל מדינת ישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
באה מנוחה ליגנע |
|
|
7 |
|
|
באה מנוחה ליגנע ומרגוע לעמל, טל מלמטה ולבנה מעל מבית אלפא עד נהלל . באה מנוחה ליגנע ומרגוע לעמל בכל מדינת ישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
באה מנוחה ליגנע |
|
|
8 |
|
|
|
|
יוסף אליעז
יש לספק הגנה של ממש לעם ישראל במולדתו אין מנוס מהגדלת המעברים והרחבתם תוך גיוס מאבטחים וכ"א נוסף, וכן הצבת מגנומטרים בכל מעבר, כך שהבידוק יהיה מהיר ויהפוך את ההסתננות מבעד לפרצות למסוכן ובעיקר לבלתי כדאי
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
עליס בליטנטל
אם הרופא והמחזאי אנטון צ׳כוב נודע בתיאור השממון והשעמום בחיי הכפר, הרי עיבודו של השחקן איתי טיראן את המחזה "הדוד וניה", ובימויו המבריק של כפיר אזולאי יוצרים מההצגה "וניה" מחזה מרתק, סוחף ומלא דרמה אפילו בכפר, תוך נטיעתו בתקופת המגיפה שהתפשטה בעולם בעת הזאת
|
|
|
|
|
|
רות רזניק
לפני מאה שנים, פרט לנשים שעבדו גם בחקלאות, רוב הנשים ניהלו משק בית שהצריך עבודה מפרכת
|
|
|
|
|
|
שמחה סיאני
הקהל, קם על רגליו ומחא כפיים ו"אילץ" את פרופ' דוד שמר, הסולנים וחברי התזמורת הנפלאים לבוא שוב ושוב לבמה, לקוד קידה ולחייך חיוך רחב
|
|
|