X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
כרמלי. "קו השבר" [צילום: באדיבות המשפחה]
אסטרטגיית ההסוואה
הדרך היחידה לבלום את ההתפתחות המסוכנת הזו הינה ראשית הבנה והכרת המציאות בה אנו שרויים, הנכונות לפעול בנחישות ובאומץ לשינוי המציאות

הרצח של המתנדב במשטרת ישראל עמיחי כרמלי הי"ד, ראוי שיהווה את "קו-השבר" בהתייחסות הרוב היהודי בארץ ישראל אל המיעוט הערבי, הטוען לקיפוח ושוויון זכויות. רצף האירועים מאז פרעות תשפ"א ו"העלייה" המתמדת בחומרת האירועים מחייבת חישוב מסלול מחדש. אך כדי לבחון ולגבש מסלול מחדש עלינו לפקוח עיניים ולהביט ממעל לא רק על אירועי הטרור, הפלילים, ותאונות הדרכים "החריגות" אלא על האסטרטגיה המתואמת בה נוקטים ערביי ישראל.
ניתוח מפוקח מראה את אוזלת היד של המדינה מול אסטרטגיה סדורה של ערביי ישראל החותרת למטרה של התשה והחלשת הישות היהודית/ציונית עד להשמדתה. למימוש המטרה יש חלוקת תפקידים סדורה החותרים יחד להשגת המטרה, תוך שהם מסווים את צעדיהם כדי להטעות ולהראות לגורמי הממשל ולאזרחי ישראל שהאירועים אינם פרי של תכנון, אלא ספורדיים שיד המקרה "חוללה" אותם. המשותף לכל הגורמים השותפים לאסטרטגיה הזו, הוא הניסיון והמאמץ לשוות לפעילויות שלהם לגיטימציה בטענה שהן נעשות במסגרת החוק והדרישה לשוויון זכויות.
עיקרי חלוקת התפקידים
· סיעת רע"ם הנתונה למרות התנועה האיסלאמית "תתנדב למסור עצמה", תכנס לקואליציה, בתוכה תחתור לחוקק חוקים שיטיבו עם הערבים ותבלום ככל שתוכל חוקים המיועדים לקדם ולשמור על חוסנה וביטחונה של המדינה היהודית (גם אם יש בהם פגיעה קלה בציבור הערבי).
· סיעה ערבית אחרת תישאר באופוזיציה, תמשיך את ההסתה וההשמצה של רשויות המדינה בכל פורום שיזדמן, ובמקביל תעשה יד אחת עם שאר הסיעות באופוזיציה כדי לחזק את הקיטוב והשנאה בין היהודים.
· ראשי הרשויות ומנהיגי הציבור הערבי יגבירו את הלחץ על רשויות המדינה למתן תקציבים נוספים תחת הדרישה/סיסמה: פיצוי על הקיפוח המתמשך של המגזר הערבי. במקביל עליהם לעודד ולתמוך בשוד הקרקעות סביב הישובים, בטענה שיש למצוא פתרון "לריבוי הטבעי" על-פי הנהוג בבתים צמודי-קרקע.
· שמיטת תשלומי מיסים למדינה היהודית, מצד קבלנים ובעלי עסקים ערביים, לצד שוד רשויות המס על-ידי פיתוח ושכלול השיטה של הפקה וסחר בחשבוניות פיקטיביות.
· עידוד הפעילות העבריינית של גורמים שונים ורבים במגזר הערבי בדרום ובצפון שעיקרה סחיטה ופרוטקשן, גניבות חקלאיות לזריעת ייאוש בקרב אחרוני החקלאים היהודיים, חדירה לבסיסי צה"ל ולשטחי האש כדי לגנוב נשק וציוד צבאי אחר, סחר בסמים, גידול מוסלק של קנביס וסמים, השחתה, חבלה ושריפה "סתמית" של ציוד ורכוש השייך ליהודים, התפרעות בבתי חולים ופגיעה בצוותים רפואיים.
· לאחרונה אנו עדים לתעוזה מרחיקת הלכת של חברת הכנסת זועבי, הדורשת להחזיר את עקורי איקרית ובירעם, במילים אחרות מימוש "זכות השיבה".
באם נניח לרגע את האיום הגרעיני מצד אירן (שמדינת ישראל פעילה בו יום יום) הרי שהסכנה האמיתית האורבת לנו מבית, היא המאיימת ומסכנת את קיומנו. ערביי ישראל עמוסים בשנאה יוקדת, משוחררים מפחד גורמי האכיפה, מצוידים בכמויות נשק עצומות, ובעיקר הם חדורי מוטיבציה להיכנס לעימות גלוי. מודעים הם למגבלות החוק הקושרות את ידי גופי האכיפה. הם מנצלים זאת ומתמידים בפעילות האלימה והחתרנית תוך אמונה כי הזמן עובד לטובתם.
ניתוח המציאות מוביל למסקנה כי הדרך היחידה לבלום את ההתפתחות המסוכנת הזו הינה ראשית הבנה והכרת המציאות בה אנו שרויים, הנכונות לפעול בנחישות ובאומץ לשינוי המציאות. טיפול מערכתי במערכות החקיקה והאכיפה, חקיקת חוקים שיגבו את גופי השלטון והאכיפה לביצוע הצעדים לשינוי המציאות. במקביל שינוי מיידי של הוראות הפתיחה באש כדי לתת מענה יעיל נגד הפעילות העבריינית הערבית שביסודה מונחות מטרות חבלניות וטרוריסטיות לפגוע באוכלוסייה היהודית ולשלול ממנה את זכות ההגנה וההתגוננות.
מלחמת העצמאות לא תמה, משימת השלמתה מונחת על כתפינו. חיזוק הריבונות היהודית והטמעת המשילות תטיב גם עם המיעוט הערבי אשר יכיר במדינה וישלים עם חוקיה. כי אין לנו מדינה אחרת.

תאריך:  13/06/2022   |   עודכן:  13/06/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עמנואל בן-סבו
האם יקום איש הרוח ההגון, איש התקשורת הישר, הפרשן הסביר וידפוק קלות על המקלדת, ידרוש שקיפות? האם זכות השיבה נפתחה למתן ומתן?
איציק וולף
ממשלת נורבגיה הודיעה כי תאסור לציין על מוצרים שיוצרו בהתנחלויות שהם יוצרו בישראל    משרד החוץ מתריע: ההחלטה עלולה לפגוע ביחסי ישראל-נורבגיה ותהפוך את נורבגיה לפחות רלוונטית ביחס לקידום יחסי ישראל והפלשתינים
אהרן פאפו
בשבועות האחרונים שכך מעט השיח המתמשך סביב הדרישה ל"תיקונים", כביכול, בחוק הלאום כדי לכלול בתוכו את ערך "השוויון" שיעשה, כביכול, את כולנו "שווים"    אך "שווים" באיזה מובן?
יוני בן-מנחם
גורמי ביטחון בישראל מעריכים כי בכירים בפתח הם שאחראים להפצת חרושת השמועות על מצב בריאותו של יו"ר הרש"פ אבו-מאזן במסגרת קרב הירושה. בכיר בתנועת פתח מעריך כי במקרה שאבו-מאזן ימות יחליף אותו באופן זמני בתפקיד יו"ר המל"פ רוחי פתוח עד לעריכת בחירות לנשיאות בשטחים
יוני בן-מנחם
התוכניות של הקומנדו הימי של הזרוע הצבאית של חמאס היא לפגוע באסדות גז ומתקני נפט ישראלים בים התיכון באמצעות סירות נפץ מהירות או באמצעות טילי ים-ים    ישראל נערכת לאפשרות שאירן תבצע פעולת נקם נגדה שתכוון לעבר מתקני הגז הטבעי והנפט שלה מול חופי הרצועה    ביקשה ממצרים להפעיל לחץ על חמאס להימנע מפעולות כאלה שיפגעו באספקת הגז הטבעי מישראל למצרים ולמדינות נוספות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il