X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  ספרים
הסודות של סבתא נינה [צילום: משה ניסנבוים]
ד"ר בריאות
דוקטור בריאות: ספר חדש ומרתק שמלמד על תרופות סבתא יש בספר שיטות מעשיות וברורות שממש מדריכות את מי שקורא אותו בתחום הזה בצורה מפורטת וכל זאת בשפה קולחת וציורית

"שָׁלוֹם, יְלָדִים.
אֲנִי דּוֹקְטוֹר בַּבּוֹנָג.
אֶת כָּל הַסּוֹדוֹת לִרְפוּאָה טִבְעִית לָמַדְתִּי מִסָּבְתָא נִינָה.
הֶחְלַטְתִּי לִכְתֹּב אֶת הַסֵּפֶר הַזֶהּ כְּדֵי שֶׁלֹּא רַק אֲנִי אֵדַע לְטַפֵּל בְּעַצְמִי וּבַחֲבֵרַי בְּעֶזְרַת מִצְרָכִים זְמִינִים וְטִבְעִיִּים שֶׁלָּרֹב יֵשׁ בְּכָל בַּיִת וּבְיֶדַע שֶׁעָבַר מִדּוֹר לְדוֹר".

סבתא, מה טוב לשיעול"?"
"צלחתי את חיי בעזרת תרופות סבתא שעברו מדור לדור, הבנתי שתרופות סבתא זהו אוצר שלא כולם מכירים, לכן החלטתי שהגיע הזמן לשתף בידע החשוב הזה ואף להנגיש אותו לילדים"
▪  ▪  ▪

ספר הילדים החדש "דוקטור בבונג והסודות של סבתא נינה", שכתבה המחברת מרים דה מדינא, ואייר בצורה מופלאה ולדיק סנדלר, הוא לא ספר ילדים רגיל. יש בו שיטות מעשיות וברורות שממש מדריכות את מי שקורא אותו בתחום הזה בצורה מפורטת וכל זאת בשפה קולחת וציורית.
זה הופך את הקריאה בו לא רק למהנה אלא גם למחכימה ועשירה מבחינת הידע. וכך, הקורא מגלה עולמות חדשים, והכל בצורה זורמת וקולחת. הספר עוסק בנושא "תרופות סבתא" בצורה ייחודית.
גיבור הספר הוא דוקטור בבונג. הוא מספר שאת כל הסודות של הרפואה הטבעית הוא למד מסבתא נינה. הוא החליט לכתוב את הספר הזה במטרה שלא רק הוא ידע לטפל בעצמו ובחברים שלו בעזרת מצרכים זמינים וטבעיים שלרוב יש בכל בית ובידע שעבר מדור לדור, אלא שכל מי שקור אותו ידע לעשות זאת.
בראיון בביתה שבמעלה אדומים היא מספת על כך ומתארת את תהליך הפקת הספר ואת הרקע המיוחד לכתיבה שלו וכמובן את המטרה החינוכית-ערכית מאחוריו. לדבריה "כתבתי את הספר מתוך הרקע והניסון שלי בנושא הזה. חשבתי שיהיה נכון להראות עד כמה מצרכים בסיסיים שיש לכולנו בבית יכולים להיות תרופות מועילות לכל מיני מצבים ובעיות רפואיות. כך אני גם מטפלת בעצמי וממליצה.
"הנכדים כבר הולכים לארון הספרים לבדוק מה הרמב"ם כתב על זה. שמתי למשל גם את אחד הספרים בבית הכנסת וכל ילדי הקהילה קוראים ונהנים מזה. מדובר במדריך מפורט והכל בצורה של סיפור ילדים מעניין".
"היה תהליך ארוך של 8 חודשים של הפקת הספר. עסקנו בהנגשת הרעיון והאיור ועוד, כל זה כדי להביא את המידע בצורה הכי איכותית שיש ובצורה מקיפה. יש גם בונוסים מיוחדים שכדאי לכל מי שהנושא מעניין אותו לקרוא. חוכמת הדברים הפשוטים עוברת מדור לדוור והיא אמינה חזקה וכמובן מעולה. זה פשוט מדהים".
על הרקע העיסוק שלה בנושא הבריאות והתרופות היא אומרת ש"צלחתי את חיי בעזרת תרופות סבתא שעברו מדור לדור. הבנתי שתרופות סבתא זהו אוצר שלא כולם מכירים. לכן החלטתי שהגיע הזמן לשתף בידע החשוב הזה ואף להנגיש אותו לילדים.
"כששלושת נכדיי גדלו מעט, הם ראו כיצד התרופות שאני רוקחת במטבח הביתי נותנות מענה לבעיות שונות. הם התחילו להתעניין ולשאול שאלות: "סבתא, מה טוב לשיעול"? "מה יכול להקל על כאב הגרון"? וכך הובילו אותי לכתיבת ספר זה. שנהיה תמיד שמחים ובריאים, ואם נזדקק נשתמש במה שהטבע וחוכמת הדורות נתנו לנו".
את הספר מלווים איורים מקוריים וססגוניים של ולדיק סנדלר שמאייר בשלל צבעים את הסיפור ומוסיף לייחודיות שלו. המחברת, מרים דה מדינא, היא אם לשני בנים וסבתא לשלושה נכדים. נולדה בשנת 1963 להורים שעלו ממרוקו וכיום עוסקת בתחומים שונים ומגוונים. "דוקטור בבונג והסודות של סבתא נינה" הוא ספר הביכורים שלה.

תאריך:  14/06/2022   |   עודכן:  14/06/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ניסנבוים
בספר חדש מראה דוד דיסקין כיצד עיוות נתוני תחלואה ותמותה בהשוואה לעולם, זריעה מכוונת של חששות מהחיסונים והשוואות למדינות אי-נידחות וכן דברים נוספים, גרמו למשבר אמון שהתקשורת מינפה כנגד השלטון
משה ניסנבוים
ילדה משום מקום: ספר הדרמה החדש של דורון טלר    המחבר שוזר עלילה רבת-פנים, חמה ואנושית
הרצל חקק
דרמה של רגשות - ובד בבד זה סיפור של תקופה, סיפור של קהילה בעיצומה של סופה חובקת עולם
גלי צבי-ויס
"אימא, אני רעבה", הייתה מייללת; "אימא, אני רוצה לאכול", נדנדה הילדה בת העשר כדרך קבע, ואימה הייתה מביטה בה בעצב, דמעה סוררת נושרת לה על לחיה    פרק מהספר "קרייזי ליידי בה"א הידיעה" הוצאת "דרך המילים"
בלפור חקק
הספר מספר את סיפור הגבורה של בנימין לילדי ישראל, הינו הספר השמיני בסדרת הספרים מעצבי הזהות לילדים ונוער    שיחה מרתקת עם עו"ד נפתלי ורצברגר, בנם של עטרה מאושוויץ ובנימין ממאוטהאוזן, על השתיקה שהופרה רק בזכות הנכדים, על פרוסת הלחם האחרונה ועל האבא שלא ויתר וניצח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il