X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מיכאלי. מה היא עושה? [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
הדרך ל"עבודה", הדרך לגיהנום
מיכאלי, מדינאית רצינית, אינה מפקירה צורך אסטרטגי בנוחיות רגעית אם תמשיכי, חלילה, תגרמי למפלגתך לניצחון פירוס. כלומר, "עוד ניצחון כזה ואבדנו"
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

הביטוי הנפוץ "הדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות" נולד, כנראה, על לשונו של בן ג'ונסון לפני כ-300 שנים. ב"הכוזרי" לרבי יהודה הלוי הופיע רעיון זה כך: כוונתך רצויה, אך מעשיך אינם רצויים. ליושבת-ראש מפלגת העבודה מרב מיכאלי יש סיבות עמוקות לשאת בליבה את זכר ההמלצה הזו בבואה לארגן את מהלכיה לקראת הבחירות.
דפנה ליאל דיווחה הלילה בערוץ-12 כי דובר מפלגת העבודה הורה לחבריה לתקוף בחריפות את המערך החדש של בני גנץ וגדעון סער. לא את בנימין נתניהו אלא את בני גנץ. זה טירוף מערכות. זו קטנוניות של קמעונאי ש"צר עולמו כעולם נמלה" ומבקש להוסיף לעצמו רווח זניח במכולת שלו גם במחיר של התרסקות כל ענף מכירת המזון.
מיכאלי, מדינאית רצינית, אינה מפקירה צורך אסטרטגי בנוחיות רגעית. אם תמשיכי, חלילה, תגרמי למפלגתך לניצחון פירוס. כלומר, "עוד ניצחון כזה ואבדנו". במלים אחרות, הסיכוי היחיד להצלת הדמוקרטיה הישראלית מפני משפחת חובבי השמפניה והתכשיטים והסיגרים הוא להציב מחדש את הדגם של ממשלת השינוי, שהייתה יעילה וחלופית ומשלמת עתה את יוקר המחיה הנוסק בגלל מלחמה רחוקה בקייב.
בני גנץ וגדעון סער הם שותפים חיוניים בממשלה עתידית כזאת. אלא מה? מיכאלי רוצה עוד רבע ח"כ לצידה, ולעזאזל עם הדמוקרטיה הישראלית. מופת של הפקרות ציבורית. הוא הדין בסירובה להקים חזית אחידה עם מרצ. אני מבין שהייצוג לא יהיה פריטטי (חצי-חצי). אפשר, אולי, לדרוש ממרצ מחויבות משמעותית ל"משמעת סיעתית".
אך כל הסקרים מעידים כי הבחירות עלולות להיות מוכרעות על חודו של קול, ואם מרצ תתמודד לבד ויחסרו לה כמה אלפי קולות לדלג על משוכת אחוז החסימה יגרום כשל כזה לעליית משפחת התכשיטים והסיגרים והשימפניות לשלטון.
בעיקרו של דבר את מי רוצה מיכאלי לראות מנצח בבחירות? את בנימין נתניהו או את תמר זנדברג? יואב קיש-קיש או יאיר גולן? אני מניח כי השאלה רטורית והתשובה הצפויה של מיכאלי מובנת מאליה. אך אל חדרי לבי מתגנב החשד שמא התשובה של שרת התחבורה דווקא אינה מובנת מאליה.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  12/07/2022   |   עודכן:  12/07/2022
+לפיד ביטל נאומו במכבייה כי שובץ אחרי הנשיא
00:16 13/07/22  |  עידן יוסף

רה״מ לפיד ביטל את נאומו בטקס פתיחת המכבייה אחרי שסורבה בקשתו לפתוח את הטקס ולנאום לפני הנשיא הרצוג. לפיד כנראה מעוניין לשדר שהוא המארח של ביידן ולא הרצוג. מי שנאלצו להכריע הם אנשי המכבייה, שהחליטו להיצמד לפרוטוקול השנים הקודמות שלפיו הנשיא ראשון. הבוקר ביטל לפיד את נאומו (חדשות 12).
מנשיא המדינה וראש הממשלה נמסר: לאור ההשתתפות של נשיא ארה״ב באירוע המכבייה, הוחלט בהסכמה משותפת ובתיאום בין הלשכות שרק הנשיאים ינאמו וראש הממשלה יגיע ויכבד בנוכחותו בטקס.

+התקווה החדשה של הנדל: "בקרוב יהיו חדשות גדולות"
23:10 12/07/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר דרך ארץ בכינוס פעילים: "אני לא הולך לשום מקום. נהיה הקול החשוב בבחירות האלו"  ▪  אביר קארה הגיע לכינוס  ▪  הנדל: "מקווה שנתניהו לא ירכיב את הממשלה הבאה"  ▪  סטלה וינשטיין: "הנדל, האוזר ושקד - בית קברות פוליטי"

הנדל. מו"מ מדשדש מול ימינה [צילום: יונתן שאול/פלאש 90]
+ניצן הורוביץ לא יתמודד על ראשות מרצ
13:07 12/07/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

אחרי יותר משלוש שנים כיו"ר, הורוביץ הודיע כי לא יתמודד בפריימריז על ראשות המפלגה אך הודיע כי ימשיך ברשימה לכנסת הבאה  ▪  הוסיף,: "בקרוב יהיו פריימריז במרצ, וכל אחד יוכל לבחור ולהתמודד על הזכות לייצג את התנועה. ואני קורא כאן לכל מי שרואים עצמם ראויים, להציג מועמדות"

הורוביץ. לא פורש מהפוליטיקה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+סמוטריץ' מפציר בבן-גביר: אל תרוץ עצמאית
10:32 12/07/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר מפלגת הציונות הדתית טוען כי אין כל הצדקה בעולם לתתי מפלגות בציונות הדתית  ▪  "ישבתי עם איתמר ומאוד מאוד הפצרתי בו שנביא בשורה אמיתית. מספיק כבר עם תתי המפלגות, בוא נתאחד למפלגה אחת"

"בן גביר ישמור על עצמאותו" [צילום: פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הדרך ל"עבודה", הדרך לגיהנום
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
פעם היה עיתונאי רציני
תל-אביבי  |  12/07/22 21:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
מירב ארד
אחרי יותר משלוש שנים כיו"ר, הורוביץ הודיע כי לא יתמודד בפריימריז על ראשות המפלגה אך הודיע כי ימשיך ברשימה לכנסת הבאה    הוסיף,: "בקרוב יהיו פריימריז במרצ, וכל אחד יוכל לבחור ולהתמודד על הזכות לייצג את התנועה. ואני קורא כאן לכל מי שרואים עצמם ראויים, להציג מועמדות"
איציק וולף
יו"ר מפלגת הציונות הדתית טוען כי אין כל הצדקה בעולם לתתי מפלגות בציונות הדתית    "ישבתי עם איתמר ומאוד מאוד הפצרתי בו שנביא בשורה אמיתית. מספיק כבר עם תתי המפלגות, בוא נתאחד למפלגה אחת"
איציק וולף
אם הבחירות היו מתקיימות היום הייתה רשימת כחול לבן-התקווה החדשה הרשימה השלישית בגודלה    אך המספרים מעלים ספק שתצליח לעמוד ביעדים שהציבה לעצמה לעצירת הקיפאון הפוליטי ולהקמת ממשלה יציבה
עידן יוסף
איציק וולף
סיעות כחול לבן ותקווה חדשה קיימו ישיבה משותפת ראשונה לאחר ההודעה על הריצה המשותפת בבחירות לכנסת ה-25    סער: משלבים מרכז ביטחוני עם ימין ממלכתי    "מכונת הרעל, השקרים, הפייק ניוז וההכפשה תעבוד בחודשים הקרובים שעות נוספות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il