ש: ממתי ניתן לעדכן את פרופיל הכרטיס?
ת: את הפרופיל ניתן לעדכן חודשיים לפני גיל 75 (בגיל 74 ו-10 חודשים), וההטבה תיכנס לתוקף בתחילת החודש שבו תגיעו לגיל 75.
ש: האם ניתן לטעון במקביל את פרופיל 75+ בכרטיס הרב-קו ובישומון הסלולרי?
ת: ניתן ואף מומלץ.
ש: האם ניתן לעדכן פרופיל אזרח ותיק 75+ לרב-קו אנונימי?
ת: לא. את הפרופיל ניתן לטעון לרב-קו אישי בלבד, או לרב-קו
חצי אנונימי. טעינה לחצי אנונימי תצריך עידכון מחודש של הפרופיל על הכרטיס כעבור שנתיים.
ש: האם אני חייב להגיע בעצמי, או שאוכל לשלוח קרוב-משפחה לעדכן את הפרופיל עבורי?
ת: הנוסע מבקש הפרופיל יכול שלא להיות נוכח בעמדת השירות במקרה בו מיופה כוחו הציג צילום (נייר) של תעודת הזהות/דרכון של הנוסע (מייפה הכוח), וכן יפוי כוח חתום וספציפי (קרי כזה שעניינו הנפקה ו/או קבלת זכאות לפרופיל מיטיב) הכולל את פרטי שניהם, ולאחר כמובן שמיופה הכוח הזדהה בעמדה. יפוי הכח צריך לכלול את הפרטים של שניהם ולציין שהוא ניתן לצורך קבלת הזכאות.
ש: מה לגבי החוזים והערך הצבור שנשארו לי על כרטיס הרב-קו?
ת: אם עברתם את גיל 75 ועדכנתם פרופיל אזרח ותיק 75+ ברב-קו האישי שלכם, באפשרותכם לקבל החזר כספי עבור יתרת הערך הצבור שנותרה בכרטיס. במעמד ההחזר יבוטל הערך הצבור, ולא ניתן יהיה לטעון חוזים נוספים לרב-קו.
במקרה של יתרת ערך צבור "כלואה" ניתן לבצע את ההמרה באופן עצמאי בשירות
באתר "רב-קו אונליין" ללא עלות.
שימו לב: על-מנת שתוכלו להשתמש ברב-קו עד כניסתו לתוקף של הפרופיל המיוחד, את קבלת ההחזר ניתן לדרוש רק לאחר גיל 75. את ההחזר ניתן לקבל באמצעות זיכוי לכרטיס האשראי של בעל כרטיס הרב-קו, או במזומן בעמדות שירות נבחרות.