X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
4 ימים לאחר ההדחה מהגביע, מכבי ת"א תארח הערב ב-19:30 את בני סכנין ותנסה לזכות בנקודות חשובות בתחתית. רודי חדד ישלם את מחיר ההפסד ויסופסל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

ארבעה ימים לאחר ההדחה המביכה מגביע המדינה, מכבי ת"א תארח הערב (שבת) ב-19:30 את בני סכנין במחזור ה-22 של ליגת טוטו (שידור ישיר בספורט 1).
מי שצפוי לשלם את מחיר ההדחה מהגביע ולרדת לספסל, הוא הקשר היהודי-צרפתי, רודי חדד, שהגיע למכבי ת"א בתחילת העונה ועדיין לא פרע את השטרות.
יוסי שבחון, שנעדר מזה חודש ימים לאחר שקרע שריר במפשעה, לא ישחק גם מול סכנין. הקשר, שעורך אימונים אישיים עם מאמן הכושר, טיביריוס דראו, צפוי לשוב לסגל הקבוצה בשבוע הבא.
מי שתורגל במקומו של חדד בהרכב הוא עומר פרץ. ארז מסיקה, שפתח בשלוש המשחקים האחרונים, פצוע ולא יכלל בסגל. אורי שטרית, שקיבל סדרת חינוך מהמאמן ניר לוין, יחזור להרכב הפותח על חשבונו של מסיקה הפצוע בעמדת המגן השמאלי.
באימון עצמו הזהיר ניר לוין את השחקנים ממאור בוזגלו ואיליה יבוריאן וביקש מההגנה לשחק צפוף וללחוץ את החלק הקדמי של בני סכנין.
"ניצחון על סכנין מחר ייתן לנו אוויר לנשימה", אמר אחד השחקנים ל-ONE, "ביזינו את המועדון השבוע ואנחנו חייבים לחזור למסלול הניצחונות. בני סכנין קבוצה קשה שאנחנו לא מסתדרים איתה כל כך בשנים האחרונות. נעשה את הכל לנצח ולהתקדם בטבלה כמה שאפשר עד לסיום העונה".
לוין ערך אסיפה ובה הוא רשם על הלוח ציטוטים מספרו של מאמן מיאמי, פט ריילי. "צריך לדעת לצאת ממשברים", הוא כתב, ו"כל אכזבה, צריך לדעת למצוא את הדבר הטוב בה". לוין הוסיף ואמר לשחקנים: "אנחנו צוות מנצח ביחד, צריך להיות מלוכדים ולא כל אחד לבד".
בסיום האימון, שוחח הג'נרל מנג'ר של הצהובים, אבי נמני, עם כל אחד-עשר הפותחים במטרה להחדיר בהם מוטיבציה לקראת המשחק בבלומפילד.
אוהדי מכבי תל אביב הודיעו כי למרות הבושות שהקבוצה עשתה במהלך השבוע, הם מתכוונים לדחוף את המועדון עד לסיום העונה ללא כל מחאה.
הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, ג'ו ביזארה, מושיקו מישאלוף, אורי שטרית, ליאור ז'אן, ג'ונתן אסוס, דור מלול, עומר פרץ, אלן מסודי, יאניק קמנאן.
בוגדאן אפוסטו החלים מהפציעה
חלוצה הרומני של בני סכנין, בוגדאן אפוסטו, החלים מהפציעה בגללה נעדר מהמשחק מול בית"ר ירושלים והוא ייכלל בסגל לקראת המשחק מול מכבי ת"א.
המאמן אלישע לוי יקבל החלטה רק בסמוך למשחק אם להחזיר את אפוסטו להרכב או שהחלוץ יפתח על הספסל. מי שחוזרים בוודאות להרכב יהיו הבלם פטי יה יה, המגן באסם גנאים והקשר חאלד חליילה שבגלל השעיות לא נטלו חלק במשחק מול בית"ר.
בסכנין יודעים היטב שכדי להגיע דרך הליגה לאירופה הם צריכים עד תום העונה להשיג עוד 4-5 ניצחונות. לסכנין מצפה משוכה רצינית בדמותה של מכבי ת"א שתגיע לחוצה מאוד לבלומפילד בעקבות ההדחה מהגביע.
באסיפת הקבוצה צפו השחקנים בסרטון וידאו של המשחק בין מכבי ת"א להרצליה. המאמן לוי אמר לשחקניו: "אנחנו מתמודדים עם קבוצה שתגיע ברמת מוכנות מאוד גבוהה למשחק, במיוחד לאחר ההדחה מהגביע. ההפסד שלהם בגביע לא מהווה שום אינדיקציה כי רק שבוע לפני כן הם ניצחו בצורה משכנעת בהרצליה. נצטרך להיות במיטבנו כדי להשיג 3 נק'".
בסכנין מבינים את משמעות המשחק. ניצחון יקנה לקבוצה של מאזן גנאים את הזכות לארח את בית"ר ירושלים בסיבוב השלישי.
הרכב משוער: מאיר כהן, עבד ראבח, פטי יה יה, ליאוניד קרופניק, באסם גנאים, ג'ון קולמה, לוקאש סורמה, חאלד חליילה, מאור בוזגלו, חאמד גנאים (אפוסטו), איליה יבוריאן.

תאריך:  01/03/2008   |   עודכן:  01/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ביזינו את מכבי השבוע, חייבים לנצח את סכנין"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ONE
מאמן צ'לסי קיים מסיבת עיתונאים על-רקע הביקורות שהוטחו בו לאחר ההפסד בגמר גביע הליגה: "אני מדבר מהלב - הדברים שנכתבים פוגעים בשחקנים והקבוצה"
אופירה אסייג
חבר הכנסת סילבן שלום יוזם עזרה לקבוצה של העיר מוכת הקסאמים באמצעות איש העסקים שהבטיח לגייס כסף. ראש העיר מויאל: "שדרוג עולמי"
גלית יצחק
אפשר לתת לתינוק נשכן מגומי או ביסקוויטים, אך אם הוא ממש סובל ניתן להשתמש במשככי כאבים
משה ריינפלד
האוטובוס שהיה עמוס יותר מן המותר, דהר בירידה בשעת חשיכה, התהפך בסיבוב חד ונפל לתהום שעומקה 50 מטר
יהונתן דחוח-הלוי
פרשת הקריקטורות של מוחמד מגיעה גם לישראל    ח"כ צרצור קורא להחרים את העיתון ידיעות אחרונות בגלל שפרסם את הקריקטורות ותובע ממנו להתנצל בפני המוסלמים ולהתחייב שלא לחזור על מעשיו    צרצור תובע לקיים דיון דחוף בכנסת בנושא זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il