X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
השמאל עוזב את הארץ [צילום: יוסי אלוני, פלאש 90]
הגיגים תתט"ו
פסטיבל לא יהודי
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - מה הם מסתירים?!, מחסור עולמי, מפרפרים, מאיימים ומחדל "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט)

פסטיבל השקרים
משום-מה, שלא כמנהג יהודים, מציינת המדינה את זכרו של יצחק רבין ביום מותו. כנראה, זה עוד טרלול סוציאליסטי - כמו איסוף קופסאות הנרות שהדליקו לזכרו בכיכר, וגניזתן בארכיון המדינה, במסגרת בניית פולחן אישיות סביב המת, שלא הייתה לו מורשת, ומעשיו שנויים במחלוקת.
יום הזיכרון לרבין הפך מהרגע הראשון לפסטיבל שנאה והסתה. קראתי לו, "יום האשורה של השמאל". זו הייתה הזדמנות להטיח במתנגדי רבין האשמות מופרכות, שנועדו, בין השאר, לכסות על התנהלותו המופקרת של שב"כ בשבועות לפני הרצח.
כל מי שמנסה מאז לדבר על אחריות שב"כ, שלמִצער לא מנע את הרצח, מואשם בפרסום תיאוריות קונספירציה. והנה, באחרונה יצא לאור "האיש שצעק סרק סרק", ספרם של רן שריר ושל אבי זלינגר, ומביא מסמכים רשמיים על מעורבות שב"כ ברצח. כמובן, הגילויים בספר לא יעצרו את כרמי גילון ואת יעקב פרי, ראשי השב"כ, המעורבים בפרשה, המשמיצים בשצף-קצף את ח"כ בצלאל סמוטריץ', שהעז לטעון בישיבת הכנסת לזכר רבין, כי "לא רק ששירותי הביטחון לא מנעו את הרצח - הם עודדו את יגאל עמיר לבצע את זממו".
מסמכים, שפרסמו שריר וזלינגר בספרם, תומכים בטענת סמוטריץ', והתעלמות מהם מנציחה את השקרים הרבים ואת מדיניות ההסתרה של שב"כ, של ועדת שמגר ושל מערכת המשפט, שדנו ברצח. מה הם מסתירים?! אני תמה.
אין - אל תבואו מחר
עקב ביקוש עולמי עצום לתרופה לסוכרת אוֹזֶמפּיק, המשמשת גם לדיכוי תיאבון. כלומר, להרזיה, נוצר מחסור עולמי בתרופה, וחברת נובו נורדיסק, יצרניתו, אינה מצליחה לייצר די תרופות, שיספקו את הביקוש העולמי, שגדל בהתמדה מעבר לציפיות החברה.
המבקשים את התרופה, שניתנת במזרק מוכן מראש לפי מינונים (0.25 מ"ג, 0.5 מ"ג ומ"ג אחד), חוזרים בידיים ריקות מבתי-המרקחת. אולי יהיה מחר משלוח ... אחרים מסתמכים על טוב-לבם של הרוקחים, שמחפשים להם בתוכנות המלאי של קופות-החולים היכן נותרו מזרקים במינון הנדרש.
בחברת נובו נורדיסק, המייצרת את התרופה, אין יודעים מתי יחודש המלאי בארץ. "המשלוחים ממשיכים להגיע לישראל חודש בחודשו", נמסר. "בשל יעילות התכשיר אנו עדים לביקוש הולך וגובר מעבר לציפיות, ולפיכך עדכנו והגדלנו את האספקה באופן משמעותי. למרות זאת, מעת לעת נוצר מחסור זמני.
"החברה אינה רשאית לתת המלצות טיפוליות לציבור הרחב. בהתאם לזאת, בתקופות של מחסור זמני המועצה הלאומית לסוכרת מוציאה המלצות ברורות לרופאים בישראל לגבי הטיפולים הרלוונטיים למטופלים מחוץ להתוויה, שסובלים מהשמנת-יתר. החברה תמשיך לעשות כל מאמץ לעמוד בביקושים ההולכים וגוברים בישראל".
להשמנת-יתר - בניגוד לסוכרת - יש תרופות חליפיות, אומרים רופאים, ובינתיים השמנים מאוד יצטרכו לחזור לפעילות גופנית ולדיאטה, או שיבחרו בניתוח בריאטרי לקיצור קיבה.
כשעדיין היה סיכוי
"הרבנים הורו להוסיף למרצ את השם 'חיים'" - צייצה מיכל אגמון בטוויטר כשעדיין פרפרה מרצ עמוק מתחת לאחוז החסימה. דב וקיל ענה לה, "יש סיכוי, שיגיעו לטיפול נמרצ ...".
עוזבים
כמו לפני הבחירות ב-1977 ואחריהן, מאיימים עלינו שוב אנשי מחנה "רק לא ביבי" (רל"ב), כי זה סוף המדינה, והם מתכננים לעזוב את הארץ. לדעתי, כל האיומים הללו הם פרובוקציה של ד"ר גדי טאוב, יוצר התיאוריה "נוודים ונייחים", כדי לאושש את התיאוריה שלו, ולמכור עוד עותקים מספרו המצוין.
"בניגוד לאלפי אנשי מחנה הרל"ב, שמאתמול מאיימים, שהגיע הזמן לארוז מזוודה לעזוב את הארץ, ב-13.6.21, כשהימין הפסיד אפילו אחד לא חשב על האפשרות הזו. וזאת בדיוק הסיבה שהשמאל הפסיד. יש בהם שנאת נתניהו יותר ממה שיש בהם אהבת הארץ. עצוב ...", צייץ גיא ברוך בטוויטר.
דרך אגב, כשיצאתי בבוקר למכוניתי, בישר לי שכני, כי הוא עוזב את הארץ ועובר למקור ראשון. ובאמת, מה יעשו בעיתון הארץ אם רבבות רל"בים יעזבו את המדינה. גם כך תפוצתו משיקה לרצפה.
לעומת גיא, הציע דוד (גם בטוויטר), רעיון לאפליקציה: שידוכים בין בעלי דרכון זר לבין שמאלנים, שרוצים לעזוב את הארץ, והוא קורא לה, "יש עתינדר".
פרס
פרס התחקירים על-שם יחזקאל אדירם של אגודת העיתונאים יוענק לרן לוי - כתב ערוץ 20 וכיום בידיעות אחרונות וב-ynet - שחשף את פרשת הסִרסור בסוהרות בכלא גלבוע, ועקב אחריה בנחישות רבה.
"בזכותו הפרשה זוכה להתייחסות הממסד אחרי שנים של שתיקה" - נכתב בנימוקיםם להענקת הפרס. כזכור, חוץ ממלים דואגות, לא נעשה דבר בפרשה, והכנסת דחתה אפילו את ההצעה להקים ועדת חקירה בנושא.

תאריך:  08/11/2022   |   עודכן:  08/11/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פסטיבל לא יהודי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
את פרס השתיקה להעניק לפורום...
שמעון מהצפון  |  23/11/22 21:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל בן-סבו
הציבור אינו מצפה שהממשלה החדשה תפזר טללי קסם ותרפא את חוליי המדינה הרבים    הציבור כן מצפה לעבודה רצינית, מערכתית, תהליכית ולא לפעלולי דמגוגיה ולהטוטי פירוטכניקה של פופוליזם מיותרים
מרדכי ליפמן
המחנה הזה, שהתגבש סביב לפיד, שגם היה מנהיגו ודוברו הראשי, וכן בני גנץ, אביגדור ליברמן ואחרים, פעל כדי ליצור ולעצב רלביז"ם, כמודל לחרם מסוג חדש, מודל 2022    רלביז"ם שיגדיר את הביביסטים, תומכי בנימין נתניהו, כסוטים, לקעקע אות קיין על מצחם
יוני בן-מנחם
ארגוני הטרור הפלשתינים חוששים מיחידות הסייבר של המודיעין הישראלי ופרסמו שורה של הנחיות למחבלים המבוקשים לנקוט באמצעי זהירות. בזכות יחידות הסייבר של צה"ל והשב"כ היו לישראל בשנה האחרונה הצלחות גדולות בסיכול פיגועים בשטחי הגדה ובתוך ישראל עצמה
יאיר נבות
לצבא הרוסי נותרו רק 120 טילים בליסטים לטווח קצר מדגם "איסקנדר" (המכונה בנאט"ו SS-26 Stone) ו 40 טילי קינז׳אל" ולכן הזמינה רוסיה מאירן משלוח של טילים בליסטיים לטווחים קצרים שאמור להגיע בקרוב
אפרים הלפרין
מכל פינת רחוב עולה זעקת הגוואלד    המדינה הולכת לאיבוד    ברלין קורצת    בושה    שוב גנבנו לשמאל את המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il