X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נשיא אירן וזיאד אלנח'אלה
אירן וגל הטרור בגדה
אירן מעורבת בגל הטרור הנוכחי ומסייעת לארגון הג'יהאד האיסלאמי בכסף ובנשק להקים קבוצות טרור חדשות בצפון הגדה מדובר ביישום האסטרטגיה של הגנרל קאסם סולימאני להידוק טבעת החנק מסביב לישראל והחלשתה

הבריחה של ששת המחבלים בכלא גלבוע בספטמבר 2021 הייתה הקטליזטור להקמת קבוצות הטרור החדשות בצפון הגדה, כך אומרים גורמים בכירים בג'יהאד האיסלאמי.
את היוזמה להקמת קבוצות חמושים חדשות לקח על עצמו ארגון הג'יהאד האיסלאמי בתיאום עם "משמרות המהפכה" של אירן, למעשה מדובר ביישום האסטרטגיה שקבע הגנרל קאסם סולימאני, מפקד כוח "קודס" של "משמרות המהפכה" שחוסל בעירק על-ידי צבא ארה"ב, של שימוש בפרוקסי להשגת מטרות ההתפשטות של המשטר האירני.
אחרי שחימשה את החמאס והג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה, אירן עברה בשנה האחרונה לתמוך בקבוצות הטרור החדשות בצפון הגדה, אירן הזרימה כסף לארגון הג'יהאד האיסלאמי שהחל להקים קבוצות חמושות חדשות תחת השם "גדודים" שכוללים גם מחבלים מארגונים אחרים כמו, פתח, חמאס והחזית העממית. תחילה הוקמה בעיר ג'נין קבוצת הטרור הנקראת "גדוד ג'נין" ואחריה התפשטה התופעה לעיר שכם שם הוקמה קבוצת "גדוד שכם".
על-פי גורמי ביטחון בישראל, מי שעזר בהנחת התשתיות להקמת קבוצות הטרור החדשות בצפון הגדה היה השיח' בסאם א-סעדי מהעיר ג'נין, בכיר בארגון הג'יהאד האיסלאמי אשר נעצר על-ידי השב"כ ועומד כעת לדין בבית משפט צבאי.
למרות מבצע המעצרים הגדול של צה"ל והשב"כ הנקרא "שובר גלים" ארגון הג'יהאד האיסלאמי ממשיך להקים קבוצות טרור חדשות, בטולכרם הוקמה קבוצת חמושים הנקראת "גדוד טולכרם", בעיירה טובאס הוקמה קבוצת "גדוד טובאס" ובמחנה הפליטים בלאטה הוקמה קבוצת הטרור הנקראת "גדוד בלאטה".
אירן עומדת גם מאחורי חימוש קבוצות הטרור החדשות של הג'יהאד האיסלאמי בגדה ומזרימה כסף לרכישת כלי הנשק והברחתם לצפון הגדה. הגנרל חוסיין סלאמי אירח במפקדת "משמרות המהפכה" בחודש אוגוסט שעבר את זיאד אלנח'אלה מזכ"ל הג'יהאד האיסלאמי כדי לדון במצב הארגון בעקבות מבצע "עלות השחר" ברצועת עזה, על-פי גורמים ברצועת עזה בפגישה סוכם על חיזוק הפעילות של הארגון בצפון הגדה.
בראיון לאתר האינטרנט של לשכת המנהיג העליון עלי ח'מינאי, הודיע הגנרל חוסיין סלאמי כי אירן תחמש את כוחות "ההתנגדות" בגדה כפי שעשתה ברצועת עזה וכי התהליך כבר החל.
הוא הוסיף כי המערכה נגד ישראל תורחב משטח רצועת עזה אל שטחי הגדה וכי אין הבדל ביניהן. הוא לגלג על ישראל שאיננה יכולה לעצור את זרימת כלי הנשק לתוך שטח הגדה ואמר כי היא "אינה יכולה להיות בטוחה מפני האש הפלשתינית". הוא הוסיף כי רצועת עזה איננה שדה המערכה היחידי של ההתנגדות וכי המאבק עבר כעת לגדה המערבית.
ראש אמ"ן האלוף אהרון חליווה אישר בשבוע שעבר בהרצאה שנתן במכון INSS את מעורבותה של אירן בגל הטרור הנוכחי בגדה.
אירן משחקת כעת בכל המגרשים במזרח התיכון ופועלת נגד ישראל בכל החזיתות, ישראל הפכה לאויב מספר אחת של אירן ומבחינתה פתיחת חזית נוספת נגד ישראל בשטחי הגדה הינה שלב נוסף בהידוק טבעת החנק סביב ישראל, גל הטרור הנוכחי בשטחי הגדה מעסיק חצי מהכוחות של צה"ל ופוגע באופן ממשי ביכולת של יחידות הצבא הסדיר להתאמן ולשמור על הכשירות המבצעית שלהן ואירן רואה בגל הטרור הזה מהלך נוסף להחלשת ישראל.

תאריך:  02/12/2022   |   עודכן:  02/12/2022
+תיעוד בטיקטוק: חרדי אולץ לנשק לערבים את הרגליים
13:21 02/12/22  |  עידן יוסף

משפילים בטיקטוק: צעירים ערבים תיעדו עצמם כשהם משפילים אברך חרדי בעיר העתיקה בירושלים ומבקשים ממנו לנשק את רגליהם (ידיעות ירושלים).

+פרקליטי החיילים מחברון דורשים לחקור את דובר צה"ל
13:03 02/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

פנו לפרקליטה הצבאית הראשית בדרישה לעצור את חקירת מצ"ח ולהמשיך את החקירה מחוץ למערכת הצבאית  ▪  הסיבה: גורמי החקירה או התביעה הצבאיים נחשפו לחומרי תחקיר מבצעי חסוי בניגוד לחוק

תא"ל רן כוכב [צילום: פלאש 90]
+מאות פעילי שמאל מפגינים בחברון
12:30 02/12/22  |  עידן יוסף

מאות פעילי ארגון שוברים שתיקה ופעילי שמאל הגיעו למערת המכפלה בחברון כדי להפגין במחאה על התקרית שבה לוחמי גבעתי התעמתו איתם בשבוע שעבר. מנגד מפגינים כ-30 פעילי ימין ותנועת אם תרצו. במטרה, למנוע חיכוכים, הוציא הצבא צו שטח צבאי סגור והגביל אותם לחניית האוטובסים של מערת המכפלה.

+הומתק עונשו של לוחם גבעתי שהוכנס למחבוש
11:32 02/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

עונש המאסר של לוחם גבעתי מגדוד צבר קוצר בארבעה ימים, מעשרה לשישה ימים  ▪  צה"ל: הסיבה להמתקה - בעקבות נטילת אחריות וחרטה שהביע  ▪  אמש נחשף: מפקד פיקוד המרכז לחץ להכניס לכלא חייל שקילל פעיל שמאל לפני שבועיים, אך המח"ט סירב

שישה ימים בכלא הצבאי [צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יגאל לוי
אני משוכנע שהמג"ד חשב לעצמו: "החיילים שלי עשו טעות, אבל הם הילדים שלי ואני לא הולך לאפשר לאף אחד לתלות אותם בכיכר העיר"
עידן יוסף
הרוצח הוחזק במעצר ברשות הפלשתינית ורק באפריל השנה נעצר ע"י כוחות הביטחון בישראל    הטיעונים לעונשו של מעאד חאמד יישמעו בבית המשפט הצבאי בשבוע הבא
מירב ארד
סאלח חמורי הינו פעיל טרור של החזית העממית, שפעל למימון פעילות וגיוס נוספים ואף קשר קשר לביצוע פיגוע ברב עובדיה יוסף    הוא ישב בכלא 7 שנים ואוקטובר 2021 נשללה תושבותו
עידן יוסף
בסוכנות הפליטים של האו"ם הודיעו לפליטים על מציאת המנהרה, אך לא נמסר היכן היא אותרה ברצועה ולמי מהזרועות הצבאיות היא שייכת
עידן יוסף
90 מדינות הצביעו בעד ההחלטה, 30 התנגדו ו-47 מדינות נמנעו    האירוע מתוכנן להתקיים בצמוד לחגיגות יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל    השגריר ארדן: האו"ם רק מסייע להנציח את הסכסוך הישראלי-פלשתיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il