X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
חיים על חשבוננו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
הם קוראים לנו מתייוונים
יש גבול לכל תעלול, לא נובל כצאן לטבח, לא לשבאב, לפורעים, לפאנאטים, לקיצונים מקרבנו לא נעשה זאת בהפגנות ובעצומות חסרות תוחלת, נבצע זאת בתנועה עממית, משאל עם וחוקה לרפובליקה חדשה

הם קוראים לנו מתייוונים, כי אנו רופאים, מהנדסים, כלכלנים, עו"ד, טייסים, פרופסורים... ולא רק לומדים תורה. הם קוראים לנו מתייוונים כי אנו פועלים, חקלאים, חיילים, שוטרים, שחקנים, מוזיקאים... ולא רק לומדים תורה. כי אנו לומדים היסטוריה, גאוגרפיה, מתימטיקה, אנגלית, ערבית, ספרות, אמנות, מדע... ולא רק לומדים תורה. כי אנו הולכים בדרך ה' החרוץ, שעבד 6 ימים ונח יום אחד, לא כמוהם שנחים 6 ימים ושולחים את האישה לעבוד.
כי אצלם עילוי הוא שפיץ ובתולה חסודה חולמת להשתדך עם השפיץ ולקיים את מצוות השפריץ של פרו ורבו. ואצלנו עילוי הוא חתן פרס נובל, פרס ישראל, שממציאים דיסק און קי, טפטפות, ווייז, קופקסון וכיפת ברזל. בעוד התרומה הגדולה שלהם למדע היא בהמצאת מעלית שבת, שעון שבת, פלטת שבת ועוד דרכים לרמות את ה'. את הפושעים שלנו דנים בבתי משפט ואת הסוטים שלהם מחביאים מהחוק, מסתירים ומאשימים את הקורבנות. אנחנו מקיימים את המצווה הגדולה ביותר בתנ"ך מצוות ההומניזם ואילו הם מתמקדים בטפל של נידה וכשרות.
אבל אני מודה בהתייוונות, כי אי-אפשר להתכחש לגנים. סבי נולד בלאריסה שביוון, למרגלות האולימפוס. למרות שרוב משפחתו הושמדה בשואה, כי האלוהים שלהם היה בשנים אלה בשבתון והירשה לטבוח 6 מיליון מעמו. אני גאה במורשתי היוונית מאריסטו ועד חדג'ידאקיס ואף הקדשתי ספר שלם למורשת היוונית והלאדינו שלי. אני אוהב תיאטרון, מוזיקה קלאסית, קולנוע משובח, אופרות, רואה טלוויזיה ויש לי פייסבוק, ולהם יש את התורה. טוב, יש לי גם תואר ד"ר באתיקה עסקית, ותרמתי תרומה משמעותית כקצין בצה"ל וכמנהל, מרצה ואיש עסקים.
ומה הם עשו כשתרמנו לחברה, בנינו את המדינה, הגנו עליה והטובים שמבנינו נתנו את חייהם? הם למדו תורה. ו... גם עשו תריסר ילדים למשפחה, בלי לעבוד, בלי לשרת, בלי לתרום, חיו מכספי המיסים שלנו שהם עשקו כדין. טוענים שאין משבר דיור, כי לכל אחד מתריסר הילדים יש דירה, למרות שהם לא עובדים. מאיפה בא להם הכסף? אם כי אם בשביל להתבטל ולחיות על חשבוננו הם היו צריכים ללמוד מיתולוגיה ולהתפלל לזאוס היו עושים זאת.
ראשיהם מרדכי ליצמן ואריה דרעי עבריינים מורשעים, כמו רבים בהנהלת ש"ס, הרב הראשי האשכנזי, אך אלוהים רואה הכל. גם אם דרעי יעביר 10 פסקות התגברות שיטהרו אותו מכל עוונותיו, ה' לא יסלח לו על כי לא קיים את 'לא תגנוב'. הם חיים על שקרים, פייק ניוז, שטיפת מוח, תחמון, עושק הרוב היצרני, כי זה מאפשר להם להתבטל וללמוד תורה.
אחינו הם
האישה טמאה, קול באישה ערווה, פסולה למניין, בלי ייצוג בכנסת, היא טובה רק לעשות ילדים ולשרת את הבעל. וגם לעבוד במשרות לא מיומנות, כי היא לא למדה לימודי ליבה, כי היא לא יכולה להגיע למימוש הפוטנציאל שלה. כל זאת, בנוסף לגידול ילדים, להיות עבד נרצע לבעל, עם דימוי עצמי אפסי, כי חיתנו אותה ילדה ושטפו את מוחה.
אנחנו אוהבים, שרים, מנגנים, רוקדים, והם משתדכים, ממלמלים ורוקדים מטרצן-פולקה, כמצוות שפיץ ושפריץ. אנו משתתפים באולימפיאדות (תועבה יוונית), משחקים כדורסל, עושים כושר, והם מתעמלים כלולבים בתפילות. אנחנו מטיילים בעולם, מרחיבים אופקים, מגלים אמפתיה לעמי תבל, והם משתטחים על קברי צדיקים באומן.
הם בזים לנו, קוראים לנו גויים, מתייוונים, חיים על חשבוננו, אבל למרות הכל אנו אוהבים אותם כי אחינו הם. לא המנהיגים שלהם, לא האלימים שבהם, אך רוב רובם אנשים ישרים שהוטעו והושחתו על-ידי הרבנים שלהם. איש לא דורש שיפסיקו להיות חרדים, רק שיתרמו לחברה כמו בכל מדינה נאורה, רק לא בישראל החשוכה.
אנחנו ציוניים שמאמינים באלטנוילנד, והם מתעבים את הציונות, שבזכותה הם חיים, וחיים באלט-להלהלנד. אנחנו הנוילנד, ארץ חדשה, חלוצים, הממציאים, החקלאים, הפועלים, החיילים, והם פונדמנטליסטים עם דין תורה. אך הם שולטים בנו, הקיצוניים במתונים החרדים, המשיחיים בדתיים, ביביסטים בימנים, נערי הגבעות במתנחלים.
עד כאן, לא עוד! יש גבול לכל תעלול, לא נובל כצאן לטבח, לא לשבאב, לפורעים, לפאנאטים, לקיצונים מקרבנו. לא נעשה זאת בהפגנות ובעצומות חסרות תוחלת, נבצע זאת בתנועה עממית, משאל עם וחוקה לרפובליקה חדשה. משטר נשיאותי שלא יהיה כפוף לגחמות הקיצונים, איסור קיום מפלגות על בסיס דת, לאום, חינוך אחיד לכולם. לא כמו באירן ובמשטרים חשוכים, כן כבצרפת, ארה"ב ובמשטרים הכי נאורים בעולם, שכולם לא דתיים.
לא למיסיונרים ולמחזירים בתשובה, שעטים כעורבים על החלשים והנואשים וצדים נפשות כמו בקולוניאליזם. כן לאתוס אחד מבוסס על מורשת משותפת, עם עברית, ערבית ואנגלית ברמת שפת אם, קשר לעם, לאזור ולעולם. כן לשירות לאומי/צבאי של 3 שנים לכולם, נישואים מגיל 21, קצבאות עד 4 ילדים, אזרחות רק לבוגרי השירות. ומעל לכל - איחוד כל הכוחות היצרנים, כוחות החיים, הקידמה, האור,

תאריך:  11/12/2022   |   עודכן:  11/12/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הם קוראים לנו מתייוונים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חזק וברוך!
דברים שרואים משם  |  11/12/22 16:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ב"אולפן שישי" שוחחו ביניהם דני קושמרו וקרן מרציאנו על הדברים שאמר לכאורה ח"כ בצלאל סמוטריץ' בראיון לשבועון "משפחה". ולמה לכאורה? משום שמה שיוחס אליו לא באמת נאמר, וכל קשר בין הפרשנות שהוצמדה לדברים למה שנאמר היה מקרי בהחלט
יאיר נבות
רוסיה ממשיכה לפגוע בעוצמה רבה בתשתיות באוקראינה    משלוח חדש שקיבלה מאפשר לה להגביר את עוצמת האש    שיתוף הפעולה הצבאי בין אירן לרוסיה ההולך ומתעצם מדאיג את מדינות המערב ואמור להדליק נורות אדומות גם בישראל
יוני בן-מנחם
   יו"ר הרש"פ אבו מאזן קורא לקהילה הבינלאומית להחרים כל ממשלה בישראל שלא תקבל את עקרון שתי המדינות
   אבו מאזן חוזר לאסטרטגיית בינאום הסכסוך ומגביר את הפעילות המדינית והמשפטית נגד ישראל בכל המוסדות הבינלאומיים
איתן קלינסקי
קשה לי לקבל דבר שירה ממשורר, שניאופו עם אשת איש, בת שבע, היה משולב ברציחת בעלה, אוריה החתי, וזאת על-ידי מתן הפקודה לשר הצבא להעמידו בשורה הראשונה של הלוחמים, ממנה לא חוזרים אל החיים
יוני בן-מנחם
קבוצת הטרור "גוב האריות" בשכם משקמת את שורותיה וחזרה לבצע פיגועים נגד כוחות צה"ל באזור    אבו מאזן מזהיר כי הוא עלול לשנות את מדיניותו הקבועה בשני העשורים האחרונים ולאמץ את שיטת המאבק המזויין נגד ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il