X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דיווחים בספרד על כך שקבוצתו של גרנט מעוניינת בשירותיו של הפנומן הצרפתי שלא מתאקלם בברצלונה מקור בבארסה: "לא פתחנו ולא סגרנו עבורו את הדלת"
▪  ▪  ▪
תיירי הנרי [צילום: AP]

על-פי דיווחים, צ'לסי עורכת גישושים אצל הכוכב הצרפתי של ברצלונה, תיירי הנרי, כדי לבחון אפשרות להחתים אותו בחלון ההעברות בקיץ.
על-פי מגזין ספורט ספרדי, המועדון הלונדוני עוקב אחרי ההתקדמות של הפנומן הצרפתי בבארסה ומאמין שהוא עשוי להתפתות בחזרה לפרמייר ליג וללונדון בסוף העונה.
הנרי עבר למועדון הענק הקטלוני בקיץ האחרון מארסנל, ויחד עם ליונל מסי, סמואל אטו ורונאלדיניו הם זכו לכינוי "ארבעת המופלאים", ופותחו עליהם ציפיות גדולות על כך שייקחו את ברצלונה לעונה גדולה, מה שבינתיים לא כל כך קורה, כשהקבוצה נמצאת אומנם בעמדת העפלה לחצי גמר ליגת האלופות אך בליגה היא במרחק שבע נקודות מהאלופה ריאל מדריד.
הנרי עצמו, בכושר בינוני מאוד העונה ביחס לעונות הגדולות שלו ולא מצליח להסתגל לסיגנון המשחק של ברצלונה המבוסס על מסירות קצרות, והוא כבר הצהיר שהוא מתגעגע מאוד לביתו שחיה יחד עם אימה בלונדון.
עם זאת ספק גדול אם בארסה תסכים לוותר על השחקן לפני תום החוזה שלו ב-2011, אחרי שחיזרה אחריו בצורה כל כך אינטנסיבית בתקופה ששיחק בארסנל.
מקור בברצלונה אמר לדיילי סטאר: "לא פתחנו ולא סגרנו את הדלת בפני הנרי, אם נקבל פנייה רשמית, נדבר עם השחקן".
תיירי הנרי - כוכב ענק עם לב גדול
תיירי הנרי שיחגוג באוגוסט הקרוב 31 נחשב לאחד החלוצים הטובים בעולם, הוא היה נחשב לאחד הסמלים המזוהים ביותר עם ארסנל של תקופת ארסן ונגר וזכה עימה בשתי אליפויות ובשלושה גביעים. בנוסף הוביל אותם הפנומן הצרפתי לגמר ליגת האלופות ב-2006 וגמר גביע אופ"א ב-2000.
הנרי הוא גם שחקן קבוע בסגל הנבחרת הצרפתית, הוא נכלל בסגל הנבחרות שזכו במונדיאל ב-98' וביורו 2000. רשימת התארים האישיים שלו ארוכה מאוד והיא כוללת זכייה פעמיים במגף הזהב האירופי, מלך השערים של אנגליה בארבע עונות שונות, הוא נבחר ארבע פעמים להרכב השנה של אופ"א, ופעמיים נבחר כסגן של שחקן השנה בעולם, בנוסף הוא נכלל ברשימת 125 הכדורגלנים החיים הטובים ביותר שערך פלה ב-2004.
תיירי הנרי הוא דמות נערצת בקרב חובבי הכדורגל ברחבי העולם, והוא ידוע גם ברוחב ליבו הגדול. הנרי תורם על בסיס קבוע כספים רבים לאירגוני צדקה ברחבי הגלובוס, וזכור כמי שהוביל את המחווה המרגשת לזכרו של השחקן הקמרוני מארק ויויאן פו המנוח.
תיירי הנרי שהבקיע שער באותו הטורניר בו מת פו, הרים את האצבע לשמיים, כמסמל את כיוונו של פו, כאשר כל שחקני הנבחרת הצרפתית הצטרפו אליו, וסחטו מהקהל הרב לא מעט דמעות.

תאריך:  08/04/2008   |   עודכן:  08/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיא בן-זיו
בגלל התלות בתוצאות של קרית-שמונה, נתניה וסכנין בשבת, הוחלט בקבוצה שזה לא הגיוני להקים במות בידור לקראת מכבי הרצליה    החגיגות ייערכו במועד אחר
איציק וולף
כפי שחשפנו אמש ב-Nfc, שלח סגן המפכ"ל, ניצב שחר איילון, דרישה להתנצלות בשידור חי ולפיצוי כספי מערוץ 10 בעקבות לשון הרע שנאמרה עליו בתחקיר שלא אומת כראוי    מאיים בתביעה במידה ולא ייענו דרישותיו    ערוץ 10 בתגובה: כל הפרטים במהדורת החדשות הערב
דרור מרום
כנפיים הינה בעלת השליטה בחברת אל על    איזי בורוביץ הודיע כי יפרוש מתפקידיו אם אחיו, דדי בורוביץ, ירכוש את המניות
עידן יוסף
חשיפת מכירת האייטמים המסחריים בתוכנית המועדות מעוררת טלטלה בטלוויזיה החינוכית    בעקבות האירוע זומן שימוע, נערכים בירורים ורועננו נהלים
מחלקה ראשונה
אופיר, מנכ"ל החטיבה העסקית של פלאפון, מצטרף לאלביט הדמיה וינהל פעילות בהודו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il