X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אליפות אירופה בג'ודו: הישראלית זכתה במדליה והבטיחה את מקומה בבייג'ין שלזינגר: "מקווה להשיג מדליה באולימפיאדה" שיינמן סיים במקום ה-5
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

יומה השני של אליפות אירופה בג'ודו נפתח הבוקר (שבת) בליסבון. אחרי שגל יקותיאל סיים אמש את התחרות בקטגוריית המשקל של עד 60 קילוגרם במקום החמישי, נכנסו שלושה ג'ודוקא ישראלים נוספים למעגל התחרויות.
הג'ודוקאית הישראלית, אליס שלזינגר בת ה-20, זכתה במדלית הארד באליפות אירופה במשקל עד 63 ק"ג והבטיחה את השתתפותה באולימפיאדת בייג'ין. שלזינגר הצליחה לגבור בקרב על הארד על מתחרה מאנגליה, שרה קלארק.
אליס שלזינגר וצוותה המקצועי ייהנו ממענק מיוחד לרגל ההישג בשווי 1000 אירו באדיבות הספונסר החדש של איגוד הג'ודו הישראלי, איש העסקים דניאל מולקנדוב הנמצא בחברת הספורטאים וחברי המשלחת לליסבון.
אליס שלזינגר הפסידה בסיבוב השני של קטגוריית המשקל של עד 63 קילוגרם לאורסקה זולניר הסלובנית, שהניפה אותה באיפון לאחר 1:52 דקה של קרב.
שלזינגר שזכתה בעבר באליפות אירופה עד גיל 20 נפלה לבית הניחומים ופתחה אותו על רגל ימין לאחר שניצחה את אנדריאה קבאלרי הפורטגולית באיפון תוך 2:24 דק'. בקרב הבא בבית התנחומים, ניצחה שלזינגר את פוקורנה באיפון תוך 3:05 דק' ועלתה לקרב על מדלית הארד מול שרה קלארק הבריטית המדורגת שמינית באירופה, אותה כאמור הצליחה לנצח שלזינגר.
קודם לכן, שלזינגר פתחה את התחרות ברגל ימין לאחר שגברה על ורה קובל הרוסיה באיפון, שהשיגה 3:36 דקות מפתיחת הקרב.
שלזינגר: "מקווה להשיג מדליה בבייג'ין"
שלזינגר אמרה לאחר הזכיה המרגשת: "זוהי הרגשה נהדרת לדעת כי הבטחתי את השתתפותי באולימפיאדת בייג'ין 2008. אבל חשוב לי לציין כי זאת לא הייתה המטרה, המטרה הייתה אליפות אירופה עד גיל 20. השגנו את היעד. מאוחר יותר סימנו את אליפות אירופה כיעד והשגנו גם את זה.
"צעד צעד למדנו ועבדנו על שיפור יכולות הג'ודו שלי לקראת לונדון 2012. אפשר בהחלט לומר שבייג'ין היא רק בונוס. הזדמנות להתנסות ולחוות ולהשתפשף ברמה הגבוהה ביותר. אבל זו אינה המטרה. בוודאי שאני מקווה להשיג מדליה בבייג'ין אבל אני ריאלית. כל הבנות באולימפיאדה הינן בנות מנוסות, בנות 24 ומעלה. לי אין את הניסיון שהן צברו. בסופו של יום, אני רק מקווה להשיג בבייג'ין הישגים מכובדים ויפים למרות גילי הצעיר".
שלזינגר הוסיפה: "אבקש לנצל את ההזדמנות לומר תודה. תודה למאמן שלי, פבל מוסין, לאיגוד הג'ודו ולצוות המקצועי והרפואי הנהדר. תודה לכל האנשים שהאמינו בי לאורך כל הדרך ובמיוחד לאנשים המיוחדים שהיו לצידי, גם ברגעים הקשים ביותר. האמינו בי, היו סבלניים ונתנו לי את הכוח להשיג את שהשגתי".
הג'ודוקאית סיפרה על הדרך הארוכה שעברה עד למדלית הארד: "השנה האחרונה היתה קשה ביותר עבורי. גיליתי לפני מספר חודשים כי חליתי שוב במחלת הנשיקה. סבלתי מחולשה ורגעים מאד לא קלים. אבל הצוותים המקצועיים והרפואיים דאגו לי והתאימו עבורי תוכנית אימונים מתאימה. ביצעתי רק את המינימום הנדרש וקיבלתי את מלוא המנוחה הנדרשת. וויסות הפעילות הוכיח את עצמו והגעתי לתחרות במצב פיזי טוב ותחושה טובה מאוד".
אדי קואז, יו"ר איגוד הג'ודו מסר בתגובה: "יש אשר מיהרו להספיד את הג'ודו הישראלי, את אריק, גל, אליס והענף כולו. הספורטאים שלנו אינם עוסקים בפוליטיקה ואינם מדברים הרבה – הם עושים!".
"הג'ודו הישראלי ימשיך להוביל את הספורט בישראל ואני מקווה ומאמין שנחזור עם מדליות גם מסין. משלחת מכובדת של לפחות שלושה ספורטאים מוכשרים וחזקים תייצג את ישראל. בהחלט מקור לגאווה לאומית. אני מבקש לברך את אליס שלזינגר ואת מאמנה פאבל מוסין שעשה עבודה נהדרת על ההישג הגדול".
שיינמן סיים חמישי לאחר הפסד בקרב על הארד
אבישר שיינמן, פתח את יום התחרויות ברגל ימין והעפיל לרבע הגמר בקטגוריית המשקל של עד 81 קילוגרם. שיינמן פתח את היום עם ניצחון על איליה בוגונוביץ' הסרבי בשני ווזארי, שנחשבים כאיפון כעבור דקה ו-15 שניות. בסיבוב השני הוא הניף את רוברט קראבאצ'יק הפולני באיפון לאחר 1:32 דקה של קרב.
שיינמן ניצח ברבע הגמר את היריב הבלארוסי מיקאליי ברקוסקי בוואזארי. כשהיה זקוק שיינמן לניצחון נוסף כדי להבטיח זכייה במדליה ואת מקומו בבייג'ין, הפסיד הישראלי לג'ילאומה אלמונט ההולנדי באיפון אחרי 4:53 דק' וירד לקרב על הארד מול ג'יוספה מדאלוני האיטלקי. בקרב על המדליה הוא הפסיד ביוקו וסיים רק במקום החמישי המאכזב.
את האכזבה הגדולה סיפק יואל רזבוזוב, שהיה חייב לזכות במדליה כדי להבטיח את הכרטיס לאולימפיאדת בייג'ין. הלחץ השפיע כנראה על הג'ודוקא הבכיר, שסיים תשיעי באולימפיאדת אתונה, והוא הפסיד כבר בסיבוב השני לקונסטנטין סיאמיונאו מבלארוס, שהשיג ווזארי לעומת קוקה של הישראלי.
מכיוון שאותו יריב בלארוסי הפסיד בשלב רבע הגמר הודח רזבוזוב מהמשך התחרות ולא ישתתף בבית הניחומים.
ביום ראשון יתמודד הג'ודוקא הבכיר של ישראל, אריק זאבי, (100 ק"ג), שכבר הבטיח את השתתפותו בביג'ין. כמו כן יתחרה אדריאן קורדון (100+ ק"ג), שהעפלה לגמר תזכה אותו בכרטיס האולימפי.

תאריך:  12/04/2008   |   עודכן:  13/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אליס שלזינגר זכתה בארד ותשתתף באולימפיאדה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
נמצא מאובן של נחש עם שתי רגליים מלפני מיליוני שנים    ההערכה: לא עשה שימוש ברגליו
עידן יוסף
שרת החוץ תיוועד בפורום דוחא עם אישים רמי-דרג ממדינות ערב    צפויות לה פגישות בנושא האירני, המגעים לשחרור שליט והתהליך המדיני עם סוריה
מחלקה ראשונה
העיט נחת בחיפוש אחר אוכל ונלכד במלכודת רגל שנועדה ליונקים    30 אלף עיטי ערבות חולפים מידי עונת נדידה מעל ישראל    אחד מהם חייב את חירותו לחיילי משמר הגבול, שזיהו אותו נאבק במלכודת רגל ומיהרו לשחררו
מחלקה ראשונה
יהיה אורחו של נשיא פולין ויתקבל בארמון בטקס ממלכתי מלא    יבקר בטרבלינקה ובמילא 18    לביקור יצטרפו ניצולים מהמרד והשואה וכן צוערי צה"ל
איריס דור-און
נשיא סין, הו גי'נטאו, קיים פגישה היסטורית עם סגן הנשיא הנבחר של טיוואן, וינסנט סייו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il