X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הספרדים השלימו 0:3 מול גרמניה בתום היום השני להתמודדות. רוסיה מוליכה על צ'כיה 1:2. נבחרת ארגנטינה מוליכה על שבדיה באותה התוצאה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

נבחרת ספרד עלתה היום לחצי גמר גביע דייויס לאחר ששחקני הזוגות, פליסיאנו לופז ופררנדו ורדסקו השלימו לנבחרתם 0:3 מול נבחרת גרמניה כבר בתום היום השני להתמודדות.
לופז ו-ורדסקו ניצחו בתום מרתון דרמטי בן 5 שעות את הגרמנים קולשרייבר ופיצ'נר 7:6, 6:7, 4:6, 6:2 ו-10:12 והעלו את ספרד לחצי הגמר לאחר מאבק צמוד בן ארבע שעות וחצי, שהזכיר את המשחק ההירואי בו ניצחו אנדיוני את צ'ילה 13:15 במערכה החמישית בערב יום כיפור.
הספרדים מחכים בחצי הגמר כנראה למחזיקת הגביע, ארצות-הברית שמוליכה 0:2 מול צרפת. האמריקנים ניצחו 1:4 את הספרדים ברבע הגמר ב-2007.
רוסיה – צ'כיה 1:2
נבחרת רוסיה עלתה ל-1:2 מול צ'כיה במוסקבה לאחר שניקולאי דווידנקו ואיגור אנדרייב ניצחו בארבע מערכות את הצמד הצ'כי ראדק סטאפנק ופאבל ויזנר 6:3, 3:6, 5:7 ו-4:6.
שני המאמנים ערכו חילופים ברגע האחרון. אנדרייב החליף את מיכאל יוז'ני וסטאפנק החליף את לוקס דלהוי. ביום ראשון ינסה אנדרייב להבטיח לרוסיה את חצי הגמר מול תומס ברדיץ', אולם המאמן הרוסי שמיל טרפיצ'ב שמר את ניקולאי דווידנקו, הרביעי בעולם, לחילוף ברגע האחרון.
המשחק החמישי, אם תהיה לו חשיבות ישים את גורל המפגש בידיו הוותיקות של מאראט סאפין שיתמודד מול ראדק סטאפנק.
ארגנטינה- שבדיה 1:2
ארגנטינה עלתה ל-1:2 מול שבדיה, שהדיחה את ישראל בשלב הקודם. דוד נלבנדיאן וג'זרמו קניאס לא התקשו לנצח על החימר הביתי את יונאס ביורקמן ורוברט לינשטד 5:7, 4:6 ו-4:6.
ביום ראשון ינסה נלבנדיאן ה-7 בעולם לסגור ענין מול רובין סודרלינג כבר במשחק הראשון, אולם סודרלינג יגיע עם ביטחון לאחר שהביס את חוזה אגאסוסו ביום הפתיחה. במשחק החמישי יתמודדו אגאסוסו ותומס יוהנסון.
צרפת שמרה על תקווה במפגש מול ארה"ב, כשארנו קלמנט ומיכאל לודרה, הפיינליסטים מאוסטרליה הדהימו את הזוג הבכיר בעולם, האחים בראיין. קלמנט ולודרה ניצחו 7:6, 5:7, 3:6 ו-4:6, וצימקו את התוצאה ל-2:1. אנדי רודיק וג'ימס בלייק זקוקים לנצחון אחד כדי להעלות את ארה"ב לחצי הגמר.
דבנפורט פרשה מחצי הגמר באי אמיליה
קהל חובבי הטניס שחיכה לקרב מסקרן בין לינדזי דבנפורט ומריה שראפובה בחצי גמר טורניר החימר באי אמיליה התאכזב כשדבנפורט, אלופת הטורניר שלוש פעמים, החליטה לפרוש מחצי הגמר בגלל מחלה.
רופאי הטורניר מסרו כי דבנפורט התקשתה לצאת מהמיטה בבוקר עקב סחרחורות וכנראה נדבקה מבנה ג'אגר בן ה-9 חודשים שהיה חולה השבוע.
שראפובה ששיחקה שש שעות ביומיים כדי לעלות לחצי הגמר, תנוח, ותעלה לראשונה בקריירה שלה לגמר טורניר חימר. הרוסיה שמאזנה השנה עומד על 1:21, תפגוש את המדורגת 34 בעולם, דומיניק ציבולקובה מסלובקיה שניצחה את אליז קורנה הצרפתיה בת ה-18, 2:6, 6:2 ו-4:6.
ציבולקובה תשחק בגמר הכי גדול שלה בקריירה אחרי שהדיחה בשבוע הזה את המדורגת שניה, אנה צ'אקבטדזה, אמילי מורסמו, המדורגת 11, ו-ויקי אזרנקה, המדורגת 14.
סלע יפתח מול ג'נפרי ביוסטון
דודי סלע יחזור ביום שני לסבב ה-ATP בטורניר החימר ביוסטון. סלע, 59 בעולם, מדורג שישי בטורניר ויפתח מול רובי ג'ינפרי האמריקני. המדורג 89 בעולם ודורג בשיאו 15 בדצמבר 2005. השניים טרם נפגשו.
במידה וסלע ינצח הוא ישחק מול המנצח במשחק בין האמריקנים ווין אודסניק (119 בעולם) ואמר דליק (139). המדורגים ראשונים בטורניר הם ג'ימס בלייק האמריקני וטומי האס מגרמניה.
הראל לוי מדורג שני במוקדמות הטורניר, החלש יחסית, עקב סוף השבוע של הדייויס, ועלה אוטמטית לסיבוב השני, עקב הרשמה דלה למוקדמות. לוי ישחק בסיבוב המוקדמות השני עם סקוט ליפסקי מארה"ב או יבגני קורדינאו ממקדוניה.

תאריך:  12/04/2008   |   עודכן:  13/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליאור טימור
אליפות אירופה בג'ודו: הישראלית זכתה במדליה והבטיחה את מקומה בבייג'ין    שלזינגר: "מקווה להשיג מדליה באולימפיאדה"    שיינמן סיים במקום ה-5
עידן יוסף
נמצא מאובן של נחש עם שתי רגליים מלפני מיליוני שנים    ההערכה: לא עשה שימוש ברגליו
עידן יוסף
שרת החוץ תיוועד בפורום דוחא עם אישים רמי-דרג ממדינות ערב    צפויות לה פגישות בנושא האירני, המגעים לשחרור שליט והתהליך המדיני עם סוריה
מחלקה ראשונה
העיט נחת בחיפוש אחר אוכל ונלכד במלכודת רגל שנועדה ליונקים    30 אלף עיטי ערבות חולפים מידי עונת נדידה מעל ישראל    אחד מהם חייב את חירותו לחיילי משמר הגבול, שזיהו אותו נאבק במלכודת רגל ומיהרו לשחררו
מחלקה ראשונה
יהיה אורחו של נשיא פולין ויתקבל בארמון בטקס ממלכתי מלא    יבקר בטרבלינקה ובמילא 18    לביקור יצטרפו ניצולים מהמרד והשואה וכן צוערי צה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il