X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גם לאחר הניצחון 0:3 על הפועל תל אביב, מאמן מכבי נתניה לא מתייחס לסוגיית חילופי המאמנים אלי גוטמן: "הטבלה לא משקרת, אנחנו לא יציבים"
▪  ▪  ▪
[צילום: ניר בוקסנבאום/ONE]

מכבי נתניה שעברה שבוע מתוקשר עם חילופי המאמנים והחתמתו של לותר מתיאוס הגרמני, הביסה את הפועל תל אביב 0:3 והשאירה אותה עמוק במאבקי התחתית.
ראובן עטר מאמן מכבי נתניה אמר לאחר המשחק: "משחק טוב של החבר'ה, אני שמח שהחבר'ה הצעירים הצליחו במשחק נגד קבוצה שרק לפני שבוע ניצחה את בית"ר ירושלים וגם לאור התוצאות שהיו היום הם השקיעו וכל הכבוד להם - יום רביעי זה יום חג בשבילנו".
עטר סירב להתייחס לסוגיית חילופי המאמנים: "בשבוע הקרוב אני הולך להתכונן למשחק מול הקבוצה הכי טובה בארץ, לראות כמות אדירה של אוהדי נתניה מגיעים לחצי גמר גביע המדינה באצטדיון רמת-גן ואני מקווה שנצא עם תוצאה חיובית".
"מה שאני חושב זה איך להתכונן למשחק החשוב ביום רביעי. מתוך שלוש ליגות יש ארבע קבוצות שמגיעות למעמד של חצי גמר גביע המדינה, אנחנו מגיעים למעמד כמקום שני נגד מקום ראשון. יש לנו אתגר גדול מאוד כך ששאר השאלות לא רלוונטיות כרגע, כל דבר בזמן המתאים. אני שמח שהשחקנים משחקים קודם כל בשביל עצמם ואח"כ בשבילי ובשביל הצוות שלי, ההנהלה ובעל הבית והאוהדים".
"הבאתי את האנשים למצב שאני לא צריך שירחמו אליי ויתקשרו אליי, מה שמעניין אותי כרגע זה איך אני מאושש את השחקנים פיזית ומכין אותם בצורה הטובה ביותר למשחק מול הקבוצה הטובה ביותר בישראל בשנתיים האחרונות".
על יחסיו עם הבעלים דניאל יאמר אמר עטר: "אני ויאמר מדברים, היחסים בינינו טובים מאוד".
איתי שכטר שכבש צמד והצטיין אמר בסיום: "היה משחק מצויין שמהפתיחה, מגיע לכל הקהל את הניצחון הזה, המון זמן לא ניצחנו בבית".
"אנחנו אוהבים את ראובן עטר ומה שהוא עושה בשביל כולנו הוא פשוט תענוג, הוא עושה עבודה מצויינת. שנה שניה שאנחנו מקום שני והשנה אנחנו גם בחצי גמר. אני תמיד צריך לעבוד קשה ולהשקיע. אנחנו תמיד משחקים בשביל ראובן. הכי חשוב שניצחנו ולא נתנו לקבוצות שמתחתינו לעבור אותנו. התוצאה משקפת אבל יכול היה להיות גם 0:4 או 0:5".
על חצי הגמר מול בית"ר ירושלים אמר שכטר: "הניצחון הזה יוסיף לנו מאוד. זה משחק שונה לגמרי, בית"ר היא הקבוצה הכי טובה בארץ. יהיה קשה אבל במשחק אחד אפשר לעשות הכל".
שכטר נשאל איך יהיה לשחק נגד בית"ר שפנתה להנהלת נתניה כדי לרכוש אוות ואמר: "נגד כל קבוצה אני רוצה להוכיח את עצמי. יהיה קשה ואני מקווה שנעבור את זה".
אמיה טגה אמר לאחר המשחק: "לפני החצי גמר היה חשוב מאוד לנצח את המשחק הזה. בתקופה האחרונה לא אספנו הרבה נקודות. במיוחד במצב שהקבוצות שמתחתינו עם אותו מספר נקודות. נעדרתי הרבה זמן מהמגרשים. היה לי מאוד חשוב לחזור לעניינים ואני מקווה שאשתפר".
על חתימתו של לותר מתיאוס, אמר טגה: "שלא תחשבו שאני משקר אבל אני באמת לא שמעתי מזה. אני לא רוצה לדבר על שנה הבאה כי יש לנו עוד משימות. כשנסיים אותם יהיה מי שידבר עליהם".
אלי גוטמן: "הטבלה לא משקרת, אנחנו לא יציבים"
אלי גוטמן מאמן האדומים אמר בסיום: "המשחק היה שווה כוחות. כולל בשער של שכטר, שער לכשעצמו יפה אבל די מקרי. בתפר של מה-0:1 עד ה-0:2 בפרט במחצית השניה אני חושב ששלטנו הגענו למצבים, ואז הם הבקיעו את השער השני ונגמר המשחק".
"אנחנו קבוצה לא יציבה וזאת לא הפעם הראשונה, הייתי משוכנע שנגיע לנתניה ונצליח יותר".
"את האסיפה לשחקנים התחלתי מהמשחק מול בית"ר, רציתי המשכיות. הטבלה לא משקרת. לקבוצות הצמרת מגיע להיות בצמרת הן יותר יציבות".
"אנחנו צריכים לשחק טוב כמו שידענו לשחק במשחקים נגד קבוצות טובות, לא הגיע לנו לנצח וצריך לחפש את הימים הטובים יותר".
על ראובן עטר אמר גוטמן: "אני חושב שראובן עושה פה עבודה נפלאה ומפיק את המקסימום משחקניו. אי אפשר להתכחש לעובדות. אי אפשר להשוות את מכבי נתניה של לפני שנתיים לפני עידן יאמר לנתניה של היום".

תאריך:  12/04/2008   |   עודכן:  13/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראובן עטר: רק חצי גמר הגביע מעסיק אותי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי אלון
הספרדים השלימו 0:3 מול גרמניה בתום היום השני להתמודדות. רוסיה מוליכה על צ'כיה 1:2. נבחרת ארגנטינה מוליכה על שבדיה באותה התוצאה
ליאור טימור
אליפות אירופה בג'ודו: הישראלית זכתה במדליה והבטיחה את מקומה בבייג'ין    שלזינגר: "מקווה להשיג מדליה באולימפיאדה"    שיינמן סיים במקום ה-5
עידן יוסף
נמצא מאובן של נחש עם שתי רגליים מלפני מיליוני שנים    ההערכה: לא עשה שימוש ברגליו
עידן יוסף
שרת החוץ תיוועד בפורום דוחא עם אישים רמי-דרג ממדינות ערב    צפויות לה פגישות בנושא האירני, המגעים לשחרור שליט והתהליך המדיני עם סוריה
מחלקה ראשונה
העיט נחת בחיפוש אחר אוכל ונלכד במלכודת רגל שנועדה ליונקים    30 אלף עיטי ערבות חולפים מידי עונת נדידה מעל ישראל    אחד מהם חייב את חירותו לחיילי משמר הגבול, שזיהו אותו נאבק במלכודת רגל ומיהרו לשחררו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il