X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
טוב להם... [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
אבל סיפרו לנו על עם שבור, מדוכא, שפוף
מדינת ישראל מדורגת ב-2022 במקום הרביעי בעולם, במדד האזרחים המאושרים, שבעי הרצון ממדינתם, הרבה הרבה לפני שוויץ, שוודיה, נורבגיה, לוקסמבורג, אוסטריה, קנדה והולנד

על-רקע הדי פיצוצי השנאה, על-רקע רעש שיגורי טילי הסרבנות, על-רקע הנחת מטעני ההסתה והפייק, על-רקע ניסיון הטבעת ה-יחד הישראלי בים הסוער של המציאות הישראלית, על-רקע הפעולות של חלק ממובילי המחאה המופקרים וחסרי האחריות, האו"ם פרסם כי על-פי מדד האושר העולמי שנערך ב-2022, מדינת ישראל עלתה מהמקום התשיעי למקום הרביעי.
אני חוזר, מדינת ישראל מדורגת במקום הרביעי בעולם (2022), במדד האזרחים המאושרים, שבעי הרצון ממדינתם, הרבה הרבה לפני שוויץ, שוודיה, נורבגיה, לוקסמבורג, אוסטריה, קנדה והולנד.
אבל מספרים לנו שהמדינה האהובה שלנו, המדינה היחידה שלנו, היא המדינה הגרועה, האיומה, הרעה, המדכאת, הגזענית, השונאת, האלימה, הבריונית, המושחתת, הנוראית.
משחירי המדינה, מרססי הארס עליה מבחוץ ומבפנים, חותמי העצומות לעידוד החרם על מדינת ישראל, מחוללי עלילות הדם של האפרטהייד ושאר כזבים, שותפים לשונאי ישראל ומבקשי רעתה נאלמו דום אל מול אושרה של המדינה הדמוקרטית התוססת והמאושרת, מדינת ישראל.
אלא שההתעשתות הייתה מהירה עד מאוד. אסור לקבל את החלטת העם, לא בבחירות לכנסת ולא בהגדרתם כמקום רביעי בעולם במדד האושר. שופרות התעמולה, מיהרו לצנן את האירוע, לא אפשרו אפילו רגעים אחדים של חסד לאזרחי המדינה המאושרים והבהירו במהירות שיא כי בל תעזו ליהנות, לשמוח, להיות מאושרים והסבירו כי הסקר והתוצאות נערכו לפני המאבק נגד הרפורמה החשובה והנדרשת.
אל מול מקונניה, מספידיה של מדינת ישראל היהודית הדמוקרטית מביעים אזרחי המדינה בניגוד למיעוט השולט במוקדי הכוח, את האושר שבחייהם במדינה הטובה והנפלאה שלנו. בין הפרמטרים שהובילו לעלייה המרשימה של מדינת ישראל אל המקום הרביעי במדד האושר, היו הערבות ההדדית, ההתנדבות, חיי הקהילה, שייכות, משפחתיות ואמונה.
החברה הישראלית היא חברת איכות, חברה שאזרחיה עדיין יותר מבקשים להעניק מאשר לקבל, יותר מבקשים לתת מאשר לקחת, חברה בה הערבות ההדדית עוצמתית, שהרעות היא אבן יסוד. החברה הישראלית על קלקוליה, מורכבויותיה, אתגריה, היא חברה בריאה, תוססת, חברה של טוב. רבים בציבוריות הישראלית מעתיקים בשמחה את עולם החסד והנתינה הנפלא של העולם החרדי, הדתי הציוני הלאומי.
המשפחה הישראלית, ילדיה הרבים, האמונה, הם חלק מהפרמטרים המובילים למדד האושר, אל המקום הגבוה, הרביעי בעולם. מעניין מה חושבים על המקום הרביעי במדד האושר העולמי, מדכאי החרות של חלק מהעם, אלה המבאישים ריחה בעולם, מכתזיו"ת הבואש מפזרי תעמולה רעלנית מקרב חלק מהארגונים והעמותות הממומנות.
מעניין מה חושב המיעוט השולט במוקדי הכוח, המהנדס באופן שעתי את נרטיב השקר עד כמה המדינה האהובה שלנו רעה, עוינת למיעוטים, עוינת לצבא, עוינת לאזרחיה, גזענית, מדכאת, מדינה אוכלת יושביה.
רובם המכריע של אזרחי מדינת ישראל מאושרים, רובם המכריע של אזרחי ישראל בחרו בממשלה באופן דמוקרטי וברוב מובהק. ואחרי המהומות נגד תוצאות הבחירות והסירוב לקבלן, נקווה שבשנה הבאה מדד האושר יעלה את מדינת ישראל למקום השלישי לפחות, הפודיום העולמי ראוי לאזרחי המדינה המאושרים.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  28/03/2023   |   עודכן:  28/03/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אבל סיפרו לנו על עם שבור, מדוכא, שפוף
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
נתניהו, תמכתי בך, הצבעתי עבורך    לא עוד    ב 24 שעות האחרונות נשבר האמון בינינו    הגעתי למסקנה שכל התהליך הטראומטי שעברה המדינה נועד למינוי רוטמן כנשיא בית המשפט העליון, וסמוטריץ' כשר הביטחון    במדינה כזו גם אני לא רוצה לחיות, ועדיף לי לפטר אותך במקום לחפש לי בית אחר
ארי בוסל
ניצרו את נשקכם, חידלו אש, עיצרו    אתם לא מעלים את יצחק עולה לשם, כי אתם שונאים את השם ואת נציגיו במדינת ישראל    אתם לא נלחמים להציל את הדמוקרטיה, כי ההליך המתרחש הוא בדיוק לפי כל כללי הדמוקרטיה
רפי לאופרט
מעצם העובדה שפרופ' אסף לחובסקי מציב דרישה ספציפית לחוקה בשם הצד "הליברלי" (החובה לתרום בצורה שווה), נובע מכך שישנם בישראל גם צדדים שאינם כאלה ושאינם תורמים. אני מרשה לעצמי לפקפק בתזות אלה. חוקה במדינת לאום (ישראל) היא יסוד ההסכם בין העם למדינה ובדמוקרטיה כוללים העקרונות הללו חופש, שוויון (זכויות וחובות) ואחווה. כל הנחה אחרת פסולה מיסודה
יוני בן-מנחם
מעמדה של ארה"ב במזרח התיכון נחלש ואילו אירן החלה בשיקום יחסיה עם מדינות המפרץ בתיווכה של סין שמעמדה מתחזק כשחקן אזורי חשוב במזרח התיכון. ההתפתחות הזו מסוכנת לישראל והיא עלולה לפגוע בתהליך הנורמליזציה שאליו שואפת ישראל להגיע עם סעודיה ועם מדינות ערביות ומוסלמיות נוספות
עמנואל בן-סבו
הנשיא האמריקני לא הביע צער על ניסיון הטבח באזרח מדינתו, לא תבע תגובה תקיפה, לא דרש בשלום אזרחו, בכל אופן זהו דויד שטרן, נחת לשעבר בצבאו ולא עיתונאית פלשתינית, ששששש, הרגישות הסלקטיבית עובדת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il