X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
[צילום: מרק ישראל סלם/AP]
נתניהו בורח מהקונגרס של יהדות צ' אמריקה
בכל הכינוסים השנתיים של יהודי צפון אמריקה לא היו לבנימין נתניהו אילוצים של לוח זמנים, שחייבו אותו להודיע על ביטול הופעתו ברגע האחרון, ואילו בימים אלו אילוצי לוח הזמנים נשלפו רגע לפני שעת האפס שנקבעה להופעתו בכינוס

הכינוס השנתי של מנהיגי יהדות צפון אמריקה זו הזדמנות נאה של בנימין נתניהו כראש ממשלת ישראל לנאום בפני הנאספים. זו הזדמנות שבכל שנות כהונותיו הוא לא החמיץ אף לא פעם אחת. הפעם הראשונה הגיעה בימים אלו. במפתיע (?). ראש הממשלה שלנו, בנימין נתניהו, מחליט לבטל פעם ראשונה את הופעתו בעצרת הכללית של הפדרציות היהודיות של צפון אפריקה.
בנימין נתניהו מחליט לבטל הופעה בפני שלושת אלפי מנהיגים. הוא למעשה פוחד להופיע בפני קהל, שרובו עלול להביע סלידה ממדיניות שהוא מוביל. הבעת הסלידה זה מעמד מאוד לא נעים.
בכל הכינוסים השנתיים של יהודי צפון אמריקה לא היו לבנימין נתניהו אילוצים של לוח זמנים, שחייבו אותו להודיע על ביטול הופעתו ברגע האחרון, ואילו בימים אלו אילוצי לוח הזמנים נשלפו רגע לפני שעת האפס שנקבעה להופעתו בכינוס.
אילוצי לוח הזמנים, ששלף בנימין נתניהו, נראים יותר ממגוחכים. בלוח הזמנים "הצפוף" שלו היה לו פנאי לשפע רב של ראיונות לתקשורת בארצות הברית, שנפרסו על פני שעות לא מעטות. העיתונות, הטלוויזיה, הרדיו והרשתות החברתיות בארצות הברית זכו לשעות של ראיונות בלשון אנגלית רהוטה ובוטחת, אך בנימין נתניהו לא מצא שעה אחת פנויה להופיע בפני שלושת אלפי נציגים של יהדות צפון אמריקה בכינוסם השנתי, המתקיים בעיר תל אביב לציון 75 ליסוד מדינת ישראל.
"אילוצי לוח הזמנים הדחוס של ראש הממשלה" זו אמתלה מגוחכת, כשלמעשה התאריך להופעתו בקונגרס נקבע כבר לפני זמן רב. יותר ממגוחך הוא התירוץ של "נושאים בוערים ודחופים" המחייבים טיפול, "ולכן נמנע ממנו להופיע בקונגרס". התירוץ של "לוח זמנים דחוס" נועד למנוע מבנימין נתניהו מעמד של השפלה בינלאומית מול קהל, שינוע בין אדישות להופעתו ובין התפרצויות זעם של רוב הצירים נגד מדיניותו של ראש ממשלת ישראל.
בנימין נתניהו - הרגיל לכבוש ולסנוור את הקהל בכישוריו הרטוריים באנגלית רהוטה ובוטחת - הבין שהפעם הכינוס בתל אביב יהיה מעמד משפיל ויהיה כרוך בעימות עם קהל גדול, ובעימות מצפה לו תבוסה מוחלטת. מצער, שיש לנו ראש ממשלה, שהסבריו על לוח הזמנים שלו אינם מעוגנים בנדבכי חיים, שהאמת היא שמנווטת אותם, ולמעשה השקר מזדקר לו בכל כיעורו.

תאריך:  25/04/2023   |   עודכן:  25/04/2023
+אלפים ממתנגדי הממשלה מקיימים חגיגה אלטרנטיבית ברחוב קפלן
21:27 25/04/23  |  

ברחוב קפלן בתל אביב מקיימים כמה אלפים ממתנגדי הממשלה חגיגה אלטרנטיבית. בירושלים הפגינו קומץ פעילים נגד נתניהו וממשלתו. הם לא הורשו להיכנס ולשבש את הטקס בהר-הרצל.

מחאה מחוץ לטקס [צילום: אריה לייב אברמס/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו בורח מהקונגרס של יהדות צ' אמריקה
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
נתניהו אוסר על עצמו לדבר אמת.
אסור לדבר אמת  |  25/04/23 08:26
2
תירוץ עלוב של נתניהו שבורח מ..
בני..  |  25/04/23 09:03
3
בוז לביבי הפחדן, המבייש אותנו
בני..  |  25/04/23 09:18
4
נתניהו אסון למדינת ישראל
מאיר כהן.  |  25/04/23 16:20
5
נתניהו בורח כמו פחדן
ירמיהו נ.  |  27/04/23 14:51
6
מאחל שבוע טוב ושקט לעם ישראל
מאחל שבוע טוב ושק  |  30/04/23 16:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות סערת הרפורמה במשפט
דן מרגלית
בנימין נתניהו ברח, נס על נפשו    האיש שמדי שנה טרח לטוס לארצות הברית לנאום בפני הפדרציות - לא העז לעלות על בימתן בתל אביב
אפרים הלפרין
ח"כ יאיר לפיד, החליט שלא לכבד את עם ישראל בנוכחותו בטקס הדלקת המשואות    נישט געפערלאך    לא נרגיש בחסרונו    הוא ענה לשרה רגב, כי הכיסא שלו יוותר ריק    תכל'ס לא נרגיש
עידן יוסף
אף שלמעשה הוא מפגין נגד החלטתו שלו להשהות את החקיקה, מעודד ראש הממשלה את הפגנת הימין בירושלים בעד הרפורמה    מאות חברי ליכוד חתמו על דרישה לכנס את מרכז הליכוד ולקבל החלטה הצהרתית לטובת קידום הרפורמה    הנשיא הרצוג חושף: "הציעו לי להתפטר במהלך המשבר"
דן מרגלית
ההגנה על הדמוקרטיה - יבין סוף-סוף בנימין נתניהו - אינה משתרעת רק בין בתיו בירושלים ובקיסריה    הקוטר שלה נמתח מניו-יורק עד רהט
איציק וולף
משרד הביטחון הפיץ הנחיות לטקסי יום הזיכרון הכוללות תרחיש מהומה רבת משתתפים שתביא לסיכון נציג הממשלה בטקס: המשפחות השכולות ייאלצו לצאת מבית העלמין והטקס ימשיך במתכונת מצומצמת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il