X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בן-גביר. לא אחראי... [צילום: שרעיה דיאמונט/פלאש 90]
"צריך ל" - שיטת בן-גביר
עד לכינונה של הממשלה המכהנת, הרבה בן-גביר להתריע, לזעוק ולהאשים "שצריך" לפעול ולעשות כך, וכך, וכך... אז ידענו בבירור שהוא מתכוון שהממשלה ההיא, היא זו ש-"צריכה" לפעול, עליה מוטלת האחריות על כל "המחדלים" והאסונות

לאמיתו של דבר בשבוע המיוחד והטעון הזה גזרתי על עצמי שתיקה. חשבתי כי לקריאה של אנשי הציבור הרבים בתוכם מהמשפחות השכולות לקחת פסק זמן בוויכוח ובריב המפלג והבלתי פוסק יש חשיבות, כדי לייחד את כל תשומת הלב לנופלים ולמשפחות השכול. אולם הופעתו ודבריו של איתמר בן-גביר בעיריית טייבה בעקבות רצח המאבטח של ראש העיר, גברו עליי. לא עמדתי באיסור שגזרתי על עצמי שלא להפר את שתיקתי.
בפגישה שערך השר בעקבות הרצח האמור בלשכת ראש העיר טייבה, סיכם השר את הביקור במילים: "צריך לאסוף את הנשקים". צירוף המילים הללו ובמיוחד הביטוי "צריך", הזכיר לי את הקריאות וההנחיות במפגשים היום יומיים עם אשתי המסתכמות במילה "צריך". מיד מבין אני את אשר עליי לעשות ולפעול, כי צריך משמעו - הכל מוטל עליך. אם כך אני תמה וסקרן לדעת למי מכוון השר את האמירה "צריך"? מי אמור לפעול ולעשות את ההנחיות וההוראות היוצאים מפיו.
עד לכינונה של הממשלה המכהנת, הרבה בן-גביר להתריע, לזעוק ולהאשים "שצריך" לפעול ולעשות כך, וכך, וכך... אז ידענו בבירור שהוא מתכוון שהממשלה ההיא, היא זו ש- "צריכה" לפעול, עליה מוטלת האחריות על כל "המחדלים" והאסונות. אבל כשהוא יבחר הוא יפעל באופן נחרץ וממוקד כדי לרפא את תחלואי החברה והמדינה שנגרמו על-ידי ממשלת השמאל.
למרבה הצער ובאופן מפתיע הוא זכה להיבחר לכנסת ואף להתמנות לתפקיד נחשק - "שר בכיר בממשלת הימין מלא מלא". כמו תומכיו גם המתנגדים לו חשבו בליבם: הנה נתנה לו ההזדמנות לממש את חלומותיו והבטחותיו, אולי סוף-סוף נזכה למיגור הפשע המשתולל ברחובות ולתחושת הביטחון האישי המיוחל.
אך דא עקא היפוכו של דבר: הפשע המשתולל ברחובות גבר והתעצם, "הפרוטקשן" זלג וחדר לאזורים ולתחומים "חדשים", פעולות הטרור הכפילו עצמן וניכרת בהם יתר תעוזה מצד המבצעים, בתוך המשטרה אווירה של פחד וחשש מפני שליפות והנחתות בלתי צפויות מלשכת השר. ובמה השר עסוק?
  • בגיבוש תוכנית להשתלטות עוינת על המשטרה. האיש שלא עשה צבא רוצה לדלג למשרת המפכ"ל.
  • להמשיך להתלונן ולזעוק מעל כל במה מעמדה של אופוזיציונר.
  • לנצל כל הזדמנות כדי להסית ולפלג נגד השמאל ונגד כל שומרי הסף.
  • כל שני וחמישי לפתוח בתהליכי הדחה של המפכ"ל או של ניצב מזדמן.
  • לעלות לרגל אצל ראש הממשלה כדי לבקש עוד ועוד סמכויות נוספות.
  • לערוך ביקורים הזויים באירועים שוליים שתועלתם מוטלת בספק.
  • לעקוף ולדלג מעל ראשו של המפכ"ל כדי להחלישו ולהביאו לידי ייאוש.
לשאלה אם כך במה הוא לא עסוק?
  • הוא לא מתעניין ולא טורח לגבש תוכנית עבודה למשטרה לטווח הקצר והבינוני ולא תוכנית חומש לחמש השנים הבאות. לפי כך הוא ימשיך לשלוף ולהפתיע.
  • הוא אינו מבין ואינו יודע כיצד יש להתמודד מול הפשע והטרור הפנימי, במקום זאת הוא מטיח האשמות לכל עבר ופוגע באנשים יגעים ומסורים.
  • הוא אינו יודע ולא מתאמץ ללמוד כיצד לנהל צוות אנשים ובוודאי כיצד לנהל ולהכוון את המשטרה שהינה ארגון גדול ומורכב. במקום זאת מתאונן ומתלונן על שלא נותנים לו סמכויות כדי לשלוט. כל זאת כדי לגבש אליבי שיצדיק את חוסר יכולתו להנחות ולפקד.
  • הוא מנצל כל מחלוקת ומשבר כדי להתסיס ולנגח הן את הממשלה שהוא יושב בתוכה וכמובן את השמאל שנוא נפשו.
  • הוא רודף תשומת לב וכבוד גם במחיר של פגיעה בכל הסובב אותו ללא הבחנה, הדבר מוצא את ביטויו העליון בהחלטתו התמוהה להגיע לבית העלמין בבאר שבע למרות ההתנגדות הגורפת. הוא בשלו להוציא עין גם למשפחות השכול.
אדוני השר כאח שכול אני מודיעך שאלו אחי היה קבור בב"ש הייתי מתייצב ובכוחי הפיזי מונע ממך כניסה לבית העלמין ובוודאי שלא תזכה לעמוד לשאת דברים בשפתך העילגת והפוגענית.
כדי לא להתפזר אני מבקש לשוב ולנסות לפענח את האמירה החוזרת ונשנית בפיו "צריך ל...". כאמור על-פי ניסיוני האמירה שכאילו נשאת לכתובת עלומה, היא תמיד מכוונת אליי. על-פי זה השר בן-גביר זורק ההוראה לחלל ובאמת מצפה שמאן דהוא יפעל לממש אותה. אך היות שאף הוראה או הנחייה שלו לא התממשה עד היום, עולה השאלה מי ולמה? ברור שאינו מכוון את הקביעה "צריך" למורו ורבו ד"ר גולדשטיין כי כבר אינו בין החיים, לכן המסקנה הינה: היות שהשר איש מאמין ייתכן שהוא מכוון דבריו ומבקש ישועה מהיושב בשמים, אך הכסיל לא יודע כי היושב במרומים אינו נחלץ ואינו נענה לאנשי זדון ועושי עוול.
אי אפשר לי להתחבט בנושאים הללו מבלי לציין כי מינויו של בן-גביר אינו גזירה גזורה משמים. מינויו הוא פרי באושים של "הקוסם", האיש הכל יכול שהחליט לקבץ אוסף ולצרף אליו את בן-גביר כדי לנקום ולהעניש את הממשלה הקודמת, לכלול בעונש את כולנו כחברה על אשר נישלה אותו מכס ראש הממשלה, זאת גם במחיר של הרס המדינה. כמה קשה עלינו הזיווג: ביבי ובן-גביר? איש לא יבין. אשר על כן אין לצפות לשום עשייה או מימוש הבטחה מהבטחות בן-גביר כל אלו יועברו לסטטוס HOLD עד לפירוקה של ממשלת הזדון הזו - על-ידי בן-גביר.

תאריך:  25/04/2023   |   עודכן:  25/04/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
איתמר לוין
מבהירה שאסור לבן-גביר להתערב בפעילותה האופרטיבית של המשטרה באמצעות מימוש סמכותו לעסוק במינויים, ואגב כך להעביר מסרים בעלי אפקט מצנן
עידן יוסף
שרי יהדות התורה והציונות הדתית הביעו התנגדות להמשך עבודות החישמול בשבת    שר האוצר אמר שאם סוגרים את איילון לצורך הפגנות אפשר לסגור גם לצורך עבודות    השר כץ: העבודות יתעכבו למשך שנים
מירב ארד
נתניהו: נמשיך לפתח את יישובי עוטף ישראל, לטובת כל המדינה    מחוץ לאולם מחו המתנגדים לרפורמה במערכת המשפט    בהמשך יהיום יפגש נתניהו עם ראשי הרשויות בעוטף
איציק וולף
מינויה של גולן כשרה לקידום מעמד האישה, משרד שלא קיים כיום, הוסר מסדר יומה של מליאת הכנסת לאחר שנתניהו הציע לה לכהן כקונסולית ישראל בניו-יורק
עידן יוסף
בפגישה שקיים עם אנשי משרדו עם חברי פורום קו העימות, אמר שר האוצר: "הכנסנו בתר"ש הקרוב מאות מיליוני שקלים לארבע השנים הקרובות. בנוסף, תקציב רכבת קריית שמונה אושר"    השרה סטרוק: "נקדם תוכנית לקליטת 2,000 משפחות חדשות בישובים שלאורך הגבול"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il