X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הכוונות האמיתיות [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
מלא הטנא פירות נאים ובאושים
אני מפנה מקום בטנא הלאומי גם לצועדים בסך לעבר הטנא, קומץ זעפנים ובידם אבוקות שנאה, על צווארם חרוזי רעל פרצופם עוטה הסתה, בידיהם פירות האיבה

הטנא היהודי הדמוקרטי במדינת ישראל יכול להכיל את הפירות שנשתבחה בהם ארץ ישראל וגם את עצי הסרק והפירות הבאושים. לרגל חג השבועות ביקשתי למלא טנא של פירות נאים מהפרדסים והמטעים, מן הגורן ומן היקב, מהיופי שהצמיחה המדינה הנפלאה, מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית.
ככל שאני מניח בטנא הלאומי את הנס הישראלי על יופיו הודו והדרו, אני מפנה מקום בטנא הלאומי גם לצועדים בסך לעבר הטנא, קומץ זעפנים ובידם אבוקות שנאה, על צווארם חרוזי רעל פרצופם עוטה הסתה, בידיהם פירות האיבה, בעיניהם שנאה יוקדת לאחר, על חזם תלויה בגאווה מגילת גט הכריתות ממדינת ישראל היהודית והדמוקרטית, ולמרות הכל גם לקומץ זה יש מקום בטנא הלאומי.
מה שהתחיל כמחאה חשובה ביותר, משמעותית, פסגת הדמוקרטיה ותפארת חופש הביטוי על-ידי אזרחים יקרים והגונים, שנחטפו ונלקחו כבני ערובה על-ידי חלק ממובילי המחאה המופקרים וחסרי האחריות, עיקרו את מהות המחאה וחשפו לעין כל את כוונותיהם ורצונותיהם האמיתיות באמירתם כי המטרה אחת היא, החלפת ממשלת ישראל הנבחרת ולא בדרך הקלפי.
לטנא הלאומי נכנסו פירות באושים כמו מרי אזרחי, מלחמת אחים, קריאות רצח ראש הממשלה בשלל אופנים, פגיעה במשפחתו, תבנית שלימה של ביצי רעל שאינם ראויים למאכל.
רשימה חלקית של הכיעור שהשתלט על הטנא הלאומי בעידוד ובהובלת קומץ בעלי השפעה במוקדי הכוח בחברה הישראלית בשם "ההגנה על הדמוקרטיה" כוללת תקיפת עיתונאים, מצור על בתי נבחרי ציבור, פריצה למשרדים, זריעת הרס ותקיפת עובדים, התייחסות לאחים כפרזיטים, כסחטנים, כעלוקות, כלא אחים, ביזוי קודשי ישראל, והצבה אל מול עיניהם של תמונות נשים עירומות.
מותר להפיץ בדותות בארץ ובעולם עטופות ברעל קטלני, מותר לגנוב רכוש צבאי, מותר להסית ללא הפסקה עם מכונות הרעל העובדות ללא הפסקה, מותר למחות על מפתן ביתם של אזרחים בעלי מעמד ציבורי, מותר לתקוף שרים, ח"כים, רבנים ונבחרי ציבור, מותר לאהוב את מדינת ישראל על תנאי ובתנאי.
מותר להתנהג כמחרימי ה-B.D.S, לפעול כדי למוטט את הכלכלה הישראלית, מותר לעודד ולנרמל סרבנות, מותר לחסום כבישים, מותר לתקוף שוטרים, מותר להציג מיצגי אנטי, מותר להבעיר מדורות בעורקי תחבורה מרכזיים, מותר להשחית רכוש ציבורי, מותר לחלל את יום השואה, לבזות את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, מותר לקיים יום עצמאות אלטרנטיבי, מותר להדיר, להשתיק, להכתים ציבורים שלמים, מותר להבאיש את ריחה של מדינת ישראל בעולם, מותר להזמין לחצים בינלאומיים כנגד מדינת ישראל.
מותר לבצע פיגוע אסטרטגי בחוסנה של החברה הישראלית, בכל תחומי חייה, מותר לחתור נגד קיומה של מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית בתמיכת בעלי הון, אנשי יחסי ציבור, עמותות וארגונים ממומנים מרחבי העולם במאות מיליוני דולרים.
הטנא הלאומי מספיק גדול, חזק ואיתן כדי להכיל בתוכו לצד הפירות הנאים גם את הפירות הבאושים. מניפי הטנא הלאומי, אוהבי ארץ ישראל, עם ישראל, מדינת ישראל ומסורת ישראל אינם מוותרים על ה-יחד הישראלי, אינם מוותרים על המכנה המשותף, על הסיפור היהודי השלם, הטנא הלאומי מכיל גם את מי שמסרבים להיות חלק ממנו, גם את מי שמתעקשים להוציא את עצמם מהטנא הלאומי, טנא אחד לנו.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  28/05/2023   |   עודכן:  28/05/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מלא הטנא פירות נאים ובאושים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אתה יכול להתמרמר כל חייך
הירונימוס  |  28/05/23 14:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חגים ומועדים
מאיר אינדור
חג השבועות הוא גם חג הענווה    הענווה משודרת לנו מכל פינה של מעמד הר סיני    בהפגנת הענק של העם היהודי לא הייתה במה מרכזית ולא כיבודים, עמדו שם "כולם בלב אחד כאיש אחד" - קולקטיב של אחווה
יפעת גדות
חניאל פרבר
בפרשת נח מסופר על העורב והיונה שיצאו מן התיבה בשליחותו של נח: "וישלח את העורב ויצא יצא ושוב עד יבושת המים מעל הארץ. וישלח את היונה מאתו... ולא מצאה היונה מנוח לכף רגלה
יוסף גערליצקי
התורה צריכה לחדור לכל חלקי הגוף עד לעקבי הרגלים, כדרך שנאמר באברהם אבינו: "עקב אשר שמע אברהם בקולי", ופירשו שאפילו העקב של אברהם "שמע" את הקול האלוקי!
מירי חיון
חג שבועות קרב - דעו איזה גבינה לשלב במתכונים - אפשר לבחור תפריט ומתכונים לארוחה בצורה חכמה שתעזור לשמירה על הגזרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il