X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הרב דוד לאו והרב יצחק יוסף. להניח את גמרתם [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
לא תשתוק
העם היושב בציון ומשתאה אל מול הגל העכור עם מיי האפסיים של שנאה מעורבבת באיבה מצפה בכיליון עיניים לשמוע את נבחרי הציבור שלו בראשם רבנים הראשיים לישראל, האמורים לסגור את גמרתם, להניח את תלמודם ולהצביע על הסכנות האורבות לחברה הישראלית

אפתח במסקנה - יאיר לפיד, אביגדור ליברמן, מרב מיכאלי, בני גנץ, נשיאת בית המשפט העליון, הרבנים הראשיים לישראל, דמו של מי שייפגע בעקבות מסע ההסתה הנורא והבלתי פוסק גם על ידכם.
השורות הבאות אינן התקרבנות, אינן התמסכנות, אינן פוליטיקה, אל תעשו לעצמכם הנחות כדי לפטור עצמכם מהתמודדות איתן. השורות הבאות הן השורות האמורות לעורר את מי מנבחרי הציבור החוזים בהסלמה הבריונית והאלימה כנציגי האו"ם, כשלושת הקופים, לא רואים, לא שומעים ואינם מדברים.
בהם מי שמלבים אותה, מי שסופקים ידיהם בהנאה ומי שדוממים ובדממתם מעניקים רוח גבית לפורעים חסרי האחריות אשר בינם לבין דמוקרטיה תהום פעורה. מסע הרדיפה האלים והאנטי דמוקרטי בעליל, ההתקפות על נבחרי ציבור, חצו מזמן את הקו האדום.
התמונות של נבחרי ציבור המגיעים להרצאה או לכנס מלווים במחלקת מאבטחים המקיפה אותם הן בלתי נסבלות, התמונות של נבחרי ציבור המחולצים בחסות האבטחה שמא יבולע להם, הן בלתי מתקבלות על הדעת, התמונות של שרים מאוימים ממרחק נגיעה, של ראש ממשלה הנכנס למטוסו בדרך לפגישות מדיניות הן חרפה.
התמונות של קיצונים סהרוריים, המתפרעים ברחובות ארה"ב ומחריבים את מסיבת הגאווה הישראלית של יהודי העולם, לצד תמונות אלימות של תקיפות פיזיות הן בושה שאין לה סוף.
הפיגוע האסטרטגי בחוסן הלאומי שמבצעים גם בימים אלה חלק ממובילי מחאה המופקרים וחסרי האחריות, הוא בלתי נסלח. זרעי השנאה המופצים לצד זרעי הפצת דיבת הארץ הטובה לכל רוח בעולם, יהיו לעד לאות הקין אותו יישאו לחרפת דור ודור.
העם היושב בציון ומשתאה אל מול הגל העכור עם מיי האפסיים של שנאה מעורבבת באיבה מצפה בכיליון עיניים לשמוע את נבחרי הציבור שלו בראשם רבנים הראשיים לישראל, האמורים לסגור את גמרתם, להניח את תלמודם ולהצביע על הסכנות האורבות לחברה הישראלית, לקרוא להתמתנות, לשיח מכבד, למחלוקת שהיא לשם שמיים.
נשיאת בית המשפט העליון אשר כבר הוכיחה כוחה בנאומים סמי פוליטיים, מצווה לפשוט גלימתה ולהתייצב מול העם, להזהיר מפני אובדן הדרך, מפני הסכנה האורבת לחברה הישראלית, לדבר על עם הצדק, עם המוסר, עם הנבחר, על מהותה של הדמוקרטיה, על הסכנה בכאוס, באנרכיה, בפילוג העם, על חרוזי הרעל המרכיבים את שרשרת ההסתה.
נבחרי הציבור מהמפלגות החושבות כי הן מרוויחות מהמהומות שחלק ממובילי המחאה המופקרים וחסרי האחריות מובילים, חייבים לעמוד ולהוקיע את מסעות הרדיפה כנגד נבחרי ציבור, חייבים לצאת חוצץ נגד הבריונות, נגד הסרבנות, נגד הקוראים לחרם, נגד מחריבי הכלכלה, נגד מבאישי ריחה של ישראל בעולם, נגד מוציאי דיבתה של הארץ הטובה, נגד חלק מאנשי התקשורת שללא הסבה מקצועית רשמית ממשיכים להתחזות לעיתונאים.
לנבחרי הציבור לסוגיהם יש אחריות מכרעת על ההידרדרות הקשה, על השיח הרעיל, על ריסוק כל מכנה משותף בחברה הישראלית השסועה. נבחרי הציבור אינם רשאים לעמוד מנגד ולהחריש, אינם רשאים שלא לנקוט עמדה, חייבים להתריע, לעצור את הסחף של קומץ קיצוני מוסת ומסית, לבל תהום הארץ וחושך יכסה את כולנו.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  19/06/2023   |   עודכן:  19/06/2023
+"במלחמה כמו במלחמה"
20:52 19/06/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

הסכת ושמע ביבי, אתה תובס גם בסיבוב השני, כמו בכל הסיבובים עד כה  ▪  אתה מובס כרוני  ▪  הובסת בהתמודדות המדינית מול אירן; והובסת ביחסים עם ארצות הברית שמחרימה אותך כאחרון בזויי הנפש בזירה הדיפלומטית

נתניהו. יובס [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הנשיא: לא היו הסכמות במו"מ; המשיכו השיחות
17:25 19/06/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

נשיא המדינה הגיב על החלטת הקואליציה לקדם חד-צדדית חקיקה של חלקים מהרפורמה המשפטית  ▪  "ניתן להגיע להסכמות וכי גם נושאי ליבה אפשר ליישב בשיח ודרכי שלום, מאמין שרוב גדול בציבור רוצה בכך"

הרצוג. סתר טענות הקואליציה להסכמות [צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90]
+נתניהו: צמצום עילת הסבירות תקודם כבר החודש
14:35 19/06/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

גנץ פנה לנתניהו: "אל תהיה זה שזורק את הגפרור" הבהיר: התקדמות חד-צדדית בחקיקת הפיכה המשטרית, היא צעד הרסני לחברה ולכלכלה  ▪  לפיד: "אם לא נהיה דמוקרטיה, גם לא נהיה עם אחד"  ▪  "אהרן ברק הצטרף לצוות ההסברה של נתניהו"

נתניהו. סיכם עם ראשי הקואליציה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+אהרן ברק: "נתניהו שלח אלי את השר דרמר"
09:58 19/06/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ברק סיפר כי פנו אליו בזמנו מטעם ראש הממשלה, לומר שנתניהו מעוניין מאוד בפשרה על הרפורמה  ▪  ח"כ טלי גוטליב: "לומר המלך עירום זו לא בושה זו חובה"

הראיון של הנשיא ברק לכאן11
ברק ודרמר. קיבל את המסר מנתניהו [צילום: יונתן זינדל והדס פרוש, פלאש 90]
+השר שיקלי: איומי גנץ ולפיד אם החקיקה תובא ללא הסכמתם - מפגן של סחיטה באיומים
09:18 19/06/23  |  מירב ארד

שר התפוצות, ח"כ עמיחי שיקלי לקראת חקיקת הרפורמה המשפטית: "במשך שבעים וחמש שנים הכנסת חוקקה חוקים באופן ״חד צדדי״. על מנת לחוקק דרושה הסכמה של וועדת השרים לחקיקה המייצגת את כל סיעות הקואליציה ולאחר מכן רוב בקריאה ראשונה, דיונים והצבעות על תיקוני נוסח בוועדה הרלוונטית ולבסוף קריאה שנייה ושלישית.
האיומים של גנץ ולפיד לפגוע בכלכת המדינה או בביטחונה אם החקיקה תובא ללא הסכמתם היא מפגן מביש של סחיטה באיומים ושנית את האיום הזה לצערנו הרב כבר מימשתם כששיתפתם פעולה עם תנועת הBDS המקומית וגיביתם סרבנות מחפירה.
זוהי זכותה וחובתה של הקואליציה כלפי מיליוני אזרחים שבחרו בה, ברוב מובהק של 64 מושבים, לקדם חקיקה. במתינות תוך התחשבות בתהליכים שנעשו עד כה, אבל מבלי להזניח את חובתם של נבחרי ציבור לקדם את המדיניות שלשמה הם נבחרו לרבות שינויים הכרחיים במערכת המשפט. די לבריונות".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא תשתוק
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בן סבו מלין על "שנאה" ?
שלמה המגיב  |  19/06/23 13:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות סערת הרפורמה במשפט
מירב ארד
ברק סיפר כי פנו אליו בזמנו מטעם ראש הממשלה, לומר שנתניהו מעוניין מאוד בפשרה על הרפורמה    ח"כ טלי גוטליב: "לומר המלך עירום זו לא בושה זו חובה"
דן מרגלית
ממשלה שתעביר החלטה כזאת תמצא עצמה מנפקת הוכחה חותכת וחד-משמעית ל-BDS ולארגונים אנטישמיים בעולם כי ישראל היא מדינת אפרטהייד מובהקת ומוחלטת
עידן יוסף
ראש הממשלה הודיע כי השלב הראשון שיקודם יהיה צמצום עילת הסבירות והשלב הבא יהיה הוועדה לבחירת שופטים, אך לא במתווה שהציעו לוין ורוטמן    הוא גם אמר כי תכנן לשנות את הוועדה אך גוטליב שיבשה את התוכניות"
מירב ארד
נתניהו הודיע שכבר השבוע תשוב הקואליציה לקדם את החקיקה הקשור לרפורמה במערכת המשפט    הבהיר: "נעשה זאת באופן אחראי - בהתאם למנדט שקיבלנו" והאשים את לפיד וגנץ בכשלון השיחות בבית הנשיא    לפיד בתגובה: "תגלה ראש ממשלה של פחות מחצי עם"
איציק וולף
ראש האופוזיציה הצהיר כי הוא אינו מסתפק בהצהרות של ראש הממשלה, אלא מעוניין לראות דברים קורים בשטח    "אני קונה מנתניהו רק במזומן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il