X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לטובת האחדות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
לאו מלא כלפי "מלא-מלא" בפוליטיקה!
הבה לא נזנח את השאיפה להישגים בהיקף "מלא-מלא" בנאמנות למדינה ולערכיה הדמוקרטיים, בטיפוח אחדותה של החברה הישראלית לטובת המשך שגשוגה הכלכלי והמשך מאמציה להשיג שלום עם שכנותיה ובחיזוק אהבת העם היהודי

מטבע-הלשון "על מלא-מלא" הפך נפוץ בחודשים האחרונים בשיח הציבורי במדינה, והגיע הרגע שבו הכרחי להכריז על השימוש בו כבלתי ראוי וכבלתי לגיטימי בקרבנו. דרישה בהיקף "מלא-מלא" אמורה להיות אסורה כדי למנוע את נזקיה שכבר נגרמו לחברה הישראלית בכל תחומי החיים, כפי שיעידו תוצאות מימושה עד כה:
1. גסות רוח ברשות הרבים הרומסת נימוסי יסוד שבלעדיהם שום חברה נאורה איננה מסוגלת להתקיים.
2. התעצמות האלימות בין אזרחים ישראלים ברשות הרבים.
3. שיבוש בלתי נסבל של החיים האישיים והציבוריים בכל מקום ובכל מגזר חברתי.
4. דרדור המדינה לאנרכיה בדרגה מסוכנת כזו - לשמחת כל האנטישמים לסוגיהם בעולם ולחדוות כל אויביה של המדינה במזרח-התיכון - שללא ספק יידרשו משאבים אנושיים וכספיים רבים ומאמץ ממושך מאוד כדי לרסן את המשך התפשטותה.
ועל כן הבה נתאחד ונאמר כבר היום, בטרם פורענות נוראה ורבת נזקים נוספים שכבר ניצבת כעת בפתח חיינו: דרישה ממישהו בחברה הישראלית לבצע פעולה הרסנית וקיצונית בהיקף "מלא-מלא", ולא כל שכן מימושה בפועל היא עברה חמורה וברת-ענישה ככל פעולה מופקרת שהחוק מעניש עליה.
ולכן הבה נתאחד מיד לביצוע הפעולות הבאות:
1. לאסור על הפגנות בהיקף "מלא-מלא" בפתח בתיהם של אזרחים מן השורה שהשקפתם אחרת מזו שזולת כלשהו מחזיק בה.
2. לגנות בהיקף "מלא-מלא" הטרדת מנהיגים ועובדי ציבור מכל תחומי-החיים: פוליטיקאים, עיתונאים, שופטים, שוטרים, חיילים ומחנכים!
3. ולא להצטרף לקריאתו של מישהו, אדם ידוע או איש אלמוני, לכונן מֶרי אזרחי בהיקף "מלא-מלא" במדינה!
ועם זאת הבה לא נזנח את השאיפה להישגים בהיקף "מלא-מלא" בתחומי חיינו הבאים: בנאמנות למדינה ולערכיה הדמוקרטיים, בטיפוח אחדותה של החברה הישראלית לטובת המשך שגשוגה הכלכלי והמשך מאמציה להשיג שלום עם שכנותיה במזרח התיכון ובחיזוק אהבת העם היהודי (חזונו, תרבותו, דתו וערכיו) הן בארץ והן בתפוצות.
רק למען מטרות אלו, וזהות להן במגמתן הלאומית, הבה נניף את דגל המדינה באופן "מלא-מלא"!

תאריך:  02/07/2023   |   עודכן:  02/07/2023
+בכיר במשטרה על השלכות המחאה: "פחות 180 ניידות בשטח"
22:55 02/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הוועדה לביטחון לאומי קיימה דיון בהתנהלות גורמי האכיפה בהפגנות  ▪  המשטרה: נוהגים איפוק בהפעלת כוח, רובן המכריע של ההפגנות מתקיימות בשקט מוחלט  ▪  מפגינים טענו כי היו נתונים לאלימות מצד המשטרה  ▪  יו"ר הוועדה: "יש להחזיר את אמון הציבור במשטרה"

הסמפכ"ל אבשלום פלד והיו"ר צביקה פוגל [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+שבתאי: אפס סובלנות לפגיעה בסמלי שלטון, בתשתיות ובשוטרים
19:57 02/07/23  |  עידן יוסף

מפכ״ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי קיים ישיבת הערכת מצב בדגש על אזור שדה התעופה בן-גוריון. במשטרה נערכים כי לאפשרות שהמפגינים יקדימו להגיע בנתב"ג בניסיון ליצור תמונת ניצחון. כמו-כן עלה החשש שהם יחסמו את נתיבי איילון, מנהרות הכרמל ונמל התעופה בחיפה.
הוא התריע מכך שחסימת צירי תנועה מסביב לנתב״ג ובתוכו ובאזורים של מתקנים אסטרטגיים וביטחוניים עלולה להביא לאסון באירוע חרום, וציין כי משטרת ישראל תנהג באפס סובלנות לפגיעה בסמלי שלטון, בתשתיות ובשוטרים.
משטרת ישראל נערכת לקראת עשרות נקודות מחאה שצפויות להתקיים מחר בכל הארץ כולל בבתי אישים. המפכ"ל הדגיש את מימוש זכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית.

+רשות שדות התעופה: חסימת נתב"ג עלולה להסתיים באסון
19:51 02/07/23  |  עידן יוסף

בתום דיון שקיימה הנהלת רשות שדות התעופה בשאלה כיצד לשמור על לוח הטיסות ולצמצם פגיעה בנוסעים, הוחלט כי דלפקי רישום הכניסה ייפתחו כמתוכנן, 3 שעות לפני מועד הטיסה. הרשות תגברה את כוח האדם במסוף במטרה לסייע לנוסעים.
לציבור מומלץ לקיים ככל הניתן רישום כניסה מוקדם באמצעות האינטרנט ולהגיע לנמל ברכבת ישראל ובתחבורה ציבורית 3 שעות בלבד לפני מועד הטיסה ולא קודם לכן, על-מנת למנוע עומס מיותר.
ברשות מדגישים כי נמל התעופה שונה מכל מקום אחר ומדובר באזור עם רגישות מבצעית גבוהה מאוד, 24/7, הנוגעת ישירות לחיי אדם. לדבריה, המעבר משגרה לחרום יכול להתרחש בתוך דקות, כפי שנוכחנו במוצ"ש האחרון. במקרה של חרום תעופתי מוזנקים לנתב"ג עשרות אמבולנסים, רכבי חרום, הצלה וביטחון מכל רחבי גוש-דן וירושלים, וחסימת דרכי הגישה לנתב"ג והכבישים בתוך שדה התעופה, ולא משנה מה הסיבה, עלולה להסתיים באסון.

+נשלח למחבוש חייל מבסיס הקריה שהשליך אבנים לעבר מפגינים
19:41 02/07/23  |  עידן יוסף

חייל השליך אתמול מתוך בסיס הקריה אבנים לעבר מפגינים נגד הרפורמה בתל אביב. מפקד יחידת האבטחה בבסיס גזר עליו 30 ימי מחבוש.

[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+עמית מול אלרון: מדוע יש סחבת בבתיהמ"ש
17:30 02/07/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

עמית ברמיזה ברורה ללוין: יש לאייש עשרות תקנים פנויים של שופטים  ▪  אלרון: בראש ובראשונה יש לייעל את ההליכים שבפני השופטים הקיימים

אלרון ועמית. יתמודדו על תפקיד הנשיא? [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+בן-גביר: אפס סובלנות מול חסימת נתב"ג
17:27 02/07/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

השר לביטחון לאומי כינה את המפגינים המתכוונים לשתק את שדה התעופה מחר בכינוי 'פורעים' והנחה את המשטרה שלא לאפשר חסימות כבישים ושיתוק של שדה התעופה

[צילום: לשכת השר לביטחון לאומי]
[צילום: לשכת השר לביטחון לאומי]
+הממשלה ללפיד: תמוך ברפורמה ונתמוך בחוק יסוד שהצעת
16:43 02/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

התנאי שהציבה ועדת השרים לחקיקה לתמיכה בהצעת חוק-יסוד: מגילת העצמאות שהגיש יאיר לפיד היא תמיכה של האופוזיציה ברפורמה המשפטית

לפיד. תנאי מאתגר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+המטה הכללי של המשטרה ילמד את אירועי הפרות הסדר בצרפת
16:15 02/07/23  |  איציק וולף

מפכ״ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, הנחה את אגף המבצעים, חטיבת המודיעין והיחידה לקשרי חוץ, ללמוד את השתלשלות אירועי הפרות הסדר האלימות המתרחשות מזה מספר ימים בצרפת.
בישיבת הבוקר השבועית של פיקוד המשטרה, הנחה המפכ״ל את פיקוד אגף המבצעים של משטרת ישראל, חטיבת המודיעין והיחידה לקשרי חוץ לבחון מה הוביל למחאות ולתגובה הקיצונית של המפגינים בצרפת, מה היו הנחיות המשטרה, כיצד פעלה לפני האירוע שהוביל למחאות ותוך כדי שהאירוע מסלים להפרות סדר אלימות ברחבי צרפת.

+יש עתיד: כל הודעה על ״סלמי״ או ״מתקנים באחריות״ לא תשנה את המציאות
15:25 02/07/23  |  מירב ארד

יש עתיד לקרא הדיון בעילת הסבירות: "הריכוך היחיד הוא בעמוד השידרה של ראש הממשלה החלש והסחיט שנכנע שוב לחבורת לוין המטורללת. כל הודעה על ״סלמי״ או ״מתקנים באחריות״ לא תשנה את המציאות בה הקואליציה הכושלת מקום המדינה רוצה לקדם את חוקי ההפיכה באופן חד צדדי ולהמשיך בריסוק הכלכלה, הבטחון ושיסוע החברה הישראלית."

+התנאים למחאה בנתב"ג: צירי התנועה פתוחים, לוח הטיסות יישמר
12:41 02/07/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

לקראת המחאה נגד הרפורמה בנתב"ג מחר, סיכמו מפקד מחוז מרכז ומנכ"ל רש"ת על התנאים לקיום המחאה: צירי תנועה פתוחים, הגעת הנוסעים בזמן לטיסות ושמירה על קיום לוח הטיסות

המוים נגד הרפורמה בנתב"ג [צילום: אריק מרמור/פלאש 90]
+אנטומיה מקוצרת של צונאמי פוליטי
10:13 02/07/23  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה

שאריות הצונאמי הפוליטי שעבר עלינו לאחרונה ללא שום צידוק אובייקטיבי עדיין כאן, ויידרשו זמן נוסף ופעילות אינטנסיבית לשיקום נזקיו. הצונאמי חשף חולשות פנימיות מהותיות רבות שאותן יש לתקן בזריזות אל מול האתגרים הרבים והמורכבים. רעיונות-הבל על פיצול פוליטי והלקונות הקשות בצה"ל ובנאמנות על-תנאי של חוגים לא מבוטלים בו למדינה - אומרים דרשני

[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לאו מלא כלפי "מלא-מלא" בפוליטיקה!
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות סערת הרפורמה במשפט
רפי לאופרט
שאריות הצונאמי הפוליטי שעבר עלינו לאחרונה ללא שום צידוק אובייקטיבי עדיין כאן, ויידרשו זמן נוסף ופעילות אינטנסיבית לשיקום נזקיו. הצונאמי חשף חולשות פנימיות מהותיות רבות שאותן יש לתקן בזריזות אל מול האתגרים הרבים והמורכבים. רעיונות-הבל על פיצול פוליטי והלקונות הקשות בצה"ל ובנאמנות על-תנאי של חוגים לא מבוטלים בו למדינה - אומרים דרשני
עידן יוסף
ראש האופוזיציה בהפגנה ברעננה: "אנחנו צריכים את עילת הסבירות מפני שיש לנו ממשלה לא סבירה"    השר לוין בתגובה: "המצב שבו שופט קובע מה סביר ומה לא, הוא ההפך מדמוקרטיה"
עידן יוסף
החשוד באיומים שנשלחו במכתב על קברו של יוני נתניהו - גבר בן 26 מכפר סבא    הוא נעצר בדרום הארץ ונלקח לחקירה במשרדי יחידת הסייבר
אפרים הלפרין
עו"ד יהודה שפר היה משנה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית    עו"ד יהודה שפר הרג בשוגג אדם עם רכבו ולאחר חקירה הוא לא הועמד לדין מחוסר אשמה    משפחת ההרוג לא קיבלה את ההחלטה אך כלום לא עזר לה    עו"ד יהודה שפר מגן על הפרקליטות בציוציו    עם כאלה ידידים הפרקליטות לא צריכה אויבים
עידן יוסף
בראיון שהעניק ל"וול סטריט ג'ורנל" אמר ראש הממשלה כי לא יאפשר לכנסת לעקוף פסיקה של בית המשפט העליון    על אספקת כיפת ברזל לאוקראינה: חוששים שמערכות כאלה ייפלו בידי האירנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il