X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לחפש משמעות [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
תעשו לעצמכם שנה טובה
שנקום כל בוקר ונרגיש שאנחנו תורמים לעצמנו ולאחרים. נוקיר את העושר התרבותי, האנושי שיש בחיינו, נודה כל יום על הכישרונות שבורכנו בהם ועל החרות שלנו

אנחנו מאחלים זה לזה וזו לזה: 'שתהיה שנה טובה'. רוצים שתהיה שנה טובה? ת ע ש ו שהיא תהיה טובה. נכון. לא על כל האירועים בחיינו יש לנו שליטה, אבל על חלק גדול יש לנו. האחריות להפוך את מציאות חיינו לטובה יותר בכל המובנים מוטלת ע ל י נ ו.
בתחום היחסים הבינאישיים, המשפחה והזוגיות - נחפש קשרים מיטיבים לחיים. כאלו שיעצימו אותנו ויחזקו אותנו גם בשעות בהן אנחנו מרגישים חלשים ונטולי אנרגיה ושמחת חיים. תחזקו קשרים עם אנשים שהם 'בעדכם', ומפרגנים לכם, ועם אחרים אשר מסיבות כאלו ואחרות מרוקנים אתכם מאנרגיה - התרחקו.
בתחום המקצועי - נדאג כל העת להתמקצע בכל דרך, להתפתח, להשתלם, ללמוד מאחרים ומהידע העדכני הרלוונטי למקצוע שלנו. נעשה את המוטל עלינו הכי טוב שאנחנו יכולים. נבצע זאת בשילוב הרציונל והלב יחד ולא נפעל טכנית. אנחנו בני אדם, לא מכונות. לא 'נחפף' ולא 'נעגל פינות'. נעשה את עבודתנו ביסודיות מרבית, ואם אנחנו עובדים מול אנשים - נראה תמיד את האדם העומד מולנו וזקוק לנו - כאילו והיה בן משפחה שלנו.
בתחום הרווחה הנפשית - נקפיד לתחזק את הנפש שלנו בכל דרך שעושה לנו טוב וממלאת את המצברים הנפשיים שלנו: קריאה, תיאטרון, אמנות, מוזיקה, טיול בטבע. כל מה שעושה לנו טוב על הלב - נתמיד לעשות. זה בידינו. עמוד השדרה הנפשי הבריא והשמח שלנו - יתמוך במערכות הגוף הפיזיות שלנו.
ובתחום הבריאות הפיזית - נקפיד על שגרת פעילות גופנית המתאימה לגילנו. נשתדל לאכול אוכל בריא, גם אם מותר לנו מפעם לפעם 'להתפרע'. נקפיד על בדיקות רפואיות שגרתיות. שמירה על בריאותנו הגופנית היא, במידה רבה, בידיים שלנו.
והכי חשוב. נחפש משמעות לחיינו. שנקום כל בוקר ונרגיש שאנחנו תורמים לעצמנו ולאחרים. נוקיר את העושר התרבותי, האנושי שיש בחיינו, נודה כל יום על הכישרונות שבורכנו בהם ועל החרות שלנו (וכן, מותר גם להודות על האפשרות להתפרנס ולחיות חיים של כבוד). לא צריך לחכות לטיול הגדול לניו-זילנד כדי לחוש אושר. אפשר למצוא אותו בכל כך הרבה רגעי חסד בחיי היומיום. חפשו אותם. וכך נגדיל את הסיכויים שהשנה הקרובה אכן תהיה שנה טובה.
שנה נפלאה חברות וחברים.

הכותבת פרסמה עד כה שני ספרים בנושא מנהיגות אישית והגשמה עצמית: 'להגביה עוף במסלול החיים- האתגר', וכן את הספר: 'מנהיגות מבפנים- לחיות בשמחה ובהגשמה עצמית'.
תאריך:  14/09/2023   |   עודכן:  14/09/2023
+רגליים כבולות בשרשרת
11:10 14/09/23  |  חניאל פרבר   |   לרשימה המלאה

יום הכיפורים הוא יום בעל ערך רוחני רב  ▪  אנחנו מנסים להתעלות מעל הטבע האנושי והצרכים הגשמיים שלנו

חשבון נפש [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חגים ומועדים
חניאל פרבר
יום הכיפורים הוא יום בעל ערך רוחני רב    אנחנו מנסים להתעלות מעל הטבע האנושי והצרכים הגשמיים שלנו
יוסף קנדלקר
מקווה שהאוכל יספיק לכולם, שכולם יהיו שמחים ולא יתחילו להתווכח בשולחן, לא על פוליטיקה, ולא על מה קרה לפני שנים
יוסף גערליצקי
ישנם שני סוגים של צעקות-כאב. כאשר הכאב נסבל עדיין, הוא בא לידי ביטוי במלים    עצם העובדה שהכאב יכול להתבטא במלים מוכיחה, שזהו כאב מוגבל. אולם ישנו כאב עמוק יותר, כאב בלתי-נסבל, שאינו יכול לבוא לידי ביטוי במלים    האדם חש שהמלים הן דלות ועלובות ואינן יכולות לבטא את כאבו הגדול
מירב ארד
ראש הממשלה נתניהו ושרי הקבינט אישרו את ההיערכות המבצעית בכלל גופי הביטחון לקראת החגים    היעדים הפופולריים בתקופת החגים צפויים להיות טורקיה, יוון, ארצות הברית, איטליה, קפריסין ובריטניה
מירב ארד
כ-200 אלף זכאים, שכירים ועצמאים, יוכלו כבר ביום חמישי לראות בחשבון הבנק שלהם את התשלום השני מתוך ארבעה עבור המענק לשנת 2022    הסכום הכולל ששולם עומד על כ-300 מיליון ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il