X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מחר ב-18:00 יחל הקרב על מקומות 4-3 בפיינל פור, בין בני השרון לעירוני נהריה אנדי איבי: "צריך לכבד כל משחק" אבי סוכר: "צריך להסתכל הלאה"
▪  ▪  ▪
טפירו: עשיתי את המקסימום [צילום: תומר גבאי, ONE]

שתי המאוכזבות הגדולות של חצאי גמר הפיינל פור, בני השרון ועירוני נהריה, ערכו הערב (רביעי) את אימון השחרור שלהם באווירת נכאים לקראת הקרב על המקומות 3-4.
הקפטן, מאיר טפירו: "זה הפסד קשה, הפסד כואב, כמובן שרצינו לנצח. בסופו של יום שמנו הכל על המגרש, אני גאה בחברים שאני משחק איתם כל השנה, בצוות האימון. יש הרבה דברים חיוביים שאני אקח מעונה הזו. זה מאכזב שהפסדנו כי באנו לנצח".
"עשיתי את המקסימום", אמר טפירו על יכולתו בחצי הגמר, "עשיתי מאמץ הגנתי מטורף, הפציעה היא לא תירוץ, עשיתי מה שיכולתי ולמרות שזה לא הצליח זה מה שיפה בכדורסל. צריך להתעלות פיזית, אין שריר שלם, הכל תפוס, אבל אני מאמין שהחבר'ה רוצים לסיים עם טעם טוב בפה".
לגבי המשך דרכו בכדורסל הישראלי: "תמיד יש את שנה הבאה, מאמין שניקח את האליפות". לגבי המנצחת בגמר ענה טפירו: "ממש לא משנה לי כל עוד אני לא שם, שיזכה מי שיהיה יותר טוב".
ארז כץ שהחטיא את הזריקה אחרונה בהפסד הדרמטי למכבי ת"א, אמר לפני האימון: "אני עייף, לא הצלחתי לישון בלילה, הייתי כ"כ עייף בזמן המשחק ושכחתי חלק. כשצפיתי בטלוויזיה ראיתי שזה אחד המשחקים המוזרים שהייתי שותף בהם".
"המשחק נתן הרבה פיקנטיות", הוסיף כץ, "אבל אנחנו עצובים על איך שזה נגמר, חייבים למצוא כוח למחר, זה משחק חשוב שככל הנראה יקבע מי תהיה ביול"ב".
"אנחנו רוצים לנצח", התייחס הגארד לתמונת הסיכויים, "יהיה קשה, צריך להביא אנרגיה. מנסים להתאושש כמה שיותר, יש עוד יום אחד לליגה ונצטרך לעשות את הכל כדי לנצח בו".
אנדי איבי, היחיד מהזרים שלא חתום לעונה הבאה וצפוי לעזוב: "ישנתי קצת, חשבתי על המשחק, היה משחק טוב אבל קשה להפסיד וזה כאב. היינו טובים כקבוצה, אבל באופן אישי לא הלך לי ואצטרך לפצות על זה, יש לי כוח".
"שחקן צריך לכבד כל משחק, למרות שאין לנו סיכוי לזכות באליפות. משחק על המקום השלישי גם חשוב, זה המקום באירופה". על האכזבה שלו מהתוצאה הסופית של המשחק: "היה לנו את זה כבר בידיים אבל אלו החיים, אנחנו קבוצה טובה, אבל זה לא היה צריך לקרות לנו". על השאלה אם יש לו עדיפות לאלופה ענה איבי: "ממש לא משנה לי".
אבי סוכר: "אופתע אם חולון תנצח"
"רצינו מאוד לנצח, אבל מה לעשות זה מה שקרה, הפסדנו", אמר אבי סוכר, "חולון היו טובים ועכשיו נשאר לנו רק להסתכל הלאה. מרגישים שזה פיספוס מבחינתו, כי כל הארבע קבוצות שהגיעו לכאן שוות וחזקות".
"ממש לא הסתפקנו בחצי הגמר, לדעתי מכבי ינצחו עם הקהל הביתי שלהם, אסור אף פעם לזלזל בהם, אחד המועדונים החזקים באירופה, יש להם הרבה כלים. אם חולון ינצחו אני אהיה מופתע", סיכם הגארד.
עידו קוז'יקרו: "יש לנו כוח. אנחנו רוצים לסיים עם טעם טוב בפה, ברור שהיינו מעדיפים להיות בגמר אבל נעשה את המיטב גם מחר, אנחנו ספורטאים וזה מחייב אותנו".

תאריך:  28/05/2008   |   עודכן:  28/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טפירו: הכל תפוס, אבל צריך לסיים עם טעם טוב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אופירה אסייג
יו"ר מכבי תל אביב שהתקשתה מול בני השרון והעפילה בקושי לגמר הפיינל פור אמר לספורט 99: "אני חש הקלה. זה לא מוסיף שליאור אליהו לא משחק"
רותי אברהם
ועדת המיון למורי דרך במשרד התיירות בוטלה בשל העדר סמכות חוקית    משרד התיירות: נתקין תקנות להסדרת פעילותה    העותר: אני מדריך של המשרד 15 שנים, אך סוננתי "מחוסר התאמה"
יואב יצחק
האם העביר 75 אלף דולר ב-1998    במשטרה מסר שלוש גרסאות: הרעה ביותר (לאולמרט) - שולה קיבלה את כל הכסף עבור הקמפיין; הטובה ביותר - לא נתתי סכום כזה
רותי אברהם
בית המשפט דחה בקשה לבזיון בית המשפט שהגישה 'פעולה ירוקה' נגד חברות שלטי הפרסום בכביש איילון    השופטת: איפה פירוט?    העמותה: תיעוד השלטים "אינו משימה קלה"
מאיה שני
מתברר שגם יפות, מוצלחות וחייכניות סובלות מדיכאון. בהוליווד רועשים על הגילוי החדש בדבר השחקנית המצליחה קירסטן דנסט, בת ה-26 השוקדת בימים אלה על סרטה החדש "All Good Things" המצולם בניו-יורק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il