X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הספרדי לא ריחם על מיכאל יוז'ני עם 3:6, 3:6 ו-1:6 קטלני פדרר עבר את יואיט, גם ונוס וויליאמס ברבע הגמר טמרין טנסוגרן הדיחה את ינקוביץ'
▪  ▪  ▪
רפאל נדאל [צילום: AP]

רפאל נדאל המשיך הערב (שני) בדהירה הצפויה לעבר גמר טורניר ווימבלדון: הספרדי לא גילה רחמים ומחץ את מיכאל יוז'ני, המדורג 17, 3:6, 3:6 ו-1:6.
נדאל ייפגש ברבע הגמר עם המנצח בין רישאר גאסקה הצרפתי לבין אנדי מארי, תקוות האנגלים האחרונה לזכיה בטורניר הדשא.
רוג'ר פדרר היה הראשון בין הגברים לעלות לרבע הגמר לאחר 6:7, 2:6 ו-4:6 מול לייטון יואיט האוסטרלי. השוייצרי במרדף אחר תואר שישי ברציפות על אדמת המלכה, והיה בשיא הריכוז נגד המדורג 20.
במערכה הראשונה יואיט נתן פייט ענק ונכנע רק 9:7 בשובר השוויון, אך בשתי המערכות הבאות כבר שלט פדרר, שימתין לפרננדו ורדסקו מספרד או מריו אנצ'יץ' הקרואטי ברבע הגמר.
יריבו של פדרר, יהיה מריו אנצ'יץ שבתום 3 שעות ו-48 דקות עשה את מבצע "אנדיוני" וחזר מפיגור 2:0 במערכות מול הספרדי פרננדו ורדאסקו בדרך לנצחון ענק.
ורדאסקו ניצח 3:6 ו-4:6 בשתי המערכות הראשונות, אנצ'יץ ניצח 3:6 בשלישית, אך פיגר 4:1 במערכה הרביעית, הקרואטי חזר מהבור וניצח 4:6 במערכה.
במערכה החמישית השניים נאבקו יותר משעה וחצי, עד שהקרואטי ניצח 11:13 אחרי דרמה גדולה. מריו אנצ'יץ הוא האחרון שניצח את פדרר בווימבלדון אי שם ב-2002.
פליסיאנו לופז הספרדי החזיר את החיוך לספרד. אחרי ש-ורדסקו הפסיד בחמש מערכות, ניצח לופז, המדורג 31 בחמש מערכות את מרקוס בגדאטיס מקפריסין, שכבר הוליך 1:2 במערכות. לופז ניצח 7:5, 2:6, 6:3, 6:7 ו-6:8 דרמטי בסיום.
טנסוגרן הדהימה את ינקוביץ'
את ווימבלדון 2008, ירצו בסרביה לשכוח מהר. אחרי ההדחות המוקדמות של נובאק ג'וקוביץ' ואנה איבנוביץ', ארזה היום (שני) מזוודות גם המדורגת שניה בטורניר, ילנה ינקוביץ', שאם הייתה מגיעה לגמר, הייתה עולה למקום הראשון בעולם.
מי שאחראית לסנסציה היומית היא התאילנדית בת ה-31, טמרין טנסגורן, שניצחה את ינקוביץ' די בקלות 3:6 ו-2:6. טנסוגרן, שרמזה על יכולתה בטורניר דן בוש בו זכתה עם ניצחון בגמר על סאפינה, העפילה בין השנים 1998-2004 שש פעמים לשמינית הגמר בווימבלדון, והשנה, דווקא על סף פרישה, היא עולה לראשונה בקריירה לרבע הגמר.
אחרי שהסרביות ושראפובה מחוץ לטורניר, השטח פתוח לחלוטין לשתי האחיות וויליאמס, אלופות העבר של הטורניר - ונוס ארבע פעמים וסרינה פעמיים.
ונוס ניצחה היום את אליסה קליבנובה בת ה-20 מרוסיה, 4:6 ו-3:6 ותפגוש בקוטלת הענקים מתאילנד ברבע הגמר.גם האחות, סרינה, לא התקשתה מול בת ארצה האמריקנית ב'טני מאטק וגברה עליה 3:6 ו-3:6.
ז'י זאנג הסינית, שהביסה את אנה איבנוביץ' בסיבוב השלישי, ממשיכה להפתיע. המדורגת 134 בעולם, שלחה היום הביתה את אגנס סבאי, המדורגת 15, אחרי שתי מערכות, עם 3:6 ו-4:6.
יריבתה של ז'אנג תהיה לא אחרת מאשר ניקול ואדיסובה, שכמו שחר פאר, הביטחון חזר אליה כאן בווימבלדון, ואחרי תקופה ארוכה של כשלונות, היא השיגה ניצחון נאה על שחקנית טופ 10, אנה צ'אקבטדזה הרוסיה, 6:4, 6:7 (0:7!!) ו-3:6.
נדיה פטרובה, המדורגת 21 בעולם, כבר מחכה למנצחת בין פאר לדמנטייבה. פטרובה, עוד אחת שהדשא החזיר לעניינים, ניצחה את מדיחתה של מריה שראפובה, אלה קודריבצ'בה, 1:6 ו-4:6.
גם המדורגת רביעית סבטלנה קוזנצובה, לא עמדה בלחץ ולראשונה זה שנים יהיה בוימבלדון רבע גמר בלי אחת מארבע המדורגות הראשונות.
קוזנצובה נכנעה לחברה החדשה בטופ10, אגנסקה רדוואנסקה הפולניה לאחר שכבר הוליכה 1:4 במערכה השלישית אך נחנקה ונוצחה 4:6, 6:1 ו-5:7. רדוואנסקה תשחק מול סרינה וויליאמס ברבע הגמר.

תאריך:  30/06/2008   |   עודכן:  30/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רפאל נדאל עלה לרבע הגמר בווימבלדון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גליה סגל
הוועד האולימפי קיבל את טענת גל שבדמו התגלו חומרים אסורים, והסתפק בנזיפה    איגוד השייט הבינלאומי צריך לאשר את השתתפות הצמד בבייג'ין
אשר שכטר
מחיר הנפט ננעל בירידה של 0.2% ל-140 דולר לחבית לאחר שנסק לשיא    מאז תחילת השנה נסק מחיר הנפט ב-46% - העלייה החצי-שנתית החדה ביותר שלו מזה 9 שנים
משה ריינפלד
משה לסקי הודה כי מכר את המטען מוכן להפעלה תמורת 7,500 שקל, אך טען כי הסוכן, שהוא עבריין, לחץ עליו במשך ארבעה חודשים לבצע את העסקה
עידן יוסף
היום הנוסף - חג הסיגד האתיופי    יוכר כחג גם על-ידי המדינה
משה ריינפלד
אנדיכנא אבבה, בן 38, אב לחמישה ילדים, רצח בלא כל סיבה את שתי הנשים, לאחר ששתה כמה פחיות בירה, והשתמש במאכלת לשחיטת פרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il