X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Toyo Ram
▪  ▪  ▪

חברת Novatel מביעה את שביעות רצונה מפעילותה של חברת Toyo Ram הישראלית ומעמיקה את שיתוף הפעולה ביניהן באמצעות חתימה על הסכם התקשרות לשיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח. חברת Toyo Ram הנחשבת לאחת מחברות ההפצה הגדולות במזרח התיכון, המייצגת למעלה מ-60 חברות בינ"ל בתחומי האלקטרוניקה, הטכנולוגיה, הטלקום והסלולאר החלה לעבוד עם Novatel לפני כשנה. במהלך תקופה זו הצליחה Toyo Ram לחתום על מס' חוזים עסקיים עבור Novatel בשווי מיליוני דולרים. חלק מהחוזים נוגעים לפעילות מקומית של החברה מול חברות הסלולאר וחוזים אחרים קשורים לפעילותה של Toyo Ram במדינות אחרות בהן היא פועלת בהרחבה, במגוון תחומים בהן אוקראינה, טורקיה, רוסיה, פולין, ומס' מדינות בדרום אמריקה.
רועי וילקובסקי, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Toyo Ram העריך את חתימת הסכם ההתקשרות בשווי של עשרות מיליוני דולרים בשנים הקרובות, כתוצאה מפעילות נרחבת המתבצעת במדינות בהן היא פועלת והחדרת מוצרי תקשורת חדשים כל העת.
אחד החוזים המדוברים מתייחס לעסקת מכירת מודמים סלולאריים למספר מפעילות סלולאריות בישראל ובחו"ל. עוד ביצעה Toyo Ram עבור Novatel שיתוף פעולה בתחום אבטחת המידע וציוד תקשורת קצה. עוד ציינו ב-Novatel במעמד הסכם החתימה כי Toyo Ram מציגה נתוני שביעות רצון גבוהים מאוד מלקוחותיה בעולם בזכות הקשר האיכותי-מקצועי והתמיכה שהיא מספקת.
חברת Toyo Ram, בבעלות פרטית, פועלת בשוק הישראלי כבר משנת 1981 ומלבד היותה מחברות ההפצה הגדולות הפעולות באזור, היא מציגה גידול עקבי מתמיד ורווחיות גבוהה לאורך השנים. חברת Novatel (נסד"ק NVTL) היא ספקית בינ"ל, מובילת שוק, של פתרונות גישה (wireless broadband) לשוק תקשורת המחשבים הניידים, המבוסס על תקשורת סלולארית מהירה בטכנולוגיית 3G. בארה"ב חולשת נובטל על נתח שוק עיקרי בתחומה.
חברת Toyo Ram מייצגת בארץ חברות מובילות אחרות בתחום התקשורת והיא היבואנית הבלעדית של מגוון פתרונות סלולאר ותקשורת של חברות שונות בהן Neonode, gear4, Ironkey, Solio, BluAnt, IMC, MITSUBISHI ELECTRIC, NEC, Sony Semiconductor, Hitachi, Becker, AVANEX, Rose Electronics, Triveni Digital ואחרות.
הפתרונות הטכנולוגים של Novatel לעולם הסלולארי מאפשרים ניידות ללא תלות ברשת המחשבים הקבועה. לחברה מבחר של רחב של פתרונות בהם: כרטיסי PC, כרטיסי ExpressCard, כרטיסים מבוססי חיבור USB וכרטיסים מובנים במחשבים הניידים ביצועי ההתקנים נחשבים לטובים והמהירים בעולם והם תומכי GSM, EDGE, UMTS, HSDPA, HSUPA EVDO לרבות מהירות הורדת נתונים של 7.2 מגה והעלאת נתונים במהירות של 5.76 מגה.
פיטר בלצ'ין, מנכ"ל EMEA ב-Novatel אומר כי "החברה מאוד מרוצה משיתוף הפעולה שלה עם Toyo Ram בשיווק והפצת הדור הבא של אביזרי התקשורת האלחוטית. ישראל תמיד הייתה יעד עבורנו. ידענו כי מדובר במדינה שאזרחיה הם מאמצים ראשונים של טכנולוגיות וחיפשנו כל הזמן שותף שאיתו נוכל לפעול בשיתוף פעולה. לשמחתנו, לאחר בחינות של גופים רבים, הגענו ל-Toyo Ram ומצאנו את המקצועיות וההבנה התקשורתית שחיפשנו ודרשנו ממי שעובדים איתנו. אין ספק כי ההישגים הגדולים של אנשי Toyo Ram בפרק זמן קצר כל כך, מעידים על הבחירה שלנו בהם, יותר מכל".
וילקובסקי: "אנחנו מתרגשים ושמחים על הבעת האמון של Novatel וחתימתה איתנו על הסכם התקשרות ארוך טווח. אין ספק כי צעד זה הוא הוכחת היכולת הגדולה ביותר שמפיץ יכול לאחל לעצמו ואני משוכנע כי שיתוף פעולה זה יאפשר לנו לחשוף את הציבור בארץ ובאזור לכמה מפתרונות התקשורת האיכותיים והחדשניים ביותר הקיימים כיום בעולם".

תאריך:  24/07/2008   |   עודכן:  25/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
Novatel ו-Toyo Ram הישראלית חתמו על הסכם התקשרות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il