X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
צמד לרונאלדיניו והצגה של ברזיל ב-0:5 קליל מול ניו-זילנד הקטנה. ארגנטינה שכבה משחק שלם על השער האוסטרלי ולבאסי מצא פרצה בדקה ה-77 בדרך ל-0:1. ניצחונות לניגריה וקמרון
▪  ▪  ▪
נבחרת ברזיל [צילום: AP]

ברזיל וארגנטינה השיגו היום, כצפוי, כרטיסים לשלב רבע הגמר בטורניר הכדורגל בבייג'ין. ברזיל, אחרי 0:1 קשה מול בלגיה במשחק הראשון, ניצחה 0:5 את ניו-זילנד החלשה והחזירה את רונאלדיניו לעניינים עם צמד. ארגנטינה לחצה ולחצה על אוסטרליה הקשוחה, והצליחה לפרוץ את החומה רק בדקה ה-77 אחרי מבצע קבוצתי יפה שהסתיים ברגליים של לבאסי. 0:1 בסיום.
בשני משחקים נוספים השיגו הנציגות האפריקניות ניצחונות חשובים. ניגריה גברה על יפן 1:2 והשאירה את היפנים מחוץ לטורניר. קמרון עשתה את אותו דבר להונדורס עם ניצחון דחוק של 0:1.
ברזיל - ניו-זילנד 0:5
הפעם בתלבושת כחולה נדירה, הברזילאים עלו מפוקסים למשחק ואנדרסון הבקיע שער מוקדם כבר בדקה השלישית, אחרי שבעיטה ראשונה שלו נהדפה ע"י השוער הניו-זילנדי, ואת הריבאונד הוא נגח פנימה בקלילות.
המשחק התאזן מעט, ברזיל הורידה הילוך ולא סיכנה את השער, עד הדקה ה-34 כשכדור רוחב מצוין של מרסלו מצא את הראש של פאטו, שנגח נהדר לפינה הנגדית את השני של נבחרתו.
בדקה ה-54 נגמר הסיפור, אם מישהו חשב שניו-זילנד יעשו קאמבק מ-2:0. רונאלדיניו לקח בעיטה חופשית אלכסונית, ירה כדור שטוח שעבר את ההגנה ואת השוער המופתע. 0:3. בדקה ה-61 מצא אנדרסון את רונאלדיניו בתוך הרחבה, האחרון הוכשל, לקח בעצמו את הפנדל ובעט חזק לפינה השמאלית. בדקת הסיום חתם רפאל סוביס את התוצאה, 0:5 קל, אפילו קל מאוד, לברזילאים.
ארגנטינה - אוסטרליה 0:1
הבחורים של באטיסטה ישבו על השער האוסטרלי מהפתיחה, כשמסי, אגוארו וריקלמה מלהטטים, אבל האוסטרלים התייצבו יפה מאחור, עצרו את הכדורים שנבעטו לשערם ואף הצליחו לצאת להתקפות מתפרצות מסוכנות, ששתיים מהן הפחידו קצת את השוער הארגנטיני אוסטארי.
המחצית השנייה התנהלה באותו אופן. ארגנטינה מגיעה עד לשער, מפליאה בכדרורים ובמסירות, ולא מצליחה עם הבעיטה האחרונה. רק בדקה ה-77, במהלך קטרגל, הצליח אנחל דימרייה לסיים מבצע בכדור מדוד ומדויק לרחבה, לרגליים של חלוץ נאפולי יסיקאל לבאסי, שבעט מהאוויר מצוין לפינה. 0:1 חשוב לארגנטינאים.

תאריך:  10/08/2008   |   עודכן:  10/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברזיל וארגנטינה ברבע הגמר בבייג'ין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
מטרת התוכנית היא להפוך את תחום רכיבת האופניים למרכיב מהותי בתרבות בילוי שעות הפנאי בטבע - וכמסגרת למיצוב ישראל כיעד תיירותי בתחום רכיבת האופניים העולמי
מערכת ספורט 5
"רציתי להוכיח שהיה שווה לשלוח אותי"    השחיין הישראלי קבע שיא לאומי במשחה ל-200 מ' חופשי, 1:47.78 דק', ודורג במקום ה-15, כמו גם גיא ברנע שקבע 54.50 דק' ב-100 מ' גב. גוסטומלסקי סיימה 25 במקצה המקביל לנשים: "אני מרוצה"
דרור מרום
הערכות: צפויות תביעות במאות מיליוני שקל    בעלי מבנים בתחום התוכנית עשויים לנייד זכויות בנייה קיימות שלא ניתן לנצל אותן במבנה לשימור שבבעלותם - למבנים אחרים
דרור מרום
החשב הכללי ביצע מתחילת 2008 עסקות במסגרת ניהול החוב במט"ח בהיקף של 2.5 מיליארד דולר    תוכנית העבודה היא לצמצם את החשיפה המטבעית באמצעות הקטנת החוב החיצוני ובאמצעות שינוי תמהיל החוב הזר
אלעזר לוין
Nfc מפרט את רשימת השקעות הנדל"ן של ישראלים במדינה הנתונה במלחמה    גם חברת הנפט לפידות בתמונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il