X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אנשיו של גאידמק פנו לראובן עטר שנמצא בחופשה בארה"ב. מקורבים לעסקה טוענים שקיים כבר סיכום עקרוני בין הצדדים בנאדו: "עשו מתיקו אחד אסון"
▪  ▪  ▪
שום. בדרך הביתה [צילום: פלאש 90]

ראובן עטר על סף סיכום בבית"ר ירושלים כמחליפו של יצחק שום. אנשיו של ארקדי גאידמק יצרו קשר על מאמן מכבי נתניה לשעבר, שנמצא בחופשה בארה"ב, והציעו לו חוזה, כנראה לעונה אחת. עטר אימן בשנתיים האחרונות את מכבי נתניה והוביל אותה פעמיים למקום השני כסגניתה של בית"ר. ההישג הזה לא הספיק לדניאל יאמר, שהביא הקיץ לקופסא את מתיאוס על חשבונו של עטר, שנותר ללא קבוצה. עטר כבר בילה בטדי כשחקן, אבל לא הספיק לשחק יותר מדי לפני שספג פציעה קשה שהשביתה אותו להמשך העונה.
על-פי גורמים המקורבים לעסקה, כבר יש סיכום עקרוני בין הצדדים, אך הקבוצה עדיין ממתינה לתשובה סופית מעטר, שנראה כי גאידמק יעדיף אותו על פני המועמדים האחרים. פרט לעטר בית"ר פנתה גם למאמן מכבי חיפה בעונה שעברה, רוני לוי. גם שמותיהם של אורי מלמיליאן ואלי אוחנה הוזכרו כמועמדים.
רק שלשום הודיע גאידמק על פיטורי כל הצוות הניהולי בראשותו של היו"ר אלי ארזי. איציק קורנפיין מונה למחליפו של ארזי והבעלים יקים קבוצת ניהול חיצונית שתייעץ לו. המאמן הנוכחי, יצחק שום, אומנם עדיין לא קיבל הודעת פיטורין, אבל ימיו בקבוצה ספורים וגם הוא יעשה את הדרך הביתה.
באימון הקבוצה אמר שום לאוהדים: "אקבל כל החלטה של גאידמק, אם הוא רוצה שאלך אלך. אני יכול לא לעבוד עוד יום אחד בחיים שלי, זה לא עניין של כסף. קיבלתי הצעה לאמן נבחרת בחו"ל עם הרבה יותר כסף ודחיתי אותה כדי להישאר בבית"ר. ביום ראשון האחרון הקבוצה לא נראתה טוב, השחקנים היו כבויים אבל אפשר לשנות את זה. כל מה שגאידמק יחליט מקובל עלי".
בצל הבלאגן, בית"ר התאמנה אתמול בערב, עדיין עם שום שהגיע כרגיל ולא קיים אסיפה מיוחדת עם השחקנים, שרובם תהו כיצד ניתן להמשיך ולהתאמן עם מאמן שמצוי על-פי הכותרות בדרך החוצה. תומר בן יוסף נעדר מכיוון שהלך לחתונתו של עידן מליחי. אלי ארזי טרם נפרד רשמית מהשחקנים.
אריק בנאדו, מהשחקנים המנוסים יותר בסגל הירושלמי, אמר: "מצב הרוח סביר, לא היה נעים לשמוע את זה, אבל הדברים לא תלויים בנו, יש את ארקדי שהוא הבוס והמחליט, אנחנו צריכים לדבר על המגרש. המועדון הזה יותר חזק מהכל, נתעסק בכדורגל ונמשיך הלאה".
"אני בטוח שאיציק קורנפיין יוכל להיכנס לתפקיד היו"ר", הוסיף בנאדו. "יש לו הרבה ידע וניסיון. שום כרגע הוא המאמן, ואין יותר מדי מה להוסיף. עושים מתיקו אחד אסון, דרמה כאילו שהעונה נגמרה. אנחנו בתקופה לא טובה ואנחנו לא מתכחשים לזה, אבל עוד תראו את בית"ר האמיתית".

תאריך:  03/09/2008   |   עודכן:  03/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שום: "מה שגאידמק יחליט מקובל"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כבר פיטרו את שום. עטר במקומו !
תחליפו כותרת  |  4/09/08 00:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי פשכצקי
דודו אוואט היחיד שתורגל בין הקורות לקראת שבת. קשטן, שניסה מערך 3 בלמים, הקרין לשחקנים סרט על הדרים טים: "הם החליטו לקחת מדליה? תחליטו שאתם מנצחים"
גלית יצחק
כוכבת הישרדות תוביל קמפיין של רשת האופנה העין השלישית    ורה תקבל עבור הקמפיין 60 אלף שקלים    [צילום: רונן פדידה]
יפעת גדות
בהקמת הרשת השקיעה חברת Web2sport, שעם בעליה נמנים בין היתר חברת "איזי-פורקס" ואלון כרמל מאתר JDATE, כ-4 מיליון שקל    המודל העסקי יתבסס על הכנסות מפרסום, תוך שימוש במודל של פרסום פרסונאלי ממוקד
דרור מרום
באוגוסט נרשמה ירידה בייבוא של המוצרים בני הקיימא, וזאת לאור ההבדל במועדי החגים ביחס לאשתקד - שבה נרשם ייבוא בהיקף גבוה של מוצרים כבר באוגוסט
משה ריינפלד
בתביעה משפטית שהוגשה נגד יצרנית המטוסים נטען כי הסתירה מחיל האוויר שהיא עומדת להוזיל את עלויות הייצור של מערכות הטעיה נגד טילים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il