X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המגן ייעדר 3 שבועות בשל ניתוח אפנדיציט ויחמיץ בין היתר את המפגש בטדי נמני לרדיו י-ם: "בית"ר טובה מאיתנו, אנחנו לא מתיימרים להיאבק בה" בן שמעון: "זה לא מבחן שלי אלא של השחקנים"
▪  ▪  ▪
אוהדי מכבי תל אביב [צילום: AP]

מכה למכבי ת"א, יומיים לפני המשחק החשוב מול בית"ר ירושלים: יובל שפונגין שלא התאמן בגלל כאבי בטן נבדק לאחר האימון ונשלח לניתוח הוצאת תוספתן. בעקבות כך, המגן ייעדר שלושה שבועות ויחמיץ בין היתר את המשחק בטדי. אבי יחיאל או שרן ייני צפויים להחליפו בעמדת המגן הימני.
מלבד ההתלבטות על איוש הקישור ההתקפי כשמבין יוסי שבחון, רודי חדד וגיז'רמו ישראלביץ' יפתחו שניים בהרכב, קיימת התלבטות גם לגבי הבלם השני שישחק לצידו של איגור טומאסיץ', בין מישאלוב ליחיאל, שעברו תרגול אישי בסיום האימון. במידה שיחיאל ייבחר להחליף את שפונגין באגף, מישאלוב יפתח כמובן במרכז ההגנה.
למרות המשחק גדול, המאמן הצהוב מנסה לשמור על פרופורציות. "יש חיים גם אחרי המשחק הזה, זו רק תחילת העונה", אמר בן שמעון לאתר ספורט 5. "אמנם זה המבחן הכי גדול שלנו מאז תחילת העונה, אבל יהיו דברים גם אחריו. המבחן הזה הוא לא שלי, אלא של השחקנים כי לא אני זה שרץ על הדשא אלא הם".
השוער דרגוסלאב יבריץ' אמר: "זה יהיה משחק קשה וברור שזה מבחן כוח רציני למכבי. בית"ר קבוצה טובה ונאלץ לבוא כגוף אחד כדי לנצח. אסור לשכוח שזו עדיין תחילת העונה".
אבי נמני התראיין לרדיו ירושלים. המנהל הספורטיבי של מכבי ת"א התייחס לנבחרת ישראל והצהיר כי "אנחנו נבחרת יותר טובה משוויץ". לגבי קבוצתו שלו, היה נמני יותר צנוע בהכרזות שלו: "ברור שבית"ר קבוצה יותר טובה ממכבי, יש להם את סגל השחקנים הטוב ביותר והתקציב הגדול ביותר. מכבי לא מתיימרת להיאבק בבית"ר השנה, המאבק התחרותי אמור להיות בשנים הבאות. השנה אנחנו רוצים להתבסס בצמרת, לסיים במקומות 1-3. גם אנחנו רוצים להיאבק על כל התארים, אבל אנחנו לא יכולים להבטיח שזה יקרה. יש לנו הרבה סבלנות כלפי בן שמעון על כל מה שלא יקרה".
כשנאמר לו שמכבי פייבוריטית מול בית"ר נמני גיחך ואמר: "זה היה מדאיג אותי אם היינו באים פייבוריטים. אני חושב שהרמה של שתי הקבוצות כרגע לא תשקף את איך שהן ייראו בסיבוב השני. רק אז נדע אם הקבוצה התחברה ואם אנחנו מוכנים להתמודד על תואר כלשהו. יהיה משחק מעניין ואני מקווה שהקהל ייהנה".
נמני נשאל האם המצ'אפ בין אבירם ברוכיאן למאור בוזגלו עשוי להכריע את המשחק ואמר: "השוואה לא במקום כי הם לא על אותה משבצת. ברוכיאן שחקן שונה לגמרי, הוא פליימייקר אמיתי שיכול לשחק חופשי בכל המגרש, לנהל את המשחק בצורה יוצאת מן הכלל. בוזגלו הוא שחקן קו, שניהם שחקנים נהדרים שיכולים להצעיד את הנבחרת שלנו קדימה בשנים הבאות".

תאריך:  13/09/2008   |   עודכן:  13/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תומר לוי ומוטי פשכצקי
גם הערעור לביהמ"ש המחוזי נדחה    גוטמן שעשוי להעלות את בקשי כמגן ודה סילבה כבלם, אמר לשחקנים: "אני לא רואה לחימה ורצון"    אצל הירוקים: מסיללה במקום גפני המורחק, כיאל ישחק עם זריקה
שירלי בר דיין
סבסטיאן ג'יובינקו ושאר האזוריני הם המשוכה אותה יש לעבור על-מנת להופיע ביורו בפעם השניה ברצף    המשחק הראשון בארץ המגף, הגומלין כנראה בבלומפילד    ז'אן: "אסור לפחד מאף אחד" קזיראגי: "יהיה קשה"
עמר בנוביץ
נבחרת ישראל בעוד משחק עם הגב לקיר מול בריטניה (שבת 21:00 ערוץ 1)    חרוש: "הכיוון הוא לחזור לחמישייה הרגילה"    אליהו לא כשיר
משה ריינפלד
התוכנית השאפתנית לפתור את בעיית המחסור באנרגיה למשק הצומח במהירות קיבלה משנה תוקף עקב הפסקת אספקת הגז מבוליביה בימים האחרונים
משה ריינפלד
רשת חנויות הדרגסטור הגדולה בארה"ב, וולגרין, מציעה לרכוש את רשת לונגס ב-2.8 מיליארד דולר, לאחר שזו הסכימה להימכר לרשת CVS ב-2.7 מיליארד דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il