X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הבלם: "המאמן הוא זה שמחליט, האחריות היא עלי. מכבי ניסו למשוך זמן, הגיע לנו לנצח" עטר: "השחקנים החליטו, בעתיד אני אקבע את הבועט"
▪  ▪  ▪
גאידמק. כעס על הבלם [צילום: בי"ח ביקור חולים]

בבית"ר ירושלים סערו הרוחות בסיום המשחק סביב החמצת הפנדל של שמעון גרשון בדקה ה-90, שמנעה מהאלופה ניצחון ראשון העונה. דרק בואטנג היה זה שרצה לבעוט והוא אף ניגש לראובן עטר וביקש זאת, אך המאמן חיבק אותו והבהיר לו שגרשון ייקח את הבעיטה. הגנאי היה כעוס מאוד אחרי ההחטאה ואף ניגש למאמן ומחה על ההחלטה.
הבעלים של בית"ר ארקדי גאידמק התייחס לכך בסיום. "כבר אחרי שבוע אחד רואים את השינוי בלחימה של השחקנים", התייחס הבוס להבדלים מבית"ר של פתיחת העונה. "אני מרוצה מזה, חבל שזה לא נגמר עם ניצחון. השחקנים הם אלה שבועטים, אני מאוכזב מהשחקן שלקח את הפנדל. הוא התעקש לקחת אותו וזה תמיד אותו דבר איתו. זה לא כדורגל".
גרשון אמר בתגובה לדברי גאידמק: "המאמן מחליט מי יבעט את הפנדל. את האחריות אני לוקח על עצמי ולא משנה אם החטאתי בעבר. לא משנה לי גם הדברים שנאמרו. אם יהיו עוד פנדלים אני אקח אותם. לפעמים זה בחוץ. אבירם ברוכיאן בא אלי, דיברנו בינינו, הוא שאל אותי אם אני רוצה לבעוט ואמרתי לו שכן. תמיד אני רוצה לבעוט במשחקים חשובים".
גרשון ציין את השליטה של בית"ר: "נראינו קבוצה מאוד חזקה, נראה היה שהם מנסים למשוך את הזמן. הגיע לנו לנצח, אבל זה לא נכנס. אני חושב שעשינו משחק טוב, ברוב שלבי המשחק שלטנו במגרש ויכולנו לנצח ואז הגיע הפנדל. רציתי לעשות ספתח טוב לראובן ולשמח את כל הקהל שהגיע לכאן. לא יצא".
עטר סיכם את המשחק הראשון שלו על הקווים: "החמצנו הרבה הערב, בהמשך אני מבטיח שתראו שערים. אני מאוד מרוצה מהלחימה והנחישות, מאוכזב מכך שהחמצנו הרבה אבל אני בטוח שאם נמשיך בנחישות הזו נזכה בהרבה נקודות ומקומנו בטבלה יהיה הראוי. גאידמק דיבר איתי, הוא שיבח את השחקנים".
המאמן התייחס לצורה בה התקבלה ההחלטה על בועט הפנדל: "את ההחלטה קיבלו בתוך הקבוצה, בין השחקנים. בעתיד זו תהיה החלטה שלי. זה לא משנה כי בכל מקרה הייתי בוחר בגרשון".
טברטקו קאלה: "אני יכול רק לפרגן ליבריץ', הוא קולגה שלי ואני שמח בשבילו שהוא עצר את הפנדל. חבל לי שלא הצלחנו לתת לעטר שלוש נקודות, אנחנו יוצאים עם טעם חמוץ בפה. אני מבטיח שבקרוב נפצה את המאמן".
איציק קורנפיין נפגש היום עם סבסטיאן אבראו וסוכניו, בניסיון לפתור את המחלוקות הכספיות. הצדדים לא הגיעו לפתרון וייפגשו שוב ביום שני. היו"ר אמר: "כל האופציות פתוחות, כולל זו שאבראו יישאר בבית"ר".

תאריך:  15/09/2008   |   עודכן:  15/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבעלים של בית"ר י-ם זעם בסיום על החטאת הפנדל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מה התוצאה?
חובב כדורגל   |  15/09/08 20:02
2
ומה עם השער החוקי שהם חטפו ל"ת
ובוטל ע"י השפטוטה  |  15/09/08 22:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ראש המועצה לביטחון לאומי לשעבר: החיזבאללה פועל בנפרד מהמדינה אך נתמך על ידה באופן מלא    לחיזבאללה לא אכפת מאובדן חיים ותחמושת. לפיכך, אם תפרוץ מלחמה בין ישראל לחיזבאללה - ישראל תפסיד
רותי אברהם
היועץ מזוז הודיע על חקירה נגד מפעילי אתרים המטיפים לכאורה לסרבנות ולהשתמטות    האתרים: 'פרופיל חדש' ו'מטרה 21'    היועץ: האתרים מדריכים כיצד להונות את המערכת הצבאית    פרופיל חדש מציעים לנוער: "רשת ליווי לסרבנים וסרבניות"
אלעזר לוין
יוכל למכור בלעדית את מניותיו באוסיף ובשלוש חברות נוספות    שגב גם יהיה אחראי על קבלת הלוואות בבנקים, מינוי ופיטורי מנהלים   גאידמק: מעולם לא נתתי לאורי שני זכויות לנהל את עסקי
דרור מרום
ההצעה רלוונטית לנוסעים הנמצאים בפלורידה, האיים הקריביים, ישראל, ירדן, טורקיה ומצרים
משה ריינפלד
חברת סופרבוס דווקא הגדילה בערב פורים את מספר האוטובוסים בקו ממודיעין עילית לבני ברק אך חויבה לפצות נוסע על איחור ביציאת אחד מהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il