X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפועל תל אביב הייתה צריכה להיקלע לפיגור 2:0 כדי להתחיל לשחק מהראן לאלה סיפק את חבל ההצלה, אבל לא מנע הפסד 2:1 לסנט אטיין חבל, אבל קשה להאמין שאדומים יעלו לבתים
▪  ▪  ▪
מהלך המשחק

מסורת או לא מסורת, גם יכולת חשובה, ואת זה להפועל ת"א לא היה הערב (חמישי) בהפסד הביתי 2:1 לסנט אטיין, במשחק במסגרת הסיבוב הראשון של גביע אופ"א.
האדומים חלמו על עלייה שלישית ברצף לשלב הבתים, אבל הבעיה הייתה שגם יגאל אנטבי חלם, פעמיים, ושתי טעויות שלו איפשרו לפאייט (7) ופיינדונו (60) להשיג מקדמה יפה בבלומפילד ולהגיע בראש די שקט לגומלין בצרפת.
המחליף מהרן לאלה אומנם ניצל דקות טובות של הפועל וצימק בדקה ה-87, אבל הנציגה האחרונה שלנו באירופה תזדקק לסוג של נס, משהו שדומה ל-2:4 ההוא מול פ.ס.ז', כדי להשלים את המשימה.
מהלך המשחק
כבר בדקה ה-7, ודווקא אחרי לחץ של הפועל, פאייה מצא את השער בסיומה של מתפרצת צרפתית והרבה בגלל וטעות גדולה בכיסוי של יגאל אנטבי. בדקה ה-13 האדומים היו יכולים לאזן, אבל זהבי לא ניצל מסירה טובה של יבואה ובעט החוצה מ-16 מטרים. בדקה ה-19 פסקאל פיינדונו ניסה את כוחו בבעיטה מ-20 מטרים, אבל אניימה הדף.
בדקה ה-29 פאייה שוב היתל באנטבי, הפעם אניימה הדף. בדקה ה-36 זהבי, בסלאלום יפהפה, חדר לרחבה אבל לקח מקדמה ארוכה מדי, ואיפשר לוויויאני לקלוט בקלות. בדקה ה-38 שוב פאייה בפריצה יפה, הפעם הכדור הורחק החוצה. לנדרין השתלט על הריבאונד מהקרן ובעט מעל למשקוף. ההתלהבות הצרפתית נמשכה, ובדקה ה-40 פיינדונו החמיץ בסנטימטרים את המסגרת.
המגמה של לחץ מהאורחת המשיך עם עוד עצירה של אניימה בדקה ה-47. בדקה ה-60 איבוד של אנטבי הוביל ל-0:2 של סנט אטיין. גומיס חטף למגן השמאלי של האדומים והעביר רוחב לפיינדונו שדחק בקלות פנימה. בדקה ה-65 אבוטבול שיחרר פצצה, אבל ויויאני קלט.
בדקה ה-71 יבואה היה הכי קרוב שאפשר לצמק, אבל השוער הצרפתי היה במקום. בדקה ה-81 יבואה כבר כבש, אבל הקוון פסק לנבדל מאוד מפוקפק. בדקה ה-85 גומיס היה יכול לסגור סיפור ולעשות 0:3, אבל אניימה קלט את הכדור שבעט החלוץ המוכשר מתוך הרחבה. שלוש דקות לסיום ה-87 מהרן לאלה המתיק את הגלולה עם שער משלו.
הפועל ת"א: וינסנט אניימה; עמרי קנדה, אלין טופוזקוב, דגלאס דה סילבה, יגאל אנטבי; שי אבוטבול, ביברס נאתכו (אביחי ידין/63), גילי ורמוט, דימיטאר טלקיסקי (עידן סרור/60), ערן זהבי (מהרן לאלה/46), סמואל יבואה.
סנט אטיין: ג'ודי ויויאני, אפסטטיוס טבלארידיס (סדריק וורו/46), סילביאן מונסורו, מואמדו דאבו (דויד סוג'ה/63), בלייס מטואידל, לואיק פרין, גאופריי דארניס, כריסטוף לנדרין, בפמטימבי גומיס, פסקאל פיינדונו, דמיטרי פאייה.

תאריך:  19/09/2008   |   עודכן:  19/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
יו"ר לשכת עוה"ד בנאום בפני משלחת עו"ד מגרמניה: יש לחדול מ"ההתחשבנות" עם גרמניה של היום בעטים של מעשי דורות קודמים    חושף: הקמת צוות בלשכה ליישום החלטת הממשלה לשילוב ערבים במגזר הציבורי
שמואל שוסטר
וואקוביה קפצה ב-59%    AIG זינקה ב-31%    טבע התחזקה ב-2.4%    ורינט נפלה ב-12.5%    קומברס איבדה 4.3%    ריטליקס נחלשה ב-3.4%
עידן יוסף
הרב עובדיה יוסף אינו מעוניין בבחירות והורה לאנשיו לעשות הכל להישאר בקואליציה - בכפוף לתנאים: קצבאות וירושלים    לבני רמזה ליו"ר שס כי תיתכן ממשלה צרה בלי מפלגתו    ישי: "מבחינתי אין ממשלה בלי שס"
אלעזר לוין
נשיא פדרציית הנדל"ן הבינלאומית צופה שהמשבר בארה"ב יסתיים במחצית השנייה של 2009
רותי אברהם
רפורמת פרידמן בהוצאה לפועל: הרשמים יוכלו להוציא מידע סודי על חובו של חייב בחברות סלולריות    תותר פגיעה ברשיון נהיגה, בכרטיס אשראי ובדרכונו של חייב    מה אסור לעקל? מחשב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il