X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם WebsPlanet
▪  ▪  ▪

חברת WebsPlanet, המהווה תשתית טכנולוגית ללמעלה מ-20,000 אתרי עסקים ישראלים ועוד עשרות אלפי אתרים נוספים ברחבי העולם, משלימה בימים אלה גיוס כספי ממשקיעים פרטיים לפי שווי שוק של 8 מיליון דולר. החברה, שהוקמה בשנת 2004, ביססה בשנים האחרונות את מעמדה כספקית פלטפורמת התוכן ובניית האתרים המובילה בישראל עם עסקות ענק בארץ ובחו"ל ושיתופי פעולה עם גורמים אסטרטגיים בהם גם Google. בשנה האחרונה הכפילה WebsPlanet, שאינה חברה ציבורית, את שווי השוק שלה.
בשנה האחרונה צרפה WebsPlanet לשורותיה עשרות רבות של לקוחות, שאיפשרו את ביצוע קפיצת המדרגה בפעילות העסקית. כחלק מהותי מגידול זה, נערכת החברה בימים אלה להשקת פעילות בינלאומית בארה"ב, לאחר שכבר ביססה פעילויות בינלאומיות במזרח הרחוק, אפריקה ומספר מדינות באירופה.
הגיוס השני, אותו מוביל יזם הנדל"ן יגאל אהובי, מזרים לקופתה של WebsPlanet כחצי מיליון דולר, שיסייעו למימוש אסטרטגיית ההתרחבות של החברה. הגיוס הכספי, בוצע ממספר משקיעים פרטיים (angels) באמצעות מימוש אופציות בחברה. בימים אלה גם מגייסת החברה כוח אדם נוסף, בהם אנשי תיכנות ומכירות, כשבכוונתה להגדיל את מצבת העובדים ב-30%.
גיא קרוליצקי מנכ"ל WebsPlanet: "אין דרך אחרת להגדיר את גיוס ההון הנוכחי מלבד הבעת אמון של המשקיעים בנו ובדרך המקצועית והעסקית שאנחנו מתווים לחברה. בחודשים האחרונים הגדלנו משמעותית את מספר הלקוחות שהצטרפו לחברה, הרחבנו את סל השירותים והפתרונות שאנחנו מספקים ללקוחותינו והצלחנו לשדרג משמעותית את פעילות בניית האתרים וניהול התוכן בישראל. אנחנו גאים בעיקר כי למעלה מ-20,000 אתרי אינטרנט עסקיים מנוהלים על גבי המערכות הטכנולוגיות שלנו וזהו עוד הסבר להצלחה המקצועית ולאמון שנותנים בנו המשקיעים שלנו".
אודות WebsPlanet
חברת WebsPlanet, בבעלות פרטית (2004), מתמחה בפיתוח כלים לבניית אתרים ברשת האינטרנט. כלים אלו מאפשרים למפתחי אתרים, מעצבים גראפיים, מוציאים לאור של דפי זהב וספקי אינטרנט, לבנות ולנהל אתרי אינטרנט בצורה מהירה, קלה ואפקטיבית עבור לקוחותיהם. הפתרון הייחודי של WebsPlanet לבניית אתרים דינאמיים מאפשר את בניית האתרים הניתנים להתאמה לכל דרישה ללא עזרת מתכנת. בעזרת הפתרון ניתן להקים אתר בימים ואף בשעות לעומת שבועות וחודשים שנדרשו בעבר. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את דפי זהב ישראל, 2H Group אפריקה-אסיה, SPH (Singapore Press Holdings) ומאות חברות לבניית אתרים ומעצבים גרפיים. הנהלת WebsPlanet ממוקמת ברמת החיל, תל אביב.

אתר החברה: www.websplanet.com
תאריך:  05/10/2008   |   עודכן:  06/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניבה תדמור
- הודעה מטעם Software AG
עדנה דור-און
- הודעה מטעם הגלריה לאמנות מכמנים
עידית רוזנברג
- הודעה מטעם חברת לביא טיימטק
עדי
- הודעה מטעם סינמטק חולון
רותי בובליל
- הודעה מטעם חברת כיוונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il