X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בן סהר, חלוצה של פורטסמות, התגייס הבוקר לצה"ל, אך את השירות יעשה בחופשותיו. החלוץ: הדרך למעלה לא פשוטה. אני סבלני. על הנבחרת: "אנחנו יותר טובים מלטביה ולוכסמבורג"
▪  ▪  ▪
בן סהר [צילום: ספורט חמש]

בן סהר, חלוצה הצעיר של פורטסמות, הגיע הבוקר (שני) לבקו"ם כדי להתגייס. השחקן עבר את שרשרת החיול ויחזור למדים אזרחיים כשעל-פי חוק "סהר" דחה את שירותו בהסדר אליו הגיע עם שלטונות הצבא. החלוץ ישרת בחופשותיו בארץ אליהן יגיע או כשישוב להתגורר במדינה.
בניגוד ליתר המתגייסים המגיעים עם הוריהם, אימו של סהר, בתיה, הורידה אותו בבסיס וחזרה על עקבותיה, זאת לבקשתו. "מתי שאוכל אבוא לכאן ואתרום", אמר סהר לאתר ספורט 5, "יש בי התרגשות אך אין דמעות. זה מרגש וכיף להיות כמו כולם. רציתי תמיד לשרת וגם את המעט שאני יכול אבוא ואעשה".
"אם לא הייתי כדורגלן הייתי קרבי בדם", הוסיף סהר בחיוך, "אוטוטו אני עולה על מדים ומוריד אותם. זה נחמד, ירוק זה יפה. אני רוצה ללבוש מדים. כעיקרון אני עושה דחיית שירות. בכל הזדמנות שתהיה לי להיות פה אגיע ואהיה כמו כולם. אם יתנו לי לסדר פרחים אעשה גם את זה. כשיהיה חופש מאנגליה אגיע לשרת".
"הדרך למעלה לא פשוטה", סיפר סהר על העובדה שאינו נכלל באופן סדיר בסגל פורטסמות, "אני אנסה לעשות את המיטב. אני רק צריך את הפעם הראשונה כדי לשחק. צריך להיות סבלני".
"אלו שתי נבחרות טובות אבל אנחנו יותר טובים מהן", התייחס החלוץ ללטביה ולוכסמבורג, שתי יריבותיה הקרובות של נבחרת ישראל במוק' המונדיאל, "הראנו במולדובה שאנחנו יכולים לנצח בחוץ. נבוא לשם כדי להראות את היכולת שלנו".
לגבי כושרם של הלגיונרים אמר: "גם אני מאוד רוצה לשחק. חזרתי מהפציעה אבל אני בכושר טוב. לא צריך להפריע שאנחנו לא משחקים סדיר בקבוצות כי אנחנו מתאמנים ברמה הגבוהה ביותר ונמצאים בכושר טוב. כשבאים לנבחרת משחקים עבורה ועבור העם. ניתן הכל".

תאריך:  06/10/2008   |   עודכן:  06/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אם לא הייתי כדורגלן הייתי חייל קרבי"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ביזוי המדים!
fdgrewww  |  6/10/08 20:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שירלי בר דיין ומוטי פשכצקי
באמת שהיה שווה לסבול 87 דק' בשביל הטיל האדיר של ביבאן פרנסמן מ-30 מ', שנתן למכבי נתניה ניצחון 0:1 על מכבי ת"א בר"ג    רן בן שמעון נטף זיעה ביציע וספג הפסד ראשון, מתיאוס לבד בפסגה
אלי סבתי
מדובר בצעיר בן 21 מכפר סבא שחשוד ברגימת האוטובוס במהלך נסיעתו אחרי ההפסד בשבת לק"ש    המשטרה: שניים מהעצורים קושרים עצמם לאירוע. הראיות מוצקות"
איריס פרחי
התובע, טען שהנתבעת לא הייתה רשאית לקזז מקדמה ששילם בקניית אופנוע כאשר קטנוע שהעניקה לו בהשאלה - נגנב    בית המשפט דחה את התביעה
איריס פרחי
לדבריו, נאלץ להמתין למזוודה ולא לעזוב את האי ונגרם לו נזק    הנתבעת השיבה שביקשה מהתובע למסור כתובת למשלוח המזוודה    התביעה נדחתה
איריס פרחי
לדבריה, מתקין הארונות התרשל ויש להטיל עליו אחריות ולחייבו בפיצוי    הנתבע הכחיש שהתרשל והציע שתתבע את קבלן הבניין    הוא חויב בתשלום פיצוי חלקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il