X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יש להחליף מיד ולאלתר את השלטון המדומה הזה בשלטון שקול ואחראי. הוא אשר יקים את הוועדה מבלי לפגוע בעבודת הממשלה והכנסת הנחוצים כל-כך. לחץ ציבורי מאסיבי יביא להתפטרות ראש הממשלה ויחד איתו תלך כל הממשלה
▪  ▪  ▪

מי שתומך בהקמת ועדת חקירה ממלכתית, או כל ועדה אחרת לחקירת מלחמת לבנון השנייה, תומך ללא סייג בהמשך כהונתם של ממשלת אולרמרט וּספיחיה על כל המשתמע מכך, עד תום כהונתם החוקית. ועדה כזאת תצטרך לשמוע מאות אנשים ולשבת על המדוכה שנים אחדות עד שתגיע למסקנה כלשהי.
לא עת לוועדות היא! הקמת ועדה בימים קשים כאלה אינה אלא בחירה בשאננות. האויב מתדפק על גבולנו לכלותנו ואנחנו נעסוק בפרוטוקולים ובתעסוקה מיותרת למאות עורכי-דין ועיתונאים. אין זה הזמן ואין זה המקום! איש מהנחקרים לא יוכל למלא תפקיד ציבורי כלשהו כשגורלו האישי מוטל על כף המאזניים. זהו מרשם בדוק לאבדון! אסור לבחור בו.
ועדת חקירה לא תפתור שום בעייה, צבאית או מדינית, בחודשים הבאים שהם קריטיים לקיומנו. יש לנו נטייה מובנית שלא להתמודד פנים אל פנים עם קשיים, וככל שהקושי קשה יותר, כן הרצון להימנע מהתמודדות עולה ועולה. הקמת ועדה מהווה עבורנו מְלוּגְמָא וּרְטִיָה להשככת הכאב ותשובה ניצחת ובלתי אחראית לקושי הרובץ לפתחנו. יש ועדה! הכל בסדר.
מצבה של מדינת-ישראל הרחיק לכת, והוא תובע במפגיע תשובה בהולה וּמרחיקת לכת! כל אזרח חש על גופו את מוראות המלחמה שטרם חלפה. כל אישה ואיש מכירים בסכנה המאיימת עדיין. אין שום צורך בוועדת חקירה ללמדנו את אלה! ודי באלה בלבד כדי לחייב כל אחת ואחד מאיתנו לקום ולעשות מעשה. חיילי צה"ל הסדירים והמילואים על משפחותיהם ותושבי צפון המדינה ראו ושמעו את הקולות! הם גם שילמו מחיר נורא בחיי-אדם ובחורבן שלא היה כמותו מאז קמה מדינת היהודים. מה תועיל להם ולנו כיום ועדת חקירה?
אין לאפשר לראש הממשלה להאמין שהציבור רוחש לו אמון כפי שרחש לו לפני שלושה חדשים. הארץ נזדעזעה בעטיו ויסודותיה נתערערו! בתוך שלושה חדשים השתנו הזמנים לבלי הכר! וכפי שהגיע למסקנה ש"תוכנית ההתכנסות" אינה עומדת על סדר יומנו מכורח הנסיבות שלא נחזו, כך גם ממשלה זו חייבת לעבור מן העולם בלחץ ציבור אחראי, שהוא בסופו של יום - הריבון במדינה.
יש להחליף מיד ולאלתר את השלטון המדומה הזה בשלטון שקול ואחראי. הוא אשר יקים את הוועדה מבלי לפגוע בעבודת הממשלה והכנסת הנחוצים כל-כך. לחץ ציבורי מאסיבי יביא להתפטרות ראש הממשלה ויחד איתו תלך כל הממשלה.
זוהי התשובה ואין בילתהּ! ייטיב נא ראש הממשלה לעשות אם יחסוך לעם ישראל את ההתגודדות סביב ביתו, סביב משרדו וּבאשר ייל. חבל על ימי העבודה של כל המפגינים ועל הנזק שייגרם לכלכלת המדינה. אם הוא בטוח באמון הציבור, אדרבא, יזכה בו וימשיך להרוס את המדינה. אין פה לעם ישראל בעייה פרסונלית, יש כאן בעייה לאומית ממדרגה ראשונה ויש לה פיתרון אחד ויחיד: אהוד אולמרט, עכשיו,לך הביתה! וּמהר! וקח את את כל החברים שלך!

תאריך:  22/08/2006   |   עודכן:  22/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ועדת חקירה ממלכתית
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
אפילוג חד כתער ונכון מאין כמותו !!! ל"ת
דבורה הנביאה  |  22/08/06 10:15
2
ועדת חקירה - אסון
פז מרדכי  |  22/08/06 12:35
 
- בטח שנתניהו אשם בכל !!!
סטלין  |  22/08/06 13:06
 
- תקציב הביטחון הועלה ע"י נתניהו !!!
דבורה הנביאה  |  22/08/06 13:22
 
- לא רציני
ל רפי  |  22/08/06 13:57
 
- על לוח זמנים של ועדת חקירה
עודד ב  |  22/08/06 17:26
3
גם התפטרות / בחירות וגם וועדה ל"ת
ל רפי  |  22/08/06 13:46
4
וזו הסיבה שעמותת אומ"ץ עתרה לבג"צ
יודעי דבר  |  22/08/06 19:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה גולדבלט
מה שישראל זקוקה לו הוא הפקת לקחים אמיתית והיערכות מהירה לסיבוב צפוי נוסף במלחמה, בתקווה שלא יהיה בו צורך. כל היתר יוכל לחכות ולהיעשות בשיקול דעת ומתוך פרספקטיבה נאותה
ד"ר שמואל גורדון
לנוכח הצונאמי על הצבא, אין לי ברירה אלא לקום ולומר - צה"ל הוא צבא טוב
שבתאי עזריאל
כיצד הייתם מגיבים אילו מופז כרמטכ"ל, היה ממנה לפקד על חיל האוויר אדם שהצטיין כמשפטן? מדובר בחייל עתיר טכנולוגיה, לוחות זמנים, תשתיות... ובכלל, לנוכח כמות המחדלים שהתגלו במלחמת לבנון השנייה, מה עדיף? למנות לניהול מערכות ציבוריות מומחים לכסת"ח או מומחים לעניינים מקצועיים?
נרי אבנרי
עכשיו אתם שואלים, מה פתאום אני מעלה מהאוב כלב שמירה מזדקן, שמביא איתו לאולפן של דן מרגלית את עברו המתלהם? שימו לב איזה הגדרה היתה לאבא של יאיר, לגבי השורה התחתונה של המלחמה הזו (אתם יושבים??): "היה כאן, הישג מדיני עצום"
עו"ד יוסי דר
האם הכרזתו של חלוץ שניצחנו במלחמה עולה בקנה אחד עם יושרה מופתית? האם התעלמותו המופגנת של חלוץ מהמציאות הביטחונית הבלתי נסבלת, שאנו עדיין נמצאים בתוכה, האם ההתעלמות המופגנת הזו משדרת אינטגריטי?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il