X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ערביי ישראל מתחבאים מאחוריך, אדוני שר התמ"ת אלי ישי. ואני מתכוון לעויינים שבהם. תביא לכנסת הצעת חוק המחייבת את כל אזרחי ישראל ללא יוצא מהכלל, בשירות צבאי או לאומי. ומי שמשתמט מהשירות הזה, חלק ניכר מהזכויות שהחוק מקנה לו - ישללו ממנו
▪  ▪  ▪

עת צרה היא ליעקב. בפעם השנייה בתולדות המדינה, התחושה בציבור היא, שקיימת סכנה קיומית ממשית לעתידה של מדינתנו (בפעם הראשונה זה היה ערב מלחמת ששת הימים). ועובדה שנייה שיש לה קשר לראשונה: יש לנו היהודים - בעלי הארץ הזאת!! - בעיה אמיתית עם ערביי ישראל. חלקם עוינים, וחלקם "ניטרליים". מיעוטם שותפים מלאים.
שורות אלה עניינן: החלק העוין אותנו בקרב ערביי ישראל. החשש הקיומי האמיתי, משיל מעל אנשים חפצי חיים, קצת מן ה"תכונות היפות". אותן תכונות, שבגינן, היינו מטיחים פעם בפרצופם של יריבינו הפוליטיים את הכינוי "יפי נפש". אמרנו "יפי נפש", והתכוונו "חולה נפש". רוצה לומר - שאדם הנמצא בסכנה, אם הוא מזעיף פנים לאחיו, ומאיר את פניו לאויביו - משהו דפוק אצלו.
הסכנה הקיומית מחייבת את ההנהגה "לחשוב מחדש" על הכול. יש לנו בעיה קשה עם ערביי ישראל. חלק ניכר מהם רואים בנו גזלני אדמתם. אלה לא ויתרו על חלום פלשתין הגדולה, ומימוש מה שהם מכנים - "זכות השיבה". אם מפלגת השלטון בישראל חובבת הנסיגות החד-צדדיות ויתרה על הסיסמא "שטחים תמורת שלום", הרי שהערבים שאני מדבר עליהם, חידשו את הסיסמא: "מה שנלקח בכוח - יוחזר בכוח".
"מבחינתי", אומר ח"כ עזמי בשארה, "סוריה איננה מדינת אויב". בקביעתו זו, הוא מבהיר למי שעוד זקוק להבהרה, את מיקומו התודעתי, בסכסוך הדמים בינינו לבין סוריה החיזבאללה ואירן. לא צריך להיות גאון גדול, או פרופ' לפסיכולוגיה, כדי להבין שעזמי בשארה בצד של האויבים. ההערצה אליו מוכיחה, שבעניין הזה הוא לא לבד. יש מאחוריו המוני ערבים עוינים.
די להזכיר את שני הילדים מנצרת, שנהרגו במהלך המלחמה מהטילים של נסראללה. אבי הילדים, בשיא כאבו, אחרי שכינה את ילדיו "שאהידים" הפנה אצבע מאשימה כלפי ההנהגה הישראלית. אף מילת ביקורת על נסראללה. "שאהיד", למי שעוד צריך הסברים - איננו מי שמת ממחלה, או תאונה. ""שאהיד" פירושו, מי שמצא את מותו במסגרת המאבק למען שחרורה של פלשתין מהכובש הציוני. החוק בישראל מחייב לראות ב"שאהידים" האלה, קורבנות טרור. מה שאומר: חיבור של מעריצי נסראללה לעטיני הביטוח-הלאומי.
"סרטן בגוף האומה", זאת ההגדרה שבחר בזמנו מנהיג צומת, הרמטכ"ל לשעבר רפאל איתן (רפול) ז"ל כדי להגדיר את ערביי ישראל. אפי איתם מעדיף את ההגדרה "גייס חמישי". לי יש הגדרה אחרת: "פצצה מתקתקת".
ואיך הם מגדירים אותנו?: "עצם בגרונם של מאות מיליוני מוסלמים"!! אם חמישה וחצי מיליון יהודים הם עצם בגרונם של מאות מיליוני מוסלמים במזרח התיכון, הרי שמאות אלפי ערבים ישראלים, הם האמ-אמא של העצם, בגרונו של הלאום היהודי בארץ ישראל. מי שאינו מבין זאת, לא יודע איפה הוא חי.
לביהמ"ש העליון אין ברירה: הוא חייב להוציא פסיקות שלא מפלות בין יהודים וערבים. גרוע מזה: שופטי העליון לא מבחינים בין אלה העוינים את המדינה, לבין אלה הניטרליים. מבחינתם - כוווולם שווים. במדינה הנתונה לסכנה קיומית, מתן זכויות למסתופפים בבטנו של הסוס הטרויאני - זהו טירוף. ההגנה הזו, שהחוק מעניק לאויבינו מבית, מסכנת אותנו.
מי שיכול לעשות משהו בנדון אלה הם חברי הכנסת, ובעיקר החרדים. ערביי ישראל מתחבאים מאחוריך, אדוני שר התמ"ת אלי ישי. ואני מתכוון לעויינים שבהם. תביא לכנסת הצעת חוק המחייבת את כל אזרחי ישראל ללא יוצא מהכלל, בשירות צבאי או לאומי. ומי שמשתמט מהשירות הזה, חלק ניכר מהזכויות שהחוק מקנה לו - ישללו ממנו.
הערבים דורשים שוויון, אבל מתכוונים רק לשוויון בזכויות - לא לשוויון בחובות. לפני שמדברים איתם על זכויות, צריך לשאול אותם: הלנו אתם אם לצרינו? מי שלא מוכן להישבע אמונים לדגל, לתמוך, לחזק, ולהגן, על המדינה הנמצאת בסכנה קיומית, אל יצפה לקבל ממנה הטבות. כרגע, אי אפשר לעשות זאת, מפני שהחרדים לא משרתים.
אתה הבנת את זה אלי? לטיפולך הדחוף!

תאריך:  26/09/2006   |   עודכן:  26/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מאמר גלוי לאלי ישי
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
מעולה
אילתי1  |  26/09/06 14:47
2
אילו היה הדמוקרטור שלי בפעולה.....
שימשי  |  26/09/06 18:05
3
כל מילה זהב ל"ת
נה  |  26/09/06 18:07
4
בכל אשמים האשכנזים המנהלים את המדינ
yeshurun  |  26/09/06 18:27
 
- יש משהו שמיועד גם ללא-אשכנזים
הגולש הנבון  |  26/09/06 19:49
5
הדתיים מקבלים דחיה בלבד להבדיל
מהערבים ושנית הערבים  |  26/09/06 19:51
6
סוף סוף אומרים את הדברים, בגלוי!!! ל"ת
הניה  |  26/09/06 20:22
7
קצר וקולע לאמת העירומה, הערבים גיס  ל"ת
נחמה  |  26/09/06 20:24
8
נרי קרא המאמר שקודם לך הוא עליך ל"ת
פוצו  |  26/09/06 23:06
9
אתה או מתומתם או רשע
עמוס ערד ישראל  |  27/09/06 20:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסי דר
אם יתברר שראש הממשלה אכן קיבל מהקבלן של הבית ברחוב מלצ'ט הנחה כספית חריגה - כי אז, לצד בחינת שאלת השוחד, ראוי יהיה לבחון גם את האפשרות שראש הממשלה עבר כאן עבירת משמעת
קובי כהן
הימים ימי סליחות, ימים של חשבון נפש. השנה החולפת צריכה להעלות חשבון נפש נוקב וכואב עבור מנהיגי המדינה, הממשל והציבור הרחב, שבחרו גם השנה כבשנים קודמות להתעלם ממצוקות הנכים ולהפקיר אותם לגורלם
עו"ד דרור גל
הִתְקשרות לביצוע עבודה כקבלן עצמאי או נותן שירותים "באופן שגוי" או מוטעה, עלולה להביא להשלכות פנסיוניות מרחיקות לכת מבחינת העובד והמעביד כאחד
דודו אלהרר
כשמדובר באנשים "נאורים", אנשי אקדמיה ומחקר, סגל של אוניברסיטאות, דיקני פקולטות ונשיאי מכללות ברחבי העולם - מהלך של חֵרֶם קבוצתי יזוּם וּמוסכם, לאחר דיונים מעמיקים, נתפס כטיסה לאחור במנהרת הזמן, וכל הישגי המדע והתרבות אליהם הגיעו שווים כקליפת השום
נסים גבאי
אנחנו עם של אומללים, שפשוט צריך לרחם עליו. פעם היו שונאים אותנו כי היינו חכמים מדי. אפילו עלילות דם גזעניות ואנטישמיות העלילו עלינו - רק שניפול. כעת, עם הקידמה והתרבות החדשה שלנו כיהודים בארץ אבותינו - הגיע הזמן שהעולם יבין כי איננו זקוקים לשום דבר אחר מלבד הרחמים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il