X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

מן המפורסמות הוא ששלטון משחית בדרך כלל את אלה המצויים בראש הפירמידה ולפעמים גם חברים באופוזיציה הרעבים לשלטון. אם מחובר אליהם גם הון, תהליך ההשחתה צובר תאוצה. ביומן השבועי מוצגים להלן ארבעה אישים פוליטיים מהתחום הממלכתי והמוניציפאלי, שחברו מזמן אל אנשי ההון שמעורבים מאחורי הקלעים בפעילותם ולעיתים גם מנווטים אותה.

1. אביגדור ליברמן: תגבורת למצעד החשודים

ידוע לכל שהחיים הפוליטיים מושחתים ומשחיתים. עקרונות נדחקים לקרן זווית לטובת שיקולים אופורתוניסטיים, התחייבויות לציבור הבוחרים נרשמות על הקרח, על נאמנויות חלה התיישנות, ואנשים מוכרים את חבריהם תמורת נזיד עדשים מעופש. במציאות כזאת, מי שרוצה לטפס לראש הפירמידה, חייב - למרבה הצער - לאמץ לו דרכי רמייה וצביעות. ספק אם יש במערכת הפוליטית בישראל מי שמתמחה בכך יותר מאשר אביגדור ליברמן, שוודאי עולה על כל מוריו, מוכשרים ככל שהיו.
אם אומנם רציני ליברמן בכוונותיו להצטרף לשולחן הממשלה, הוא יהפוך לחבר של כבוד ברשימת השרים הנושאים קופת שרצים על גבם וקופת מזומנים שמקורם מפוקפק בכיסם. ככל הידוע, אלה של ליברמן הם בחלקם תולדה של קשריו העסקיים עם מרטין שלאף, המיליארדר האוסטרי השנוי במחלוקת. בימים אלה בוחן משרד מבקר המדינה את מערכת היחסים בין שני האישים האלה, על-רקע מידע מחשיד חדש שהגיע מחו"ל. החשד העיקרי הוא שליברמן קיבל שוחד משלאף בפרשת אניית הקזינו באילת.
כצפוי, כל חברי סיעתו של ליברמן הולכים אחריו בעיניים עצומות. איש מהם אינו משמיע קול של הסתייגות ממהלכיו, אפילו לא חבר-הכנסת ניצב בדימוס יצחק אהרונוביץ', סגן המפכ"ל לשעבר, שבשעתו לא היסס להצטרף לרשימה שבראשה עומד אדם שנחקר במשטרה עוד בתקופת כהונתו של אהרונוביץ' במדים - ולא זכה ממנה לתעודת יושר.
תמיכה נלהבת בליברמן נשמעה מכיוונה של אסתר טרטמן, יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, שלפני זמן לא רב תיארה בתקשורת כיצד היא עתידה לאלץ את הממשלה להקים ועדת חקירה ממלכתית לבחינת אירועי המלחמה בצפון, אחרי שיונח על שולחן הוועדה שבראשותה דוח ביניים של מבקר המדינה בנושא.
בשבועות האחרונים צידד ליברמן בהקמת ועדת חקירה ממלכתית, אבל השבוע, לקראת כניסתו לממשלה, קולו העבה נעשה רפה יותר, וגם לפה המפיק מרגליות של חברת-הכנסת טרטמן הוצמד משתיק קול בכל הקשור לנושא ועדת החקירה.
בכלל, יו"ר הוועדה לביקורת המדינה יודעת יפה לשרת את אדונה: כך, למשל, לפני זמן קצר הונח על שולחן הוועדה דוח חריף של מבקר המדינה בנושא נסיעות השוחד שארגנה חברת אגרקסקו. המבקר דרש ממנכ"ל החברה, שלמה תירוש, להסיק מסקנות ולהתפטר מתפקידו, אך טרטמן פעלה לטרפד את המהלך, שהרי תירוש הוא חבר של ליברמן. ליברמן אף נסע איתו פעם לחו"ל, נסיעה שעד היום לא ברור מי מימן אותה. לאור מהלכיה של טרטמן, פניתי באחרונה ליו"ר הכנסת, דליה איציק, והגשתי תלונה נגדה בשם עמותת אומ"ץ. מטעמיה שלה, איציק סירבה לדון בה.
מאז נקשר שמו של ליברמן לקבלן דוד אפל בפרויקט האי היווני ובפרויקטים נוספים, הוא משתדל לשמור מרחק. כך למשל, בחתונת בתו של דוד לוי, שר החוץ לשעבר, שנערכה לאחרונה, ישבתי ליד אפל בשולחן המכובדים. עקבותיו של ליברמן לא נראו.
אלה שתקפו השבוע, בצדק, את איל ההון ארקדי גאיידמק על השתלחותו חסרת הרסן בניצב יוחנן דנינו, ראש אגף החקירות של המשטרה (בעבר ראש היחידה לחקירת פשעים בינלאומיים, שחקרה את גאיידמק בחשד להלבנת הון), שוכחים אולי שבעבר השתלח ליברמן בטונים לא פחות גבוהים בניצב משה מזרחי, קודמו של דנינו בשני התפקידים. את טענותיו הקשות כלפי המשטרה על-רקע חקירותיו בחשד לביצוע עבירות כלכליות שונות השמיע ליברמן לא באמצעות מודעות יקרות בעיתונות, כמו גאיידמק, אלא במסיבת עיתונאים שכינס ובריאיונות שהעניק לתקשורת.
רק לפני חודשים ספורים הביע ליברמן מורת רוח רבה מכך שהחקירות נגדו נמשכות זמן רב וטרם הגיעו לסיומן, מה שלדבריו גורם לו עינוי דין קשה, רחמנא לצלן. כשהצהיר בשעתו כי הוא נושא עיניו אל משרת השר לביטחון פנים, לא רק הרצון להגביר את ביטחון הציבור עמד לנגד עיניו, אלא גם הרצון לשלוט בגוף החוקר אותו. זאת הסיבה שהיועץ המשפטי לממשלה הטיל על כך וטו. אגב, אולמרט עצמו, שנחקר במרוצת השנים כתריסר פעמים על-ידי המשטרה בחשדות לביצוע עבירות שונות, רצה גם הוא בעבר להיות שר המשטרה, כדי להיות קרוב לתיקים ולחוקרים. הפטנט רשום על שמו.
גם אם המגעים הקואליציוניים האחרונים הם תרגיל פוליטי שנועד לשדרג את מעמדו של ליברמן במחנה הימין מול מנהיג הליכוד בנימין נתניהו, ובמקביל להוריד על ברכיו את שר הביטחון, עמיר פרץ, המתקשה לשלוט בסיעת מפגלת העבודה, דבר אחד ברור לי מעל לכל ספק: ליברמן דרדר השבוע את הפוליטיקה. אחד מקרובי משפחתו, שהשביע אותי לשמור את זהותו בסוד, אמר לי השבוע, אחרי שליברמן החל לזחול לעבר אולמרט: "במשפחה שלנו נהוג היה לומר שעדיף יצאנית לבושה בשמלה מאשר זונה לבושה במכנסיים".

2. חיים רמון: החיים ביד הלשון

דומה שאהוד אולמרט מתגעגע מאוד לחברו הקרוב חיים רמון, איש סודו ובן-בריתו לקומבינות, מניפולציות, תחמונים ותרגילים מסריחים, שעומד בימים אלה למשפט בגין חשד לביצוע עבירת מין בחיילת ששירתה במשרד ראש הממשלה, עבירה שבוצעה-לכאורה זמן קצר לפני הישיבה שבה הוחלט על פתיחת המלחמה בצפון.
רמון הוא תאומו של אולמרט בקשריו הסמויים עם אילי הון. עם אחד מהם, גיסו לשעבר אפרים קונדה, מתווך נדל"ן עשיר, הוא עשה בעבר עסקים טובים גם אחרי שנפרדה החבילה המשפחתית.
לאולמרט ולרמון יש חבר קרוב משותף: אריה דרעי, מנהיג ש"ס לשעבר, בעל עבר פלילי רשום. שניהם יצאו בדרך זו או אחרת נשכרים מחברותם עם דרעי. רמון, עורך-דין בהשכלתו, הפך בזכות דרעי לאדם אמיד לאחר ששני אילי הון מקורבים לש"ס שכרו את שירותיו המשפטיים לשם ביצוע עסקות בענף הנדל"ן. לא למותר לציין שהיה זה בתקופה שבה כיהן במקביל כחבר-כנסת.
לאולמרט קצת קשה להסתדר עם ממלא-מקום שר המשפטים מאיר שיטרית, מחליפו של רמון, שנושף בעורפו ויורק בפניו מדי פעם. אולמרט זקוק לשר משפטים בדמותו ובצלמו, שביום פקודה יסייע לו להיחלץ מהבוץ הפלילי העמוק שבו הוא שקוע. הוא מבין היטב שעל שטרית אין ביכולתו לסמוך, ולפחות בכך הוא צודק. שטרית מסרב להתיישר עימו אפילו בעניין חקירת המלחמה בצפון ותומך בהקמת ועדת חקירה ממלכתית.
זאת הסיבה שאולמרט שב ואמר השבוע שאחרי שרמון יזוכה, כפי שהוא מאמין, הוא ישוב מיד אל משרד המשפטים, כדי ש"ימשיך את הרפורמות שבהן החל". דומה שה"רפורמה" החשובה ביותר, מבחינת אולמרט, היא שרמון ירחרח בלשכות היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה בנוגע לחקירותיו הפליליות של ראש הממשלה.
בימים האחרונים השתתקו משום מה אותם עיתונאים בכירים שיצאו להגנת רמון וטענו שלשונו, ששוטטה לכאורה בפי הצעירה, אינה ארוכה יותר מאלה של אישי ציבור אחרים, שלא נענשו על מעשים דומים שביצעו. הם רוצים לראותו שוב סביב שולחן הממשלה, אם משום שהם קרובים אליו בדעותיהם הפוליטיות, ואם משום שהם נהנים ממידע שהוא מדליף להם בקביעות. אחרים, כמו פרשן אמנון אברמוביץ, מקיימים עימו קשרי ידידות ושכנות ברמת-השרון. הם החליטו ש"הוא זכאי", ברוח מילות השיר שהושר בשעתו לדרעי, לאחר שהורשע בדין.

3. איציק שועטת קדימה

יו"ר הכנסת, דליה איציק, עושה באחרונה מאמצים בלתי-נלאים להפוך למנהיגה לאומית ראשונה במעלה. אין לי ספק שהיא רואה את עצמה כמועמדת בעתיד הרחוק לתפקיד ראש הממשלה או נשיאת המדינה. עידוד לכך היא ודאי שואבת מהעובדה שבשעתו היא הצליחה לכפות על אולמרט, בסיועו הפעיל של שמעון פרס, ידידה הוותיק, לשלב אותה במקום ריאלי ברשימת מפלגת קדימה לכנסת, ובשלב השני לתמוך במועמדותה למשרת יו"ר הכנסת.
היא מנסה להיות מתונה, גמישה, נחמדה לסובבים אותה, ובעיקר לסתום את פיה הגדול, אך לא תמיד מצליחה בכך; שהרי נמרה אינה יכולה להחליף את חברבורותיה - גם אם מדובר בנמרה של נייר. למסקנה זו הגעתי באחרונה בעקבות כמה עימותים שהיו לי עם איציק, בנוגע לכמה פרשות בעברה הלא מפואר.
האירוע הראשון התרחש כאשר פנה אלי עיתונאי צעיר מהמקומון הירושלמי "כל העיר", שהכין כתבת פרופיל על איציק, וביקש לראיין אותי בשורה של נושאים הקשורים לבזבוז כספים בכנסת: מתן היתר בלתי-מוגבל לשיחות בינלאומיות לחברי הכנסת, הגדלת מספר תקני העובדים, ועוד. השבתי על שאלותיו. לתדהמתי, כעבור כמה ימים צלצלה איציק לביתי וציטטה באוזני קטעים מדברים שאמרתי בכתבה, שטרם פורסמה. היתה זו הפעם הראשונה בקריירה העיתונאית הארוכה שלי שבה נתקלתי בתופעה של עיתונאי השולח מראש לאיש ציבור כתבה שהכין אודותיו, כולל דברי מרואיינים שצוטטו בה.
בשיחתנו, איציק פתחה במסע אופייני לה של חנופה וטשטוש, כדי להבהיר לי שאני טועה. קשה לומר שהשתכנעתי. מה שכן הבנתי מאותה השיחה הוא עד כמה היא שמחה לאידו של משה קצב, שפרשת מעלליו המיניים זה אך התפרסמה באותה העת. מה גדול הסיפוק שוודאי שאבה כאשר החליפה אותו בטקס השבעתה של דורית ביניש, נשיאת בית המשפט העליון.
האירוע השני קשור בתלונה שהגישה עמותת אומ"ץ לאיציק עצמה נגד היועצת המשפטית של הכנסת, עו"ד נורית אלשטיין, בשל מעורבותה של האחרונה, לפני ומאחורי הקלעים, בבלימת דוח חריף של מבקר המדינה על ידידה הקרוב עו"ד שמואל הולנדר, נציב שירות המדינה. בין השאר, אלשטיין אספה במשרד לביטחון הפנים "חומר" על ניצב בדימוס יעקב בורובסקי, יועצו המיוחד של מבקר המדינה.
איציק דחתה את התלונה על הסף, בנימוקים שונים ומשונים. לא הייתי צריך להתאמץ כדי להבין שבין השתיים - איציק ואלשטיין - שורר מאזן אימה. אלשטיין, שבעבר השתתפה כחברה בוועדות המכרזים של נציב שירות המדינה, סייעה לאחותה של איציק, רות אשכנזי, לזכות במינוי לתפקיד ציבורי בכיר. יד רוחצת יד.
העימות החמור ביותר שהתגלע בינינו קשור בתלונה שהגשתי ליועץ המשפטי לממשלה, בשם עמותת אומ"ץ, נגד איציק, בחשד שקיבלה לכאורה שוחד בסך מאה ועשרים אלף דולר מאיל ההון חיים סבן, בתמורה למעורבותה, בעת שכיהנה כשרת התקשורת, במתן היתר סבן להחזיק במניות בערוץ השני, למרות שחוקי הרגולציה אסרו זאת, בשל היותו בעל השליטה בחברת בזק. הכסף ניתן בצורת תרומה למטה הבחירות של שמעון פרס. מבקר המדינה הכין דוח חמור על הפרשה, דוח שעליו הסתמכה התלונה.
בתגובה להגשת התלונה, איציק החלה להשתולל ואיימה על מערכות העיתונים שלא לפרסם את דבר הגשתה. היא אף איימה עלי טלפונית שאם לא אתנצל, תגיש נגדי תביעה על הוצאת דיבה. לצערי הרב, התביעה לא הוגשה עד כה.
היועץ המשפטי לממשלה גילה זריזות מוזרה כשקבע, בתוך כמה ימים מרגע הגשת התלונה, שאין בדעתו להורות על פתיחת חקירה משטרתית, אבל אני יוכל לומר שאין זה סוף הפסוק בפרשה זו. עמותת אומ"ץ מרכזת בימים אלה מידע מאלף נוסף בנושא, ואני מבקש לומר לאיציק שאם היא מתכוונת לצלצל אלי פעם נוספת, שתשתדל לא לאיים עלי, ואם בכל זאת תאיים, היא מתבקשת לממש את האיום. הגיע הזמן שאיציק תפנים ותתרגל לכך שלא כולם חוששים ממנה.

4. חולדאי הסתאב

כשקראתי השבוע שראש עיריית תל אביב מנסה להשתלט על הסניף העירוני של מפלגת העבודה, ושבמסגרת מאמציו הפוליטיים האלה אין הוא בוחל באמצעים פסולים כמו העסקת עובדי עיריה בשירותו במסגרת שעות עבודתם, הבנתי שניתן להסיר סופית מרון חולדאי את חותמת הכשרות המוסרית.
את חולדאי פגשתי לראשונה לפני שנים רבות, כאשר היה תת-אלוף בחיל האוויר ושימש כמפקד בסיס חצרים. באתי להרצות בפני הטייסים הצעירים. לפני ההרצאה ניהלנו שיחה, והתרשמתי כי מולי יושב אדם ערכי, מלח הארץ. לאחר שחרורו מצה"ל, כשבחר לשמש כמנהל גימנסיה הרצליה, ראיתי בכך אישוש להתרשמותי הראשונה: סברתי שהוא צועד בדרך הנכונה. התפנית, מבחינתי, אירעה כשנכנס לחיים הפוליטיים. כמו רבים מראשי העיריות במדינה, הוא התבשם מהכוח שניתן לו ושקע עד לצווארו בביצת השחיתות המצחינה. כך, למשל, הוא התחבר במרוצת השנים לשורה של אילי הון, ביניהם יוסל'ה בוכמן, מודי עינב וראובן גרוס, קיבל מהם תרומות למטה הבחירות שלו והיה חייב לספק להם טובות בתמורה, גם במחיר פגיעה בכללי המנהל התקין.
בשעתו הכנתי למעריב תחקיר על שורה של פרשות שחיתות בעיריית תל אביב. חולדאי סירב להיפגש איתי והתחמק מלהשיב על שורה של שאלות נוקבות. זו היתה לגבי עדות נוספת לשינוי שהתחולל בו. בשנים האחרונות חקרה המשטרה חלק מהפרשות האלה, בעקבות תלונות שהוגשו על-ידי גילה הרץ, בעבר יו"ר ועדת הביקורת של העיריה, על-ידי גדי צוקרמן, חבר במטה הבחירות של חולדאי, ועל-ידי עמותת אומ"ץ, אך משום מה החקירות תנהלו בעצלתיים ולא הניבו פרי.
בחודשים האחרונים חלה התפתחות בנושא, לאחר שהאגף החדש לחקירת מעשי שחיתות במשרד מבקר המדינה נכנס לתמונה וחקר ביסודיות כמה נושאים ישנים וחדשים שבהם מעורב חולדאי. בעקבות חקירה המבקר הועבר החומר לחקירת המשטרה, למורת רוחו של חולדאי. הפעם, חקירת המשטרה רצינית יותר, ומסתמנת כבר נטייה להמליץ לפרקליטות על העמדתו לדין פלילי. השבוע פניתי לראש אגף החקירות במשטרה כדי לברר האם ומתי יוגש כתב אישום נגד ראש העיריה, אך טרם נעניתי.
עדות אילמת לקשר התל אביבי בין הון לשלטון ניתן למצוא בלוח נחושת לכבוד חולדאי, שהוצב לאחרונה ליד פרויקט שהקים יוסל'ה בוכמן בעיר לוד'ז בפולין. הילכו שניים יחדיו, הזרזיר והעורב, בלתי אם נועדו?

תאריך:  13/10/2006   |   עודכן:  13/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריה אבנרי / Arie Avneri
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יומני אבנרי - ארבעת חובבי ההון
תגובות  [ 140 ] מוצגות  [ 132 ]  כתוב תגובה 
1
מר אבנרי- חזק ואמץ!
ציפיz  |  13/10/06 15:36
 
- אנחנו יודעים שאת פיצול של א.א. ל"ת
ציפקה ז  |  13/10/06 18:00
 
- את צבועה
לציפיZ  |  14/10/06 15:32
2
תודה
mk  |  13/10/06 16:17
3
יישר כח לאריה אבנרי
אדם סר מרע  |  13/10/06 16:27
 
- עננים ורוח וגשם אין
אריה סר מטוב  |  13/10/06 18:32
4
ההון כבר בתוך השלטון
מייקל   |  13/10/06 16:30
5
ליברמן חגבורת ל"אתרוגיזם" ל"ת
אלינוער  |  13/10/06 16:39
6
ריפדה את מלון פאלאס בשטיחים כשהיה
אלינוער  |  13/10/06 16:44
 
- אין גבול לחוצפתו של אולמרט
שולה אלף   |  13/10/06 17:13
 
- איזה אח שונה ממנה : הקבלן? פ-חחחחחח ל"ת
אלינוער  |  13/10/06 22:33
 
- גוזלת מן החיים סביבה את שהחסירוה ..
הפסיכולוגי  |  14/10/06 10:17
 
- ריפדה את עצמה בעוזרים וכסף
דליה מושחתת  |  13/10/06 18:07
7
אולמרט הוא החובב הגדול מכולם
יובל ק  |  13/10/06 16:44
8
לרמון לעולם לא תהיה תקומה פוליטית ל"ת
אלינוער  |  13/10/06 16:45
 
- וכי מדוע את סבורה כך?
רמון המרים  |  13/10/06 19:52
 
- החדרת לשונו לפיה של צעירה :מופרעות
אלינוער  |  13/10/06 22:36
 
- אלינוער, מחדירים לשון למקומות אחרים ל"ת
וזה חוקי גם בתנ"ך  |  14/10/06 21:58
9
AHARON BARAK+17 houses +more ל"ת
You forgot  |  13/10/06 17:01
 
- האמת על אבנרי תתפרסם בבא העת
קונשטטר  |  13/10/06 18:17
10
גאה לשלם דמי חבר לאומ ל"ת
גרשון ה  |  13/10/06 17:26
11
לא מספיק להודות לאומ
יעקב העוקב  |  13/10/06 17:27
 
- טוב שאתה מפרגן לאומץ
יצחק הצוחק  |  13/10/06 18:19
 
- יישר כוח - הכל נכון! ל"ת
רונן מי.  |  13/10/06 18:21
12
איבדו את הבושה
החקלאי  |  13/10/06 17:38
 
- הלכתי לאיבוד ל"ת
אישה ושמה בושה  |  13/10/06 18:20
13
ליברמן צדק בטענותיו נגד מזרחי
אריה - אתה מפשל  |  13/10/06 17:51
 
- מזרחי היה נוכל מדופלם. ל"ת
שוטר  |  13/10/06 22:15
14
גם בתל אביב נפלה שלהבת
איזה בושה  |  13/10/06 17:54
 
- צפויים גילויים נוספים על חולדאי
א. אבנרי  |  13/10/06 19:33
15
ארבעת חובבי הון ושלטון
יובל כהן  |  13/10/06 17:55
16
ליברמן לא היה מעורב באי היווני
תוכיח או תתנצל !  |  13/10/06 17:55
 
- לא הכל אתה יודע
א. אבנרי  |  13/10/06 19:30
 
- מה הקשר שבין ליברמן לאפל-דרעי-רוחמה
אלינוער  |  13/10/06 22:40
 
- כולם נוכלים
שמעון ד.  |  13/10/06 23:31
17
על איזה תרומות מדבר אבנרי תל אביב ל"ת
ברי  |  13/10/06 17:55
 
- תרומות של אילי הון
א.אבנרי  |  13/10/06 19:25
18
מזוז מגן על דליה איציק - זו הבעיה
ואומ"ץ מפחדת ממזוז..  |  13/10/06 18:02
 
- בדקת?
יעקב העוקב  |  13/10/06 19:15
 
- אומ"ץ לא חוששת ממזוז
א.אבנרי  |  13/10/06 19:22
19
ההתפרצויות של חולדאי
ניסן  |  13/10/06 18:06
20
אנשים כמוך מצחיקים אותי
יצחק הבוכה  |  13/10/06 19:47
21
וחקירה שנמשכת 8 שנים זו לא שחיתות? ל"ת
שונא עיתונאים צבועים  |  13/10/06 21:25
22
תקשורת והון
דוד ירושלמי  |  13/10/06 21:30
23
מצטער, תגובה לא עניינית ל"ת
עפר המאוכזב  |  13/10/06 21:42
24
האם בדקת את לשכת המדען הראשי
ירמיהו הרמאי  |  13/10/06 22:04
25
אל תוותרו לדליה איציק בפרשת סבן !
מלכת השחיתות  |  13/10/06 22:14
26
יש עוד הרבה חומר על אולמרט
אלכס לוין  |  13/10/06 22:50
27
חולדאי וחברי מועצת העיר הביתה
כלי  |  13/10/06 23:28
28
חברת מועצה מועדת בנין עיר לדבר
חינ  |  13/10/06 23:33
29
אבנרי לפרסם הכל על חולדאי ל"ת
ידוע  |  13/10/06 23:35
30
אבנרי מה עם חברי מועצת העיר תא
חישן  |  13/10/06 23:38
31
אבנרי האם תרמו לחולדאי כספים ככה
ברי  |  13/10/06 23:40
32
היועץ לא סוף פסוק , עתירה בעניין אי
רונית   |  14/10/06 00:15
 
- לאומ"ץ אין אומץ במקרה הזה...
עבדים של מזוז  |  14/10/06 10:41
33
חולדאי איך חולקו הכספיםב1998 ל"ת
ממוקירב  |  14/10/06 00:25
34
גימלאים העבירו לסיעת חולדאי כסף ל"ת
גימלאי  |  14/10/06 00:27
35
אבנרי פרסם הכל על עירית תל אביב ל"ת
עלינו  |  14/10/06 00:38
36
מר אבנרי שאלה לי אליך....
המודאג  |  14/10/06 02:18
37
כל הכבוד
איש  |  14/10/06 04:30
38
מצעד המושחתים
דובי סער  |  14/10/06 08:04
39
יו
משקיף   |  14/10/06 08:10
40
ליברמן המיליונר
אנונימוס 1  |  14/10/06 08:17
41
ציפי שינקמן
שפיפון  |  14/10/06 09:02
 
- יטופל בהקדם
דובר אומ"ץ  |  14/10/06 17:10
42
עד מתי וכמה עוד???
חוה ירקוני  |  14/10/06 09:30
43
צריך להגיד תודה לאבנרי
אורי ב.  |  14/10/06 09:34
 
- קוראת לכל הגולשים להצטרף ל"אומץ"
שושפרי   |  14/10/06 12:25
44
ליברמן
איזבל  |  14/10/06 10:21
45
"ליברמן השתלח בניצב מזרחי"???
נחום שחף  |  14/10/06 10:23
 
- צודק - אריה ירד מהפסים.... ל"ת
מזרחי היה המושחת  |  14/10/06 10:36
 
- ניצב מזרחי לוחם גדול נגד השחיטות ל"ת
פרקליטות המידנה  |  14/10/06 12:04
 
- מדוייק - כמו העברית שלך..... ל"ת
ליצני הדור  |  14/10/06 15:00
 
- ניצב מזרחי האזין שלא כחוק לאזרחים ל"ת
לבור-עברית של שגיאות  |  14/10/06 21:56
 
- תגובה לשחף
א.אבנרי  |  14/10/06 12:51
 
- כרגיל עינך אינן רואות את האמת
מתושלח  |  14/10/06 13:23
46
אריה - תודה שטעית בעניין ליברמן
נפלת בפח  |  14/10/06 10:40
 
- המתן בסבלנות
א. אבנרי  |  14/10/06 13:13
 
- 6 שנים זה די והותר. מספיק השמצות.
מה זה "חכה" ?  |  14/10/06 14:59
47
חיזוק
מיקי64  |  14/10/06 10:54
48
המסוכנת מכל - דליה הדלה!!!! ל"ת
הניה  |  14/10/06 11:35
49
כל הכבוד
שירה. ד  |  14/10/06 12:12
50
דוגמא לעיתונות חוקרת
בצל ירוק  |  14/10/06 12:35
51
סימוני אבנרי
קרטופלה  |  14/10/06 13:51
 
- אבנרי לא כותב מלה על כשלונותיו בבגצ ל"ת
א. בן-נרי  |  14/10/06 14:42
 
- בג"צ זה לא אלוהים ולא המילה האחרונה ל"ת
פנחס  |  14/10/06 16:27
 
- אז מי המלה האחרונה - אבנרי ואתה??? ל"ת
שאול השואל  |  14/10/06 16:48
 
- את טועה ומטעה  ל"ת
שרונה  |  14/10/06 15:10
 
- את טועה ומטעה
נגה יהלום   |  14/10/06 15:18
52
בגצ נפנף את אבנרי בעתירתו נגד רמון! ל"ת
משפטן נגד פטפטן  |  14/10/06 14:44
 
- כשהבג'צ "מנפנף" את מישהוא
המישהוא אינו חבר   |  14/10/06 18:21
 
- אם כך, אבנרי סרגל ואהרן ברק נחש??? ל"ת
ספר לסבתא  |  14/10/06 19:02
 
- צטטת עובדה נכונה
אז למה אתה מתחבא  |  14/10/06 23:58
53
אבנרי יודע על מה כותב
לכל המלעיזים  |  14/10/06 14:47
54
איך מי שהשתמטה משירות בצהל היא יו'ר
רדנה  |  14/10/06 15:25
 
- איך מי שקיבלה תרומות מוציאה הקלות
לתורם ומסתירה הסיפור  |  14/10/06 17:19
 
- מקרה סופר חמור !!!
א.ל. רמת-גן  |  14/10/06 20:10
 
- הנוןשא של איציק בטיפול
דובר אומ"ץ  |  14/10/06 22:36
 
- בכירת המשתמטות
א.ל. רמת-גן  |  14/10/06 19:31
55
אבנרי משקר במצח נחושה: כנסו ותקראו
יצחק אחרון  |  14/10/06 16:29
 
- יואב יצחק -אתה חייב להגיב על הכתוב! ל"ת
כפיר  |  14/10/06 16:53
 
- תמשיך לנבוח
שאול גלבוע  |  14/10/06 17:02
 
- אני מרחם עליך
דוד ירושלמי  |  14/10/06 17:06
 
- שקר! עמיר פרץ ביצע את העיסקה כיו"ר!
יודע משהו  |  14/10/06 17:49
 
- אתה טועה
חבר הסתדרות  |  14/10/06 19:37
 
- אין לך מושג. עובדה- פרץ נדרש להשיב!
חבר לשעבר  |  14/10/06 20:16
 
- אני מפקפק בחיים אורון. עובדה:
עיסקת המכרז בביטוח  |  14/10/06 21:14
 
- אם זה נכון, למה לא הלכת למשטרה? ל"ת
די להשמצות הפחדניות!  |  14/10/06 22:00
 
- עכבר קיר
נמר חברבורות   |  14/10/06 17:15
 
- אתה נמר מנייר שמסתתר מאחורי כינוי ל"ת
כלב-הבנרי  |  14/10/06 17:51
 
- סמרטוטר
גלעדה  |  15/10/06 11:28
 
- סמרטוטר
שמעון סלוביץ  |  15/10/06 11:29
 
- ** אבנרי מגיב לאחרים.כאן הוא שותק!  ל"ת
אין לו תשובה ראויה!  |  14/10/06 19:30
56
אבנרי מעמיד פנים בעניין איציק! קראו
חושף הבלופים  |  14/10/06 17:21
 
- תתבייש לך
עתונאי בכיר בידיעות  |  14/10/06 19:34
 
- זאת בדיוק ההוכחה שאבנרי צבוע!
כפיר בן אש  |  14/10/06 20:11
 
- אתה טועה
יואש  |  15/10/06 11:21
 
- פרסום הוגן של תגובה דורש חשיפה מלאה
איתי אתיקס  |  15/10/06 13:58
 
- אבנרי בכיר העתונאים עם אומץ ואכפתיו
רונית פרי   |  14/10/06 22:49
 
- ל"חושף הבלופים": מי זה גילת ?
הנוכל של מזרחי ?  |  14/10/06 21:09
57
אבנרי האם הכל נכון על חולדאי תגיד ל"ת
יטכ  |  14/10/06 18:11
58
אבנרי ספר לנו עוד כדי שנאהב יות ל"ת
אוהב ת את עירית תל   |  14/10/06 18:27
59
לא שמענו את חברימועצת העיר למה ל"ת
עירוני  |  14/10/06 18:35
60
לא להאמין על מה שכתוב על חולדאי ל"ת
מיטי  |  14/10/06 19:41
 
- מבחן התוצאה
ציפי גורן  |  14/10/06 22:33
 
- לציפי גורן את מאמינה במה שכותבת ל"ת
גורולגורן  |  15/10/06 03:47
61
רמון תגיש תביעה נגד אריה אבנרי
אמיתי   |  14/10/06 22:30
 
- אם אבנרי יודע משהו-שילך למשטרה
תושב רמת השרון  |  14/10/06 23:12
62
חולדאי אם זה לא נכון תגיש תביעה
ירקונים  |  15/10/06 03:57
 
- ממתין לתביעות
א. אבני  |  15/10/06 07:42
 
- לאבנרי פרסם הכל ומהר על חולדאי ל"ת
ירקונים  |  15/10/06 09:30
63
כמה זה עצוב
ניסן  |  18/10/06 08:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים ישעיהו
האתרוג אינו נאגד ביחד עם שלושת המינים האחרים    הוא לעצמו ורק מצמידים אותו אל האגד של השלושה האחרים    זה רומז לעובדה שהוא נעלה מכל היתר אבל בלעדיהם אינו שווה דבר    אותו כהן ראה עצמו כאתרוג, מורם מעם, ותגובת העם היתה בהתאם. לבטא את סלידתם מכך שהאתרוג מתרחק מיתר המינים, הנחותים כביכול
אלון לוין
ב-15 בדצמבר תיערכנה באיראן בחירות למועצת המומחים -מסלול ההתנגשות המהיר של איראן עם המערב יוסיף ויואץ במידה והקיצוניים יזכו בבחירות - האתגר הביטחוני לישראל עשוי להיות מורכב עוד יותר
אביתר בן-צדף
ועדת חקירה נועדה להרוויח זמן, כדי שהעם ישכח את הכישלון - במקום לאתר ליקויים ולתקנם, כדי למנוע כישלונות נוספים    לשופטים אין שום יתרון על כל אקדמאי, שהתמחה במחקר    צה"ל איבד את הזכות לחקור את עצמו לאחר שעשרות שנים הוא חוקר כביכול את עצמו, ומכסת"ח    לכן, חייבים, למרות אי-הנוחות שתיגרם למפקדים וליחידות, להעביר את חקירת הצבא אל מחוצה לו    רשימה ראשונה בסדרה
עו"ד אבי נוב
הכללים המחייבים לרשום את האופציות כהוצאה, הם חסרי הגיון
יהונתן דחוח-הלוי
תנועת החמאס אינה ששה לעימות חזיתי כולל והיא עודנה מעוניינת להגיע להסדר של פשרה עם ה'פתח'. האינטרס העליון מצוי בשמירה על השלטון ובהשגת לגיטימציה הבינלאומית לשלטון אסלאמי שנבחר בבחירות דמוקרטיות, כתקדים שיסייע לשאר התנועות האסלאמיות במרחב להמשיך במהפכה האסלאמית מבית מדרשם של האחים המוסלמים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il