X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קל מאוד להעניק אחריות מאשר לשאת באחריות, אך זהו מעשה בת יענה הטומנת ראשה בחול. וחמור מכך, כי היען שראשה בחול - אינה רואה דבר, ואילו אנו, איננו יכולים, גם אם חפצים אנו, להימנע מלראות מה מתחולל לנגד עינינו מזה עשרות שנים
▪  ▪  ▪

יש גישה הרווחת בחלק מהציבור הישראלי, אליה התוודעתי תוך כדי דיונים שונים, לפיה מדינת ישראל לא צריכה לפקח על הכספים שהיא מעבירה לפלשתינים, כמו גם על הכספים שמדינת ישראל מאפשרת העברתם, בהיות הרשות הפלשתינית, לכאורה, עצמאית ונפרדת ממדינת ישראל.
באומרנו כאן ,כספים", כוונת הדברים היא גם לשווה-ערך לכסף, כלומר, לסיוע מכל סוג ומין.
אין שחר לגישה מיתממת זו.
אמנם נוח להתעלם ולהיפטר מהפיקוח, קל מאוד להעניק אחריות מאשר לשאת באחריות, אך זהו מעשה בת יענה הטומנת ראשה בחול. וחמור מכך, כי היען שראשה בחול - אינה רואה דבר, ואילו אנו, איננו יכולים, גם אם חפצים אנו, להימנע מלראות מה מתחולל לנגד עינינו מזה עשרות שנים:
1. הנהגת הרשות הפלשתינית היא הנהגה מושחתת שראשיה מתעשרים מהכספים הזורמים אליהם תוך הטיית הייעוד מסיוע הומניטרי לחשבונות הבנק הפרטיים של המנהיגים, ומתשלומים כלכליים שנועדו לקיים שלטון וארגון מוניציפלי תקין - לרכישת אמצעי טרור בכל דרך אפשרית. ברור כי הטיית המשאבים להעצמת הטרור - היא במפורש עניינה של מדינת ישראל, העלולה להיפגע מאותו טרור שמתאפשר למעשה על ידה ובתמיכתה.
2. כדוגמא לכך, די לבחון את ירושת המיליונים שהותיר אחריו יאסר ערפאת, אשר את הונו הרב לא צבר מעבודה במקצועו [מהנדס בניין]... אין זה חכם להתעלם מחשבון ערפאת בבנק לאומי לישראל התופח מכספי מדינת ישראל ובאישורה/בהסכמתה, במצב בו יכל הוא לנתב את ההון לכל מטרה בה חפץ, וגלוי וידוע מה היו יעדיו ומה עמד בראש מעייניו.
3. חוזים אנו מול עינינו, כיצד כסף שאנו מעבירים [לרבות שווה ערך לכסף] מוצא דרכו במישרין לרכישת אמצעי לחימה, שלעתים אף ניתנים על-ידי מדינת ישראל ישירות, באמתלה של חיזוק פלג זה או אחר מתוך זרועות הטרור, אשר באותה העת מאובחן כפלג טרוריסטי מתון.
4. לא קשה להבין כי החיסכון הפיננסי הנוצר ברשות הפלשתינית בעקבות סבסוד התשתית ההנדסית בשטחי הרשות, סבסוד לו אחראית ישראל על חשבון משלם המסים שלה, לא מותווה אל יעדים הומניטריים או אף אל יעדים מוניציפליים, אלא - סלולה לו דרכו היישר אל שתי מטרות-על: הראשונה במעלתה - העצמת הרכוש הפרטי של המנהיגים [ההולכים בגאווה בדרכו של הראיס ערפאת], והשנייה היא הגברת אמצעי הטרור נגד מדינת ישראל.
לאור כל זאת, המסקנה היא כי מענייננו לדעת לאן בדיוק זורמים המשאבים היוצאים מאתנו אל הרשות הפלשתינית, וככל שמשאבים אלו אינם מנותבים למטרות שלשמן נועדו - במיוחד בהיות המטרות השמדת מדינת ישראל, בין במוצהר ובין בהסתר תוך תחכום-מה - שומה על מדינת ישראל לא רק שלא לתת, אלא גם לסכל העברה מכל גורם אחר אל הרשות הפלשתינית, כמידת יכולתה.
בהתאם לכך, אין כל ספק כי על מדינת ישראל לבטל לאלתר [לא לדחות - לבטל] - "החזרי" מע"מ והיטלים מכל סוג ומין, העברת נשק "לפלגים הטרוריסטיים המתונים" כדי שילחמו, כביכול, בפלגים הקיצוניים, השקעה בתעשיות, השקעה בתשתיות הנדסיות [מים, חשמל, תקשורת וכו'], תרומות ועוד.
אי אפשר לסיים דיון זה ללא העלאת תמיהה: האמנם ישראל היא זו אשר צריכה להיות המקור להעשרת הרשות הפלשתינית, ולו במצב אוטופי של "חזרתה בתשובה"?! האין זה תפקידן של מדינות ערב עתירות הנפט, שבבוא העת, יותר להן לסייע לפלשתינים לכשהדבר יתאפשר מבחינת האינטרסים של ישראל?!

תאריך:  14/11/2006   |   עודכן:  14/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחוץ לתחום?
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אליה וקוץ בה
מומחה לשחיתות  |  14/11/06 14:42
2
Check who is profiting among us and realize ל"ת
A M Roll  |  14/11/06 23:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל לוטן
עובד שטוב לו בעסק הוא השגריר שלך! בכל רגע נתון הוא אחראי לתדמית העסק וכשטוב לו הוא יאמר רק דברים טובים ויסנן כל מאמץ של מישהו להכפיש את שם העסק שלך. כאשר אנו רואים אדם שמקטרג על המקום בו הוא נמצא, מיד נדלקים האורות האדומים ועולה השאלה למה
יוסף דוריאל
עלילות דם שימשו, מאז ימי קדם, להצתת גלי רציחות ופרעות ביהודים. רק מי שלא למד היסטוריה לא מבין את סכנתן גם בימים אלה
דניאל (דני) כהן
דני כהן מתקומם בעקבות החלטת שופטי בג"צ בעתירתו של פולארד וסירובו של ראש הממשלה להעלות לדיון את נושא שחרורו של פולארד במסגרת ביקורו בארה"ב
מנחם ברוד
האם הקשר שלנו לארץ-ישראל הוא אקראי, כי במקרה נולדנו כאן? מדוע ערכים של אהבה לארץ-ישראל, שהיו נטועים בנשמת כל יהודי, כמעט נעלמו מהשיח הציבורי?
נרי אבנרי
מנקודת מבטם של חברי הקהילה ההומו-לסבית, העימות עם החרדים מכיל בתוכו אמירה: אתם לא נחשבים! הכאב שלכם לא מעניין אותנו, ומול רצוננו, אמונתכם מבוטלת!! זוהי ליבראליות סלקטיבית ואגרסיבית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il