X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ערפד וקוראת מחשבות, גיבור על ובת אנוש, אישה מתה וגבר שמחיה מתים - נמאס לכם מזוגות נורמטיביים? הכירו את הזוגות הכי משונים בטלוויזיה יום אהבה שמח
▪  ▪  ▪
דם אמיתי. באפי ואנג'ל? הם כבר פאסה, אלה הם ביל וסוקי

הטלוויזיה ביום האהבה הבינלאומי, הנחגג היום ברחבי העולם, רוויה פרסומות עמוסות בחורים, שזכרו להביא בונבוניירה בצורת לב לחברה השחקנית סלאש דוגמנית; בבחורות שמצטיידות בלנז'רה מחודש בשביל החבר המוזיקאי סלאש איש העסקים המצליח; ובשלל דימויים של זוגיות הוליוודית של בחור ובחורה שמתאימים אחד לשני כמו חגורה של הוגו בוס לתיק של ורסאצ'ה.
למזלנו, בין כל הפרסומות יש לא מעט סדרות טלוויזיה שמעיפות הצידה את כל הוורדים, השוקולדים והנרות הריחניים, ומרעננות את המסך הקטן עם מערכות היחסים הכי מוזרות שאפשר לדמיין, זוגות שהריבים ביניהם גדולים יותר מ"מי ישטוף את הכלים", והאהבה ביניהם סוערת הרבה יותר מכל אמבטיה לאור נרות.
לכבוד יום האהבה, קבלו את חמשת הזוגות הכי ביזאריים בטלוויזיה:

גיבורים: חשפנית-רשת עם פיצול אישיות ואסיר שעובר דרך קירות

ניקי ודי-אל הם לכאורה זוג לכל דבר, שרב מדי פעם וחווה לא מעט קשיים כלכליים. אבל ניקי ודי-אל הם לא בדיוק זוג לכל דבר, כי לניקי יש אישיות נוספת, ג'סיקה, בעלת כוחות יוצאי דופן, ולבעלה די-אל יש יכולת לעבור דרך כל דבר שרק מתחשק לו.
ניקי, שמגדלת לבדה את בנם מיקה לאחר שדי-אל נאסר, עובדת כחשפנית אינטרנט כדי לשלם את החשבונות, לווה כסף ממאפיונר, ונאלצת לברוח על נפשה. אז מתעוררת האישיות השנייה שלה, ג'סיקה, שמטפלת במצב בלי הרבה בעיות, וגם די-אל לא שוכח את הכישרון שלו ועובר דרך קירות הכלא בחזרה אל אשתו האהובה, או בעצם, שתיהן. עם כישרון אנטומי כזה, אף אחת מהן לא תכעס עליו שהוא לא הביא איתו בונבוניירה.

דם אמיתי: הערפד וקוראת המחשבות

באפי ואנג'ל כבר עשו את זה קודם, אבל בעולם שאחרי "באפי ציידת הערפדים" כל החוקים משתנים. אלן בול ("עמוק באדמה") מוביל את טרנד "הערפדים זה הסקסי החדש" עם עולם בו הערפדים מתערים בחברה ומתקיימים על דם סינתטי. אך הפעם, במקום להיות הרודפים, הם אלה שנרדפים כמיעוט שדמו הוא מצרך מבוקש בשוק השחור כמעורר תאווה.
יותר מזה, כשהערפדים יכולים לחיות בחברה בלי בעיה, בנות האנוש נמשכות אליהם כמו פרפר לאש, וסיפור האהבה הסוער ביותר מתפתח בין הערפד ביל קומפטון למלצרית תמימה בשם סוקי סטאקהאוז, שניחנה ביכולת לקרוא מחשבות.
סוקי, טינאייג'רית המותשת מהקולות שנמצאים בראשה בכל רגע, מופתעת כשהיא פוגשת בערפד בן 173, שאת מחשבותיו היא לא מצליחה לשמוע. היא מוצאת שלווה בזרועותיו החיוורות בסיפור אהבה רומנטי וכמעט בלתי אפשרי, שרק הולך ומסתבך לאורך העלילה.

החיים על-פי נד: מחיה המתים ואהובתו שנרצחה

נד, גיבור "החיים על-פי נד", הוא אופה עוגות מקסים וטוב לב, שמסוגל להחיות את המתים במגע אצבע. הכישרון המופלא הזה מוביל לשתי בעיות עיקריות: האחת, אם ייגע פעם נוספת באדם שהקים לתחייה, הוא יגרום לו למות שוב והפעם לנצח. השנייה, אם נד ישאיר אותו חי ליותר מ-60 שניות, מישהו אחר ימות במקומו.
כשנד מגלה את הירצחה של צ'אק (שרלוט), הבחורה שאהב מאז ילדותו, הוא מעיר אותה לחיים ומחליט להשאיר את המצב בדיוק ככה. נכון שמישהו אחר ימות במקומה, אבל באותו רגע זה לא ממש משנה לו.
צ'אק ונד מתאהבים בשנית, אבל לעולם לא יוכלו להיות ביחד. אם ייגע בה נד פעם נוספת, אפילו בטעות, היא תמות שוב, והפעם לנצח. במקום זאת, הם מוצאים דרכים משעשעות לבלות אחד עם השני, וביניהן נשיקות דרך נייר צלופן, פעמונים על הצוואר ושלל מחוות מוזרות אבל הכי רומנטיות שיש.

מכושפות: מכשפה וחצי-שד

פיבי, האחות הצעירה מבין המכושפות, יכולה לראות את העתיד. זה לא עזר לה לגלות שמאחורי החזות הכובשת של אהובה קול טרנר הסתתר למעשה שד הנקרא בלת'אזור, שרק השתמש בה כדי להתקרב לאחיות ולרגל אחריהן.
למזלה, לבסוף גם הוא נשבה בקסמיה ומתאהב בה, חוזר למוטב, והשניים מתחתנים. אבל גם אהבה גדולה מדי יכולה לפעמים להרוס מערכת יחסים, ומפני שהאהבה של קול לפיבי הייתה כה עצומה, הוא ניסה להגיע למימד אחר שבו יהיה רק עם פיבי לנצח.
למרבה המזל, האחיות הגיעו ובזמן וגברו עליו. למרות הפרידה הטראגית, המשיכה פיבי להיות אופטימית וזכתה במערכת היחסים הבאה בלא פחות מאשר קופ, הידוע יותר כאל האהבה קופידון, שהתחתן איתה והוליד איתה שלוש בנות. אין כמו הפי אנד, סבוך ככל שיהיה.

סמולוויל: סופרמן ובת אנוש

מכורי עולם הקומיקס ניהלו כבר אינספור שיחות בשאלה אם סופרמן יכול להיות עם אישה רגילה, ואם היא בכלל תוכל לשאת את הבן שלו ברחם אנושי. אכן, שאלות קשות. אבל לפני כן סופרמן צריך להתאהב ולמצוא חברה, ועל זה מספרים לנו בסמולוויל, הסדרה שעוקבת אחריו חייו של קאל אל, הלא הוא קלארק קנט, כמתבגר צעיר בקנזס.
עוד לפני שסופרמן הכיר את לויס ליין, אהבת חייו הייתה לאנה לאנג, שלאורך היחסים ביניהם נהרגה, חזרה לחיים, התאהבה באויבו של קלארק, חשבה שהיא בהריון, שיבטה את עצמה ועוד שאר אירועים פעוטים שהפרו במעט את שגרת היום יום של השניים. ואחרי כל זה, בסוף הולך סופרמן ומתאהב בלויס ליין. אין מה לעשות, גיבורי העל של היום הם לא הגברים של פעם.

סמולוויל. גם גיבורי על עושים טעויות רומנטיות
פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  14/02/2009   |   עודכן:  14/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
5 הזוגות הביזאריים ביותר בטלוויזיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
פגישת השימוע שנערכה לבר-לב ע"י דיכטר והמפכ"ל גרמה להעמקת הקרע בין הצדדים, לאחר שבר-לב סירב לחזור בו מהאשמותיו נגד השר ונגד המפכ"ל
גלית יצחק
זוגות אוהבים מעדיפים היום להפגין את אהבתם באמצעות שליחת הודעות רומנטיות במסנג'ר במקום לשלוח זר פרחים    כ-50% משתמשים במסג'ר לשם פלירטוט ואילו אצל 7% הוביל המפגש הרומנטי באינטרנט לנישואים
מערכת אתר ספורט 5
1:6, 4:6 לרוסיה, המדורגת 5 בעולם, על הישראלית הבכירה בחצי הגמר
ראובן לייב
פתחו במאבק ציבורי נרחב להבטחת תפקודם היומיומי
משה ריינפלד
שר האוצר האמריקני החדש בהופעת בכורה בינלאומית: על המדינות המתועשות לנקוט צעדים יוצאי דופן כדי לבלום את ההידרדרות
רשימות נוספות
המקומות הרומנטיים  /  אינדקס מדיה
לכבוד יום האהבה - השקת קו חם למסורבי נישואין  /  אביחי בן-חיים
מתנות מומלצות ליום אהבה  /  גלית יצחק
אהבה  /  יריב מני
שיר אהבה לעיישה  /  יואל ג-א
אנחנו מאוהבים. ואתם?  /  אלי וינוקור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il