X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עו"ד ענת ברנשטיין-רייך מונתה לתפקיד בשנים האחרונות עוסקת עו"ד ברנשטיין ביזמות עסקית המתמחה בפיתוח עסקים בשווקים המתעוררים, בדגש על הודו, זאת במקביל למילוי שורה של תפקידים ציבוריים נוספים
▪  ▪  ▪
עו"ד ענת ברנשטיין-רייך [צילום: יח"צ]

עו"ד ענת ברנשטיין-רייך מונתה לשמש כנשיאת אגודת הידידות ישראל-הודו. אגודת הידידות נועדה לקדם את שיתוף הפעולה בין שתי המדינות במישור החברתי, התרבותי והמדעי. בימים אלה אף מונתה האגודה לשמש כנציגתה של אוניברסיטת חיפה בהודו בכל הנוגע לשיתוף פעולה אקדמי עם מוסדות מחקר הודיים.
עו"ד ברנשטיין-רייך, נשואה + 3, היא בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב ותואר "מוסמך" במינהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת סן-פרנסיסקו (בהצטיינות). בעבר שימשה כיועצת לבנק העולמי בוושינגטון די.סי. ארה"ב, עסקה בקידום שיתוף פעולה אסטרטגי בין חברות טכנולוגיה ישראליות ואמריקניות בעמק הסיליקון והייתה מייסדת-שותפה של Across World Communication Inc. להעברת טכנולוגיה ותוכניות חינוך בין ארה"ב לשווקים המתעוררים.
בשנים האחרונות עו"ד ברנשטיין-רייך היא יזמית עסקית המתמחה בפיתוח עסקים בשווקים המתעוררים, בדגש על הודו. היא עומדת בראש חברת ההשקעות A&G Partners העוסקת בקידום השקעות ומיזמים עסקיים בהודו. לחברה שותפויות עסקיות עם מספר תאגידים ישראלים מובילים שנועדו לקדם פעילות עסקית בהודו. בין החברות הישראליות עימן שותפה החברה - משולם לוינשטיין, SIT ואחרות. עו"ד ברנשטיין היא גם נציגתה בישראל של קבוצת אדיטיה-בירלה, התאגיד השלישי בגודלו בהודו, ומפיקה בפועל של בהרטי שואו - הפלא שהוא הודו, המיוזיקל ההודי הענק, הכולל הופעה של 100 שחקנים וזמרים, שקיימה למעלה מ-200 מופעים ברחבי העולם וזוכה להכרה עולמית.
ברנשטיין-רייך ממלאת שורה של תפקידים ציבוריים ובהם חברת הנהלת לשכת המסחר ישראל-אסיה, סגן יו"ר לשכת המסחר ישראל-הודו ונפאל, יו"ר לשכת המסחר ישראל-סרי לנקה וחברת צוות ההיגוי לפרויקט שיתוף פעולה מדעי לישראל-הודו במוסד שמואל נאמן שליד הטכניון. עו"ד ברנשטיין-רייך אף השתתפה במשלחות עסקיות רבות להודו ובהן משלחת נשיא ארה"ב ביל קלינטון (2,000), משלחת ראש הממשלה אהוד אולמרט (2004) ומשלחת סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת אלי ישי (2006).
ענת ברנשטיין-רייך מסרה, כי "אגודת הידידות תפעל במרץ לקדם שיתוף פעולה חברתי, מדעי ותרבותי בין ישראל להודו, בדגש על שיתוף פעולה אקדמי, חילופי נוער וסטודנטים וביקורים הדדיים של משלחות משתי המדינות. עוד היא מסרה כי בקרוב תחלק אגודת הידידות את 'אות בן-גוריון' לאנשי ציבור בהודו שהגשימו במעשיהם את חזונו של ראש ממשלתה הראשון של ישראל, דוד בן-גוריון, בכל הנוגע ליישוב אזורים צחיחים, כיבוש השממה ופיתוח חברתי. הסניף הישראלי של האגודה מתכוון לחלק במקביל את 'אות מהטמה גנדי' לישראלים שהציבו במעשיהם מופת של שינוי חברתי באמצעים לא אלימים".
האגודה היא יוזמה חלוצית של קבוצת אינטלקטואלים הודים המאוגדים בצוות חשיבה הודי בעל מוניטין - "National Thinkers Forum". בפורום חברים 7,000 אנשי רוח, מחקר ואקדמיה, אשר שמו להם למטרה לשנות את פני החברה ההודית. בין היתר, שוקדים חברי הפורום של קידום החינוך באזורי הפריפריה בהודו, ניקוי נהר הגנגס והפיכתו לאתר לאומי, הדרכה חקלאית באזורים הכפריים ועוד.
הפורום אף נטל על עצמו משימה לקדם את ההבנה הבין-תרבותית עם ישראל ולצורך כך הוא ייסד את אגודת הידידות, לה סניף ישראלי וסניף הודי. מייסד אגודת הידידות בצד הישראלי הוא האדריכל עמית דורון, מומחה לפיתוח אזורי ומנכ"ל חברת Dynamics Shells, המתמחה באספקת פתרונות דיור ושיכון מהירים לאזורים מוכי אסון ברחבי העולם, ולצידו פועל נפתלי מוזר, מתאם פרויקטים בינלאומיים במוסד שמואל נאמן שליד הטכניון ולשעבר בכיר במרכז פרס לשלום. בראש הסניף ההודי עומד איש העסקים ד"ר ס.פ. סינג (Dr. S.P. Singh), אשר שימש בתפקידים בכירים בממשל ההודי.

תאריך:  18/02/2009   |   עודכן:  18/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נשיאה חדשה לאגודת הידידות ישראל-הודו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
thrown out
seemo  |  29/06/11 12:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
מיקרוסופט ו-Red Hat, אחת מחברות הקוד הפתוח הגדולות בעולם, ישתפו פעולה בתחום הוירטואליזציה ויספקו ללקוחותיהן תמיכה משולבת במוצריהן    מדוע מדובר בבשורה חשובה במיוחד עבור הצרכנים?
משה ריינפלד
רשם בית משפט השלום בירושלים דחה טענת יורשת שנדרשה לפנות דירת שירות שהושכרה להוריה כי היא דיירת מוגנת משום שהיא חיה שם מאז נולדה
רותי אברהם
לראשונה - צו הגנה מפני פיטורים בשל סיוע לקורבנות הטרדה מינית    בית הדין: גד אנג'ל מבעלי המאפייה והסמנכ"ל - ימשיך בתפקידו    מאפיות אנג'ל: התנהל כגייס חמישי ממניעי נקמה
עידן יוסף
ציין כי היה מאלו שתמכו ביציאה מעזה, וכי הוא מרגיש שהוא אחד מאלו ששגו בדרך ביצועה
מערכת עכבר און-ליין
עשרות מחלבות בכל רחבי הארץ מזמינות אתכם לטעום גבינות, ללגום יין, לטייל בשבילים מוריקים ולחגוג את חג החלב השנתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il