X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"החברים של נאור" חוזרת, סרטים משובחים בערוצים הכלליים (ולא רק שם), שבת של סרטי בנות ועוד - בהמלצות הצפייה לסוף השבוע
▪  ▪  ▪
החברים חוזרים [צילום: עכבר העיר]

החזאי צופה גשם? אין שום בעיה. הכינו שמיכה, נעלי בית ובטריות חדשות לשלט הרחוק. הנה שלוש המלצות שיסדרו לכם טוב-טוב את הסופ"ש הרטוב:
שישי 27.2
אם בילוי ערב שישי לבד מול המסך אינו מזעזע דיו, תוכלו לתבל את החוויה בשני חזיונות אפוקליפטיים מאיימים. הראשון יגיע מביתו הנעים לרוב של הולמרק, שיציג היום ומחר ב-21:30 את שני חלקי סרט האסונות המרנין "ימיו האחרונים של כדור הארץ", שבו חרקים חובבי בשר אדם פולשים לכוכב הלכת שלנו.
ערוץ ההיסטוריה יתענג על אופציות אחרות לסופו של העולם כפי שאנו מכירים אותו ב"אלוהים נגד השטן: הקרב הסופי". התוכנית, שתשודר הערב ב-22:30, תבדוק כיצד חוזות שלוש הדתות הגדולות את יום הדין.
"ימיו האחרונים של כדור הארץ", 21:30, הולמרק
"אלוהים נגד השטן: הקרב הסופי", 22:30, ערוץ ההיסטוריה
בצירוף מקרים בלתי ייאמן ובהחלט לא מכוון, ישודרו הערב (שישי) שני סרטים טובים (!) ואפילו לא ישנים מדי (!!!), בשני ערוצים כלליים. בזמן שערוץ 2 ילעיט אתכם בבדיחותיו של שלום אסייג, רחמנא ליצלן, יציע לכם דווקא ערוץ 1 סרט ברזילאי איכותי. "עיר האלוהים" חסר הרחמים של פרננדו מיירלס הוא סרט דרמה על שני ילדים הגדלים בפרבר האלים והגיהינומי ביותר של ריו דה ז'נרו. אנטיתזה מוחלטת לסיפורם של שני ילדי האשפתות מ"נער החידות" שזכה באוסקר השנה. ובלי פרסומות.
"עיר האלוהים", 21:15, ערוץ 1
באותה השעה יציעה ערוץ 10 את "סוריאנה", שלפני שלוש שנים הביא לג'ורג' קלוני פרס אוסקר על משחק. המותחן המורכב מספר ארבעה סיפורים מקבילים על כוח ושחיתות, ועוסק בתעשיות הנפט, המלחמות והביון במזרח התיכון דרך עיניהם של סוכן CIA (קלוני), עורך דין של חברת נפט, מהגר פקיסטני ועוד.
"סוריאנה", 21:30, ערוץ 10
שבת 28.2
HOT Drama ממשיך את המסורת שהתחיל בחודש שעבר. גם את השבת האחרונה של פברואר יקדיש הערוץ לדרמות, שאפילו ההגדרה "סרט בנות" לא עושה עמן חסד. בסרטים שיאיימו על שקי הדמעות שלכן תמצאו את "אמה", עיבוד נוסף לרומן של ג'יין אוסטן, וכן הקרנת בכורה של "להציל את שרה קיין", שבו נאלצת עיתונאית לפרוש את חסותה על חמשת ילדיה של אחותה, שהשתייכה לכת האמיש ומתה.
"אמה" (15:10), "להציל את שרה קיין" (18:45), HOT Drama
חובבי הסרטים המחוכמים והאינטיליגנטיים יותר ימצאו מזור בזרועותיו של הבמאי האהוב ווס אנדרסון ("משפחת טננבאום", "המירוץ לצמרת של מקס פישר", "עמוק במים"), שיצירת הפולחן האחרונה שלו מגיעה ל-HOT Gold. "רכבת לדארג'לינג" מתארת את מסע האיחוד חוצה-הודו של שלושה אחים (אוון וילסון, אדריאן ברודי וג'ייסון שוורצמן, שהשתתף בכתיבת התסריט) שלא דיברו זה עם זה במשך שנה. כצפוי, המסע הנעים משתבש עד מהרה, והאחים מוצאים את עצמם במדבר כשברשותם 11 מזוודות, מדפסת, ומכונת למינציה. אין כמו ווס אנדרסון.
"רכבת לדארג'לינג", 20:25, Hot Gold
ואם נמאס מסרטים, נאור ציון חוזר בעונה נוספת של הסיטקום הישראלי המצליח. מלבד החבורה המתרחבת, יתארחו בעשרת פרקי העונה החדשה לא פחות ממאה אורחים, ולא נותר לנו אלא לקוות שרובם ישתתפו בסצינת חתונה המונית, אחרת כל פרק יהפוך לכאוס של אירוחים. בין האושפיזין תמצאו את ליאור אשכנזי, יגאל נאור ו-98 אחרים.
"החברים של נאור", 22:30, ערוץ 10

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  26/02/2009   |   עודכן:  26/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים: עצירת שרשרת תגובות כימית יכולה להיות בעלת השלכות משמעותיות על התרחיש של הלבנת השיער בבני אדם
עופר וולפסון
רווחי הבנק הסתכמו ב-28.4 מיליון שקל נטו ב-2008    מרבית העלייה ברווח נובעת מהכנסות הריבית    היקף מתן אשראי חדש בהלוואות לדיור גדל בכ-46%
רותי אברהם
המדינה מבקשת לדחות עתירת בדואים וארגוני זכויות האדם להקמת מרפאה בכפר בלתי חוקי בנגב - תל-אלמלח    המדינה: שטח הכפר כלול בתוכנית מטרופולין באר שבע - כיער וכאזור נופש
עופר וולפסון
תפחית באופן מיידי, בשיעורים של עד מאות דולרים, מחירי כרטיסים מתל אביב ללונדון, ארה"ב וקנדה    המחירים יהיו תקפים גם בפסח ובתחילת הקיץ
איציק וולף
המפקח הכללי של המשטרה קרא בהערכת המצב השבועית להגביר את האכיפה בכל הנוגע לאחזקת כלי נשק ואמצעי לחימה לא חוקיים על-ידי אזרחים ועבריינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il