X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חברות הזנק המעוניינות להמשיך ולפעול חייבות לעמוד ברשות עצמן בתוך זמן קצר ולכן חברות הרוצות להצליח חייבות מהיום הראשון, במקביל לפיתוח הטכנולוגי, לעסוק גם בשיווק, גיוס הון ומשאבים והכנות לקראת השלב הבא
▪  ▪  ▪

חברות רבות בתחילת דרכן עובדות על המוצר ושוכחות כי ללא חינוך השוק ומציאת משקיעים הסיכוי שלהן להביא את המוצר לכדי מימוש הוא קטן. חברות הזנק המעוניינות להמשיך ולפעול חייבות לעמוד ברשות עצמן בתוך זמן קצר ולכן חברות הרוצות להצליח חייבות מהיום הראשון, במקביל לפיתוח הטכנולוגי, לעסוק גם בשיווק, גיוס הון ומשאבים והכנות לקראת השלב הבא.
למרות שחברות הזנק לא צריכות להיות חשופות בפני מיליוני בני אדם, הן צריכות להגיע אל האחד - אותו משקיע אשר יבין את הפוטנציאל הטמון בפרויקט, משקיע שיבין כי הפיתוח שלהן הוא מוצלח, חשוב, ישים, ובעל פוטנציאל ריווחי.
קשה למצוא את אותו משקיע ולרוב המשקיעים לא עומדים בתור (לפחות לא בשלב הראשוני), וכידוע, בשיווק למעלה מ 50% מההשקעה הולכים לאיבוד אבל לעולם לא ניתן לדעת איזה פעולה תביא את ההשקעה המיוחלת.
חשיפת חברות הזנק בתקשורת מציגה את הישגי החברות בפני קהלי היעד הפוטנציאליים. לחשיפה התקשורתית עוד מספר מטרות:
• יצירת קשר ראשוני "וירטואלי" עם משקיע פוטנציאלי - כזה שישמע עליכם וירצה להיכנס ולבחון את הפרויקט לעומק.
• העלאת המודעות למוצרי החברה - כשתגיעו למשקיע הוא כבר שמע עליכם.
• סיוע בחינוך השוק.
• גיוס כ"א - לקראת צמיחה גיוס כוח אדם התואם את צרכי החברה.
• בניית מוניטין ומיצוב מול המתחרים.
• טיפוח "גאוות יחידה" של העובדים, המנהלים והסביבה - חשוב שגם בני הזוג והמשפחות יראו במה עוסקים בני המשפחות העובדים בפרויקט לילות וימים.
חברות הזנק הם נושאים המעניינים את הציבור ומציתים את הדמיון, הציבור אוהב לשמוע על המצאות ופיתוחים חדשים בתחומים שונים. אנשי עסקים מתעניינים בהשקעות והצלחות מאחר שמדובר בסיטואציה בה כל בצדדים יוצאים מרוויחים: חברות ההזנק זוכות לחשיפה חיובית ובונה, העיתונאים מקבלים סיפורים המעניינים את הציבור, כך שכל הצדדים יכולים להיות מרוצים.

הככותב הוא יועץ התקשורת של החממה הטכנולוגית יוזמות העמק ומספר חברות היי-טק.
תאריך:  09/12/2006   |   עודכן:  09/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל לוטן
העסק מתחיל להכביד? פתאום האחריות גדלה וגדלה ואת קורסת? לא פעם עולה המחשבה לקחת שותף (או שותפה) כדי שיהיה עם מי לחלוק את כאב הראש
שי ברק
הכנסת אישרה בקריאה טרומית: בניגוד להחלטת בג"צ, זוגות חד מיניים לא יוכלו להירשם. הצעת חוק זו מוטב שתיקבר בעודה באיבה
איתן גנור
האוצר, במאבקו להגדלת המס על בעלי רכב חברה, מבצע דמוניזציה של העובדים. מבחינתו כל הכלים כשרים כמו חישובים מעוותים או הצגת רכילות כעובדות. ממש עילה לתביעת לשון הרע
יואב יצחק
המבקר היה אמור כבר לפני חודשים לשגר אל החשודים, ובראשם אל אולמרט, מכתבי אזהרה בפרשת כרמיה, אך למרות חלוף הזמן, שיגור המכתבים טרם בוצע
איילת פישביין
מפעלי משפחת דנקנר בעתלית יוצרים מפגעים. מפעל הדגיגים מתרחב בכיוון חוף הים, משאיות עוברות דרך עתלית ל"כרמל כימיקלים" ומסכנות חיים, ובניית גשר על פסי הרכבת מתעכבת בגלל דרישה לשנות את מיקומו. התושבים טוענים כי שינוי המיקום ישרת את האינטרסים של משפחת דנקנר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il