X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי לכתו של עידן, גם הפייטרים של "הישרדות" הפכו להיות חתלתולים ביתיים שמלקקים שמנת במקום לשלוף ציפורניים אביב דילבסקי על פרק יבש כמו מצה
▪  ▪  ▪
איגור. אסטרטגיה בגרוש [צילום: עכבר העיר]

בני ישראל נאלצו להשתעמם במדבר 40 שנה אחרי שאלוהים חצה להם את ים סוף, לכן אך טבעי שאחרי חלוקת הקולות וההדחה המופתית של עידן, נאלץ להסתפק בפרק יבש וחסר טעם, מצה עם חול. אחרי הפרק הבטיחו לנו ראיון עם עידן, שבו הוא סוגר חשבונות, נותן דרור לכל העקיצות הקטנות שנמנע מלחלק במחנה מטעמים דיפלומטיים, ומספר אם יש לו חברה. בקושי מצה עם מרגרינה. עידן המשיך להיות כובש אך קורקטי כאילו הוא באח הגדול VIP, והביטוי הנבזי ביותר שהצליח לשחרר הוא "תולעת בלי אופי".
ואם בתולעים בלי אופי עסקינן, כמו הציפייה שעידן יטנף את הפה כך גם נגוזה התקווה שאיגור יפרוק כל עול בתגובה על הדחת עידן. במקום להוציא את אופיר להורג במשפט שדה זריז מול קיר השבלולים, איגור לקח את יואב, איתי ומירית לפיקניק שכולו הרמוניה בשקל ואסטרטגיה בגרוש. כמו בפעם בה ההפקה נתנה לעידן גיטרה, שוב נותנים אגוזים למי שאין לו שיניים, או במקרה הזה גבינות שמנות למי שהיה מסתפק בקוטג'.
אם נטע לי הייתה זוכה בפיקניק, אין ספק שהיא הייתה מתענגת בקול על כל ריח, טעם או מרקם, מתארת לפרטים את נימוחות הגבינה ודגדוג השמפניה בגרונה. אם אריק היה זוכה הוא היה מתאר לנו עד כמה השרירים שלו מודים על זריקת האנרגיה וכמה עלתה רמת הגלוקוז בדמו. אלא שבמקום להסתער על האוכל כמו מתמודדי הישרדות מורעבים באמת, איגור ומירית הלכו לטבול בים, לשטוף מעצמם את התחייבויות העבר, לפני שהתפנו לפנטז על עתיד משותף ולחלק את הגבינה שווה בשווה בלי לריב. גם הסיכוי הקטן שהשמפניה אכן תוציא מילה לא נכונה, אולי פלרטוט או חלילה סוד, התפוגג כשארבעתם נפלו שדודים ברגע שהגיעו למחנה.
ובכלל, נראה שמורשת יפי הנפש, האלטרואיזם וטוהר המידות של עידן השפיעה קצת יותר מדי על המתמודדים. מאז שגיא ועידן הודחו, עבר לכולם הרצון לשסף אחד את גרונו של השני ואפילו הסוציומטים הכי גדולים של המחנה התחילו פתאום לחשוב על טובת הכלל. אופיר יצא לחפש אנונות ופירגן לחבר'ה שק של פסיפלורות ואפילו נטע-לי הרימה את עצמה מהלונג כדי לצוד סרטנים. זה הגיע לשיא עם הסירוב של איתי ומירית להפסיד במשימת החסינות ובכך להעלות על המוקד את איגור, שגם ניצח ביותר משימות מכל מתמודד אחר במשחק, כי אנשים ערכיים לא מפסידים בכוונה.
מזל שההפקה פה כדי לערבב את העניינים ולהוסיף קצת אקשן מזויף לתוכנית. עדן הראל אומנם הסיקה מההדחה של עידן שההפקה לא מתערבת, אך מהי מועצת שבט שבה יש ארבע שרשראות חסינות, צמיד וטו ופסלון חסינות אחד לפחות, אם לא קרנבל של ההפקה שנועד להחיות את התוכנית שמאבדת מומנטום מפרק לפרק? מה עוד יכולה לעשות הפקה שהכריזה על הפרק הטוב ביותר בעונה כבר לפני שבוע?
הפרק הבא ודאי לא יהיה מעניין יותר, שכן ברור שנטע לי או אנסטסיה יודחו וזה לא באמת משנה מי מהן תודח, אך לפחות נוכל להתענג על הצפייה בחבורת אניני הטעם מחליפים קרקרים בג'וקים חיים ותותים באשכי לוטרה. ואולי הגילוי שלאופיר יש פסלון חסינות יחזיר למתמודדים את הצבע לפנים, יצר ההישרדות יחזור לחשוף את פניו המכוערות ואיגור יזכיר לכולם למה רצו להדיח אותו מלכתחילה.

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  12/04/2009   |   עודכן:  12/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס בר-טל
השינוי במסגרת רה ארגון עולמי של החברה וצמצום דרגי הניהול    סיגל אלבאום מונתה כנציגת החברה בישראל
נחמיה שטרסלר
שטייניץ מתכנן גם למכור קרקעות המינהל לאזרחים, להיאבק בביורוקרטיה ולמנוע העסקת עובדים זרים לא חוקיים
אלעזר לוין
חברתו-לשעבר של גאידמק, בבעלותה החדשה (קבוצת איזנברג), רכשה 870 דונם ליד מוסקבה ב-30 מיליון דולר    גאידמק התחייב בזמנו לשלם 100 מיליון דולר
עופר וולפסון
אנליסטים מעריכים כי החברה תודיע על פיטורי 5,000 עובדים, נוסף על ה-10,000 עליהם כבר הודיעה    החברה תמחוק השנה כמיליארד לירות סטרלינג בהפסדי הון
יעל פולק
ת"א 25 עלה ב-3.5%    אפריקה קפצה ב-16.8%    מדד הנדל"ן הוסיף 6.8%    מדד הבנקים עלה ב-5.1%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il