X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עשרות אלפי בני אדם הגיעו הערב לכיכר רבין בתל אביב כדי לציין את שעת כדור הארץ ולשמוע הופעות חיות שהתקיימו בזכות אנרגיה חלופית ורוכבי אופניים שהפעילו גנרטורים
▪  ▪  ▪

האורות בכיכר רבין ובמשרדים ציבוריים בתל אביב כובו הערב בשמונה כחלק מאירועי יום כדור הארץ הבינלאומי שנועד להעלות את המודעות לבעיות סביבתיות כמו זיהום אוויר וההתחממות הגלובלית. עשרות אלפי בני אדם הגיעו החל משעה שבע לכיכר התל אביבית כדי לשמוע הופעות חיות של אסף אבידן וה"בלקן ביט בוקס". בהתאם לאופיו הסביבתי של האירוע, החשמל להופעות סופק על ידי גנרטורים שהופעלו על ידי מתחם דיווש מיוחד לצד הבמה, שבו צופים ומתנדבים רכבו על אופניים כדי להפיק אנרגיה. במקביל, הוקם בכיכר מתקן מיוחד שהפיק אנרגיה משמן ממוחזר של טיגון פלאפל.
האירוע נפתח בנאומיהם של ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי והשר לאיכות הסביבה, גלעד ארדן, אשר ציין כי "אני מתרגש לראות את הכיכר מלאה למען מטרה חשובה כל כך". בהמשך הופיע אסף אבידן, ואחריו עלו לבמה חברי להקת "בלקן ביט בוקס", שאירחו את הזמר שלומי סרנגה. יש לציין כי על אף שהאורות באזור כיכר רבין כובו, פרסומות הענק של חברת ספורט גדולה ושל חגיגות שנת המאה המשיכו לכלות אנרגיה ולבלוט עוד יותר על רקע התאורה העמומה.
"שעת כדור הארץ" היא פרויקט בינלאומי המתקיים ב-550 ערים בכל רחבי העולם. בתל אביב התקיימו אירועי שעת כדור הארץ במסגרת חגיגות ה-100 לעיר.
במסגרת האירועים נערך אתמול מבצע ניקוי החופים בתל אביב, ואילו היום התקיים כנס הילדים והנוער השנתי של "החברה להגנת הטבע" בגני יהושע (פארק הירקון). במהלך הכנס חתמו מאות ילדים על אמנה שהכינו ובה התחייבות להקפיד על חיסכון בבית ובבית הספר.
שעות החשכת האורות בישראל: בירושלים נכבו האורות בשעה 20.10, בחיפה בשעה 20.20 ובבאר שבע בשעה 20.30. בכל אחת מהערים הוחשכו 10 אחוז מתאורת הרחובות וכן מתחמים /בניינים המסמלים את העיר. בתל אביב הוחשכו כיכר רבין, בניין משרדי הממשלה, קומפלקס עזריאלי, בתי המלון בעיר וכן כל התיאטראות. בחיפה הוחשכו 10 אחוז מתאורת הרחובות והגנים הבהאיים. בירושלים הוחשכו 10 אחוז מתאורת הרחובות , חומות העיר והכנסת. בבאר שבע הוחשכו 10 אחוז מתאורת הרחובות, בית המשפט והגשרים.
עוד הוחשכו בערים אלה חלק מהברים, ובמספר מסעדות יגישו בשעה זו ארוחות לאור נרות. כמו כן יוחשכו האורות בעשרות מגדלי מגורים ומשרדים, מתקנים צבאיים, מוסדות תרבות ומוסדות ציבור.

תאריך:  23/04/2009   |   עודכן:  23/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רבבות ציינו את שעת כדור הארץ בישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
מסמך מודיעין אמריקני חושף: מזכירת המדינה לשעבר, קונדלויזה רייס, אישרה באופן אישי את דרכי העינוי שהפעילו חוקרי ה-CIA על חשודי אל-קאעידה
איציק וולף
היועץ המשפטי לממשלה הורה לראש הממשלה, לשרים ולסגני השרים להימנע מניגוד עניינים אפשרי בטיפול בעניינים המיוצגים על-ידי מי ששימשו לפני הקמת הממשלה כיועצי המפלגה שאליה הם משתייכים
מאיה שני
זוג בריטי החליט להתחפש לשרק ופיונה בנוכחות מוזמנים שהתחפשו אף הם לדמויות מסדרת סרטי "שרק"
איציק וולף
מספר אנשי עסקים ישראלים הפועלים באירופה קיבלו התרעה כי חיזבאללה סימן אותם כמטרות    דאגה מפני ניסיונות לנקום את חיסול עימאד מורנייה
מאיה שני
פסטיבל קאן השנתי במאי יארח השנה את אלמדובר, ג'יין קמפיון, אנג לי, טרנטינו, קן לואץ' והבמאית הפלשתינית אליה סלימאן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il