X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התקשורת חושפת את המחדלים ומעצימה את היראותם כעדשה קמורה אם עובדה זו מרפה ידיים ומרבה ייאוש - אין אלא לומר כי הנרפים והנואשים לא מבינים את הבסיס של המדיניות הציבורית הראויה והבריאה בשלטון דמוקרטי
▪  ▪  ▪

בימים אלה מהדהדות מן העבר נבואות הזעם של הנביא ירמיהו על בית ישראל ועל בית יהודה, כשעיקר חמתו מופנית לשלטון המושחת והמשחית, ובכל זאת, הכול נגמר בטוב, כי - כדבריו - "כאשר הבאתי אל העם הזה את כל הרעה הגדולה הזאת, כן אנוכי מביא עליהם את כל הטובה אשר אני דובר עליהם" [ירמיהו ל"ב מ"ב].
ואחרי השממה וההרס שה' ישית על הארץ בגלל רוע מעללי יושביה - "עוד יקנו בתים ושדות וכרמים בארץ הזאת" [שם, ט"ו].
וכך דור אחר דור הנביא זועק והארץ מושחתת, וישראל חזקה ומתחזקת. היטיב להסביר זאת בקצרנות ראויה פרופ' ישעיהו ליבוביץ - "השלטון משחית". אין הכוונה בדברים כי משלימים עם המצב, אלא כוונת הדברים היא כי יודעים זאת, וכמצוות הנביא - נלחמים לעקור את הרעה הזו מקרב הארץ, כפי שהדברים נעשים גם כיום באמצעות בקורת, וועדות חקירה, ארגוני ציבור, משפט, אכיפה וענישה.
להבהיר: עם כל הביקורת על התנהלות צה"ל - בקורת קשה הנוגעת לעיקרי הלחימה ולבסיס הקיום הצבאי, עד כדי חשיפת ליקויים באספקת ציוד לחיילים בזמן המערכה - מדובר בצבא חזק נפשית וגשמית לתפארת, ראשון לצבאות העולם במוסריותו ובין חמשת הצבאות הראשונים בעולם בחוזקו וביכולותיו המבצעיות.
והביקורת תמשיך ותוסיף להיטיב עמו וכך גם עם השלטון; המבקר יעשה מלאכתו ובית המשפט ישפוט, כדי ללכת בדרך הנכונה, בדרך היחידה שתוביל את מדינת ישראל לא רק כמדינה שורדת אלא גם כמדינה מתפתחת וכמדינה מובילה.
עניין אישי: אני עוסק, בתחום המקצועי שלי כמו גם בפעילותי הפובליציסטית והציבורית - בעיקר כמבקר. אך יחד עם זאת איני נואש, אלא אני יכול להעיד כי אני אופטימי ומרוצה. הסיפוק הרב שמלווה אותי לא מרפה את ידיי ולא מכהה את חושיי בבואי לבקר ולחוות דעה, כי כך היה מעולם, וכך גם יהיה.
התקשורת חושפת את המחדלים ומעצימה את היראותם כעדשה קמורה, וכך צריך שיהיה. אם עובדה זו מרפה ידיים ומרבה ייאוש - אין אלא לומר כי הנרפים והנואשים לא מבינים את הבסיס של המדיניות הציבורית הראויה והבריאה בשלטון דמוקרטי.
לא תחדל שחיתות מקרב הארץ, וכדברי הנביא, הארץ תיבנה.

תאריך:  10/01/2007   |   עודכן:  10/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא תחדל השחיתות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אם לא תחדל השחיתות
פטריוט ישראלי  |  10/01/07 13:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל רבינוביץ'
המדע אינו מתפתח בתוך חלל ריק, אלא במשולב עם הגדלת תוחלת החיים, עם שיפור איכות החיים ועם מנגנוני סעד ורווחה    הדבר יאפשר בעתיד לנשים מבוגרות יותר ללדת, תוך הסתייעות במנגנונים מדעיים וחברתיים, רפואיים וסיעודיים
אביתר בן-צדף
ח"כ זהבה גלאון (מר"צ) עתרה נגד הסודיות, שעוטה עליה ועדת וינוגרד    סודיות מופרזת הנה ברירת המחדל של מערכת ביטחון כושלת ומסואבת    הציבור רוצה, שירמו אותו, ויציגו בפניו מצג-שווא של מערכת ביטחון מצליחה
אדמונד חסין
השמרנות היא היסוד להישרדותו המופלאה של העם היהודי לאורך הדורות, אולם העובדה שגדולי הדור בימינו חוששים להתמודד באופן נועז עם המציאות הכל כך דינאמית של העידן המודרני מותירה אותנו לעיתים חסרי מושג כיצד עלינו להגיב בנושאים שגרתיים שאינם כלולים ברשימת ה"מותר והאסור" או "הטהור והטמא"
דר' אסף רוזנטל
תכנון ארוך טווח וניהול נכון ישחררו את הארץ ממחדלי המפעלים המגלומנים שפגעו במשק המים ובסביבה    החשבון הכלכלי הנכון יוכיח כי המיחזור המלא בהחלט כדאי
לאה טרן
אין ספק שיוצרי הסרט מכירים היטב את המיתוס של מגדל בבל    זוהי דרמה פיוטית ומרגשת, ובעיקר עשויה היטב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il