תקציב לילית קוסמטיקה מנוהל על-ידי משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב והוא ילווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה (ערוץ 2 וערוץ 10) בתאריכים 11.5-29.4 פרסום בעיתונות הארצית במהלך חודש יוני.
קמפיין הפרסום:
סרטון הפרסומת וגם מודעות הפרסום המודפסות עוצבו על-ידי סוכנות R.E.M היצירתית. הפרסומת, אשר צולמה תחת הנהגתו של מפיק הוידאו המוזיקלי, כריס קאנינגהאם, מציגה את הדוגמנית הבינלאומית אבי לי כשברקע עריכה מיוחדת לשירה של דונה סאמר "I feel love".
סרטון הפרסומת אשר ערוך לסרטונים של 10, 20, 30 ו-60 שניות, מאופיין בסדרת תצלומים אשר מבליטים את גישתו החדשה והנערית של הבושם. הפרסומת צולמה בשדה פרחים בלטביה. היא אופיינה בשקיעה זהובה מדהימה ובמשבי רוח מרעננים אשר שיחקו עם שמלתה הייחודית של הפרזנטורית, שעוטרה בפרחים בשחור-לבן. אותו אפקט מודגש יושם גם בקמפיין המודפס שהודפס על-ידי צלמי האופנה הנחשבים, Inez & Vinoodh. הקמפיין המודפס מציג את אותו קונספט, מיקום ופרזנטורית כדי לנסות ליצור תחושה של המשכיות, אבל עושה את שלו בעזרת תצלום דרמטי.
Abbey Lee Kershaw
הדוגמנית האוסטרלית אבי לי קרשו, החלה את הקריירה שלה לאחר שזכתה בתחרות הדוגמנית המבטיחה של מגזין Girlfriend האוסטרלי בשנת 2004. היום, אבי לי כבר כבשה את שערי המגזינים החשובים בעולם כמו ווג, נומרו, V ו-W.
במהלך שבוע האופנה סתיו חורף 08/09 בניו-יורק, אבי לי השתתפה ב-29 תצוגות. אבי לי המשיכה בהצלחתה גם לאחר שבוע האופנה בניו-יורק והשתתפה בתצוגת אופנה אקסקלוסיבית של Gucci במילאנו. בסוף העונה, Style.com הכתיר אותה לאחת מ-10 הדוגמניות המצליחות הבאות, WWD הכתיר את אבי לי כאחת מתוך ארבע הפנים היפות של העונה.
אבי לי צולמה על-ידי כמה מצלמי האופנה המוכרים בעולם, כולל מריו טסטינו, קרייג מק'דין, סטיבן מייסל, אינז ואן למסוורדה ושותפו וינו מטדין. אבי לי הופיעה גם במספר קמפיינים כשהאחרון בהם הוא קמפיין הסתיו של Gucci, ביחד עם הדוגמניות לילי דונלדסון ואניקו מיחליק.