X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההתבטאויותיהן של גב' אנסטסיה וח"כ טטרמן הן בעלות אופי ומגמה גזענית ודברי איוולת הנאום של אחמד טיבי הוא בעל אופי חתרני, אנטי ישראלי מובהק האשמה על אי תגובה הולמת לפתחו של היועץ המשפטי לממשלה
▪  ▪  ▪
אחמד טיבי

ההתבטאות של ח"כ טטרמן (ישראל ביתנו) והגב' אנסטסיה (מועמדת בקדימה) - ניתן לומר, שהן מביעות דעות אישיות גזעניות, לא מקובלות, שהציבור התנער מהן מיד עם פליטתם. אם ח"כ טטרמן, היתה מתרכזת בתגובתה בעיתוי המינוי ובכישורי המועמד ניחא. כאשר היא פלשה גם לתחום האתני - תוך רצון לשמור על טוהר הממשלה - ועל התפקידים בה רק ליהודים ציונים בלבד - חטאה בחטאי דעות קדומות, ובשיטה של הוצאת קבוצות מיעוט לגיטימיות, מכלל הציבור.
אם הגב' טטרמן - היתה מביעה את דעתה הנחרצת בלהט ובביטחון כנגד תפקודו של ח"כ אחמד טיבי, אחרי הנאום המתלהם ברמאללה - ושוללת את יכולת המשך כהונתו כחבר כנסת, ובוודאי לא כסגן יו"ר הכנסת, היתה מקבלת חיזוקים רבים מציבור יהודי ציוני רחב.
דבריה של גב' טטרמן, למרות כל ניסיונותיה, בתקשורת ובראיונות להסביר, לרכך את המעשה הנואל שלה, מחזירים את היהודים שהיו מיעוט באירופה, שלפני מלחמת העולם השניה, לתקופה של "נומירוס קלאוסוס", לאמור: לאיסור מינויי יהודים לתפקידים ממשלתיים, מוסדיים, ע"י מניעה לקבל תוארים אקדמאיים, מעבר למכסה מסוימת, או אי מינויים לתפקידי ביצוע והשפעה בשל מוצאם.
מינוי של הח"כ הערבי מג'דללה לשר המדע והספורט - לגיטימי ורצוי, הבעיה אינה במינוי אלא בעיתוי. ברור לכולי עלמא, שהמינוי הוא פוליטי והעיתוי פוליטי. לדעתי - אין כל פסול במינוי פוליטי, גם בתקופה רגישה וגם אם מדובר במהלך שקוף של רצון לזכות בקולות של המיעוט הערבי. מה שמפריע - הוא הניסיון לעטוף זאת בנימוקים שונים ומשונים, במקום לומר בגלוי - כן אנחנו רוצים בקולות הערבים ושהציבור ישפוט בעצמו.
לגוף העניין, שר ערבי כבר היה צריך להיות מזמן, כדי לייצג את אותם אזרחים ערביים, הנאמנים למדינה, לפחות במעשיהם אם לא במחשבתם, ולנסות לשלבם בעשייה המדינית והחברתית, כהשקעה לטווח ארוך. להזכיר, וועדת אור לחקר אירועי אוקטובר נולדה בחטא פוליטי, שבועיים לפני הבחירות ע"י ממשלת ברק, כך שכבר היו דברים מעולם. מה שברור הוא שבנסיבות דומות אין מקום לייצוג ושילוב בח"כים נוסח אחמד טיבי, בשארה, מחול וחבריהם בשל דעותיהם ומעשיהם - המבטאים תתרנות הסתה והזדהות עם האוייב.
במאמרי: "עד מתי רשעים יעלוזו" - פירטתי בהרחבה את מעלליהם, מסעותיהם, דעותיהם ואהבתם לשונאי ישראל. במסעות שלהם בסוריה, בפגישותיהם עם נציגי הגופים האנטי ישראלים ואנטי ציוניים - מנהיגי גופים המייצגים את גדולי המחבלים הפועלים נגד ישראל, בסוריה, בלבנון, לרבות נסראללה ומרעיו. לכך ניתן להוסיף, את נסיעותיהם לעזה לרמאללה עוד לפני עליית החמאס לשלטון. בכל המקרים האלה, הביעו הח"כים הערביים הזדהות עם המחבלים, עם מבצעי הפיגועים ומנהיגיהם הן מחמאס והן מהפת"ח.
אין דוגמא בעולם - בה ח"כ בכנסת ישראל כמו אחמד טיבי, יכול היה להיות יועץ אישי של עראפת שהיה שונא ישראל מובהק, הנהיג את האינתיפאדה וקרא לפגיעה והשמדת ישראל. אין דוגמא בעולם - בה ח"כ כמו עזמי בשארה, ח"כ טיבי, מחול ואחרים, מסתובבים בארצות שהוגדרו בחוק כארצות אויב, נכנסים לאותן מדינות, (שזאת עבירה על החוק), משתתפים, נפגשים עם מנהיגים שהם אויבי ישראל מובהקים, לחזור לישראל לכנסת, ולא לעמוד לדין ולשבת בכלא לשנים במקום בכנסת.
הנימוק, החלש, הלא מבוסס של חסינות חברי הכנסת, לא עומד במבחן המציאות המשפט וההיגיון. אמרתי בעבר, מספר פעמים, חוק חסינות חברי הכנסת, אינו נותן מטריית הגנה למעשיהם של הח"כים הערביים. אין במעשים אלה נגיעה כלשהיא לתפקידם כח"כים בכנסת ישראל, אלא כפלשתינים, המזדהים עם אויבי ישראל. כפלשתינים, המעוניינים בהשמדת ישראל - ולא יזילו דמעה אם אכן יעשו מאמצים לכיוון זה, במיוחד כאשר "הגמד מאירן" מאיים בהשמדת המדינה ותומך בנדיבות בחמאס - עזה וחיזבאללה - לבנון. הסכנה במעשים ובאנשים אלה נובעת מכך שהם משתמשים בכלים דמוקרטיים כדי לחסל את הדמוקרטיה.
מערכת אכיפת החוק, ובראשם היועץ המשפטי לממשלה, נושאים באחריות אישית ומערכתית, למצב של אי תגובה הולמת של גמגום ואזלת יד להמשך המצב. על הכנסת לעשות מעשה ולהוקיע את ח"כ אחמד טיבי על הנאום הלוחמני ברמאללה, שהיה תוקפני וקיצוני יותר כלפי ישראל מאשר של הנשיא אבו-מאזן.
אפשר לומר: שמנהיג חמאס, הניה או נסראללה, לא יכול היה לומר זאת טוב יותר מטיבי. יו"ר הכנסת והכנסת צריכים להדיח את טיבי בשלב ראשון מתפקידו כסגן יו"ר הכנסת, ובשלב שני להעמידו לדין פלילי, על הסתה, המרדה וקריאה לפגיעה בביטחון ישראל ותושביה ולהרחיקו מהכנסת.
התיקון המוצע לחוק האזרחות - לפיו ניתן לשליל אזרחות, מאזרח מדינת ישראל, שנוסע לארץ אויב, מזדהה עם האויב, מסית, מדיח ופועל נגד המדינה, צריך להיות איום ממשי על חברי הכנסת הערביים, או יהודים אוהבי האויב, כאיום מעשי וממשי.
הגיע העת "שהדמוקרטיה הישראלית" תפסיק להיות נאורה, ליברלית, גמישה ותהיה "לדמוקרטיה מתגוננת" על כל השלכותיה, כי את המצב כיום ניתן להגדיר כ"דמוקרטיה משוגעת". ההבדל בין טטרמן ואנסטיה לאחמד טיבי ומרעיו - בכך שהגברות אמרו דברי איוולת בעוד טיבי התכוון לכל מילה ולכן אותן ישכחו ואותו יש להשכיח.

תאריך:  16/01/2007   |   עודכן:  16/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טיבי, טטרמן ואנסטסיה
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
השוואה מופרכת ואווילית
משה, עורך-דין  |  16/01/07 18:59
2
עו"ד פכטר היקר.....
דורון ט  |  16/01/07 19:40
3
יש לשלול אזרחותם של ח"כ טיבי וחבר מרעיו, ואת חוק החסינות יש לרענן ולהתאים לזמננו. ל"ת
הניה  |  16/01/07 20:34
4
בסה"כ הפקרות ואנרכיה מכל הכיוונים
!  |  16/01/07 20:58
5
בוא ואסביר לך,מדוע האסופית של הדוברמן נרעשה.
מאיר אברהם  |  17/01/07 02:14
6
מאמר על גבול הטמטום השמאל. אנסטסיה קודם כל רק הייתה כנה ואמרה משהו בלי לנסות לייפות את זה.
נה  |  17/01/07 08:28
7
אולי אנחנו "גזענים" אבל אתה בור וטיפש.
ארון  |  17/01/07 08:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' משה שטרנפלד
ברפואה הסינית מנסים לחזק את האנרגיה מסוג יאנג של הכליות. לעזור לחמם את הגוף, לפנות לחות ו/או לייבש אותה    לעיתים יש צורך לתמוך גם בכבד בשל נדידת הכאבים והדלקת במפרקים השונים
שי ברק
עוסקים אינם עובדי המדינה    יש לתקן את חוק מס ערך מוסף, באופן שיחדל להטיל תשלומי מס על עוסקים, שטרם הצליחו בעצמם לגבות את המס
עו"ד חיים קליר
באחד הכפרים הסמוכים לירושלים, נמצא בית המצוי בדיוק על קו הגבול של מדינת ישראל. האם בני בית זה זכאים לזכויות בביטוח הלאומי, התולה חלק גדול מזכויותיו בכך שהמבוטח יהיה תושב ישראל? את התשובה נותנת השופטת יפה שטיין, מבית הדין האזורי לעבודה בירושלים
עו"ד אברהם אלתר
הרשימה מסבירה כיצד ניתן להתארגן לעסקת קומבינציה פטורה על יד העברת קרקע לחברה והקצאת מניות לקבלן, בשיעור האחוז המגיע לו, בעסקה. ההעברה לחברה פטורה ממס. הקצאה איננה חייבת דיווח ופטורה ממס (אך יש להודיע עליה בטופס מיוחד למנהל מס שבח אם הינה באיגוד מקרקעין). חלוקת הרווחים כדיבדנד בין חברות פטורה ממס. חלוקת העלות תעשה על-ידי מינוף והחזר ההלוואה לבנק, של הקרן והריבית - כמקובל בענף הנדל"ן
אלירן דה-מאיו
פירות הם המזון העתיק והקדום ביותר שאנו מכירים. בהשוואה לדגנים, הקטניות ומוצרי החלב שבהם החלו להשתמש רק לפני 10,000 שנים. כל המחקרים האנתרופולוגים מצביעים על כך שמאז ומתמיד הפירות היוו את המרכיב העיקרי והחשוב ביותר בתזונת האדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il