X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רגע לפני ההדחה שתקבע סופית את שלישיית הגמר, יואב כבר לקח ג'יפ והבטיח את מקומו עכשיו הכל בידי נטע-לי, מירית ואריק
▪  ▪  ▪
נולד מחדש. יואב [צילום: גיא קרן, עכבר העיר]

במרחק הדחה אחת מהגמר, כשכבר אפשר להריח מרחוק את הבישולים של אמא של מירית, אווירת סוף קורס פוקדת את שבט קסאיה. פתאום הרעב לא כל-כך נורא, האווירה משפחתית וחמימה, החומוס אחלה, הכל אחלה וכשאיתי לא בסביבה גם המשימות לא כל-כך קשות. גניחות הגסיסה של יואב ודברי התוכחה חוצבי הלהבות של נטע-לי התחלפו בהעלאת זיכרונות מתחילת העונה, פנטזיות על הגמר וטפיחות עצמיות על השכם. "וואו, אנחנו הארבעה האחרונים", התפעל כל מתמודד בתורו, ולא שכח לסכם מה למד על עצמו בחודשים האחרונים.
אריק, למשל, גילה מחדש את ארוחת ערב שישי. אומנם מדי סוף שבוע הוא זונח את משפחתו לטובת חדר הכושר, וארוחות אצל ההורים הן חובות שנפרעים רק בחגים, אך דווקא קבלת שבת מסביב למדורה הבוערת לימדה את אריק אחווה משפחתית יהודית מהי. נכון, הוא חושב שמירית היא טרמפיסטית צבועה, שנטע-לי טיפשה ושיואב טרם הצדיק את קיומו, אבל משפחה לא בוחרים, ואריק נאחז בכל כוחותיו בהזדמנות האחרונה שלו להרגיש כמו בן לשבט מלוכד ואוהב.
מאז ששיכרה את איגור, נטע-לי מגלה עוד ועוד תעצומות נפש, וכבר שבועיים שהיא לא מפסיקה להתעלף מעצמה. אומנם היא לא הצליחה לרזות כמו שקיוותה, אבל אחרי הדחת איתי, הזכייה בחסינות בשבוע שעבר והפייט מול יואב במשימת החסינות, נטע-לי השתכנעה חד-משמעית - היא לארה קרופט. מנופחת מגאווה עצמית ובטוחה שאריק עמוק עמוק בכיס הקטן שלה עד הגמר, נטע-לי מצאה סוף-סוף שקט נפשי. היא הצליחה לפרגן ליואב על הזכייה במקום בגמר, לחזק את מירית אחרי הכישלון במשימת החסינות ואפילו נתנה צ'אנס למדיטציה.
אחרי שאיבד את כל חבריו, ויתר על חסינות וכבר התחיל להתאפר לראיון אצל עדן הראל, יואב נולד מחדש. רגע לפני הסוף, כשכבר אפשר לחוש ברוך שערה של ג'קי, רוח חדשה נכנסה ביואב, כנראה זו של איתי. אחרי שניצל בנס, פעם בחסדו של אריק ופעם בחסדה של נטע-לי, יואב גמר בלבו להגיע לגמר, הפעם בזכות עצמו. בעוד ששאר המתחרים נאנקו במשימת החסינות כמו נשים הכורעות ללדת, ילד הפלא פיזם והיגג את דרכו לניצחון, חטף לנטע-לי מתחת לאפה המתקלף את הבייב מוביל של חלומותיה - ג'יפ שאין שום סיכוי למצוא לו חניה בתל אביב, ומיצב את עצמו כאנדרדוג של הגמר.
רק מירית, שמוצאת את החיובי בכל סיטואציה, שאלוהים תמיד דוחף אותה קדימה, ולפעמים גם המחשבה על סבתא או אמא, הופכת מרירה יותר ויותר ככל שהגמר מתקרב. "פגיעות, בגידות, פציעות וגעגועים למשפחה", סיכמה הנשמאמי חודשיים על האי, שבהם כל עובר אורח הפך בשבילה לחבר לחיים, אם לא לאח ממש. אולי זו ההדחה של איתי שכיבתה את האור של מירית. אולי זו העובדה ששוב האשכנזי מסביון לקח את הג'יפ בעוד שהיא, האסופית מלוד, צריכה לנסוע באוטובוס. אולי זו ההבנה שמיליון שקלים לא יסדרו דירה לכל בן משפחה שלה, ואולי יותר מדי זמן עם אריק ונטע-לי הפכו גם אותה לפולניה נרגנת. כך או אחרת, במקום לחשוף שיניים בישורת האחרונה מירית קיפלה את הזנב בין הרגליים, וכנראה שבגמר הזה יצעדו שלושה טורפי נבלות חסרי ערכים, בדיוק כמו שתוכנית כזו צריכה להיגמר.
כמובן ששום דבר לא נגמר לפני שכל סרטי הצילום שבוזבזו ימוצו עד תום, וההדחה תצטרך להמתין לטובת פרק מיוחד מווילת המושבעים. הרי יהיה זה פשע לחסוך מהצופים את אנסטסיה ואפרת במלחמת כריות לוהטת, את עידן מסבן לגיא את הגב, את איגור יורק לג'קוזי ואת איתי אוכל סנדוויץ' פסטרמה. ההפקה אומנם ניסתה ליצור קצת מתח לקראת מועצת השבט האחרונה, כשיואב נדרש לבחור בין הג'יפ למשחק, אך גימיקים, כמו פרומואים, כבר לא עובדים עלינו יותר. בכל זאת, ההפקה לא תוותר בכזאת קלות על מועצת השבט הדרמטית וסוחטת הדמעות של העונה, ובשבת יואב יוותר על הג'יפ, ומירית תודח סוף-סוף, הפעם לתמיד.

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  10/05/2009   |   עודכן:  10/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נתן שבע
תל אביב 25 עלה ב-1.5%    דיסקונט זינק ב-7.9%    כי"ל עלתה ב-3.1%    מדד הנדל"ן זינק ב-5%    מכתשים אגן ירדה ב-2% וטבע איבדה 1%
יפעת גדות
לקראת ביקורו של האפיפיור בירושלים מחר יינקטו אמצעי ביטחון נרחבים אשר ישפיעו על שגרת החיים ויכולת התנועה בירושלים
עופר וולפסון
הירידה הגדולה ביותר בביקוש למשרות נרשמה בתחום המשרות הניהוליות ובתחומי היבוא והיצוא - אשר הביקושים להם ירדו ב-38% לעומת אשתקד    יציבות נרשמת בתחום הפיננסים
יפעת גדות
מחקר של אוניברסיטת בר-אילן הראה שניתן על-ידי הפעלת מניפולציה שיווקית, להשפיע על רמת המשיכה שאישה תחווה כלפי הגבר אותו היא בוחנת
איריס בר-טל
ארבעה מעובדי הבנק לשעבר תובעים כחצי מיליון ש"ח כל אחד    לטענתם, כל עובד מעל גיל 55 המצטרף לבנק מחויב לחתום על "הסכם קשישים" שאינו חוקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il