X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הקדנציה של אולמרט תהיה קצרה, והוא לא יסיים את תקופת כהונתו עמיר פרץ ישנה את תפקידו בקרוב הליקויים הקרובים יכולים להביא למשבר שבו כל העולם יעצור את נשימתו זאת ועוד בתחזית האסטרולוגית לשנה הקרובה
▪  ▪  ▪

למדינת ישראל מנהיגות מקרטעת, ממשלה שנבנתה ללא בסיס או אג'נדה, קשיים נובעים מחוסר שיתוף פעולה, כולל חוסר אמון בין השותפים לבין הממשלה. מפת הממשלה (4.5.2006) מעידה על כך שהיא מתגלגלת מסיטואציה לסיטואציה, אין תוכניות לטווח ארוך, אין מטרות וכל פיתרון הוא זמני. ממשלה שמנסה רק לשרוד.
ראש הממשלה מתנהג ופועל בהתאם. מגיב להתרחשויות (כוכב מארס דומיננטי בהורוסקופ האישי שלו), סותר את עצמו מהיום למחר, פליטות פה לפני מחשבה, כך שלא פלא שהממשלה בראשותו חסרה את היכולת והחוכמה להשיג יעדים.
מבנה הכוכבים בזמן הבחירות האחרונות (28.3.2006) ובעת ההשבעה של אולמרט, מעידים על כך שבנוסף לאכזבות שלו (מתוצאות הבחירות) הקדנציה שלו תהיה קצרה, והוא לא יסיים את תקופת כהונתו. כוכב נפטון, שעבר ועדיין עובר על ההורוסקופ האישי שלו, גורם אשליות ואכזבות. התנהגותו הזחוחה אפיינה את סגנון ההתבטאות שלו - יהירות ושיכרון כוח מסתיימים על-פי רוב בצניחה גדולה, והסקרים שלו בהווה הם הגרועים ביותר שקיבל ראש ממשלה אי פעם בישראל.
כוכב סאטורן, המגיע בחודשים הקרובים, גורם להתפכחות, להבנה שהוא מוגבל. חוסר הוודאות יגרום לו מתחים שיגאו בזמן הקרוב: התלבטויות בנוסף לעימותים עם שותפיו גם במפלגה וגם בממשלה. ייתכן שינסה לשלוח ספינים שיתפסו כותרות ליומיים שלושה, בתקווה שיוכל למשוך את כהונתו בעוד כמה חודשים. הסגנון שלו, עם הביטחון שהוא כל יכול, יכול גם לעורר אצלו רעיון לקדם תהליך שלום או תהליך אחר בלי שום בסיס, רק מתוך ידיעה שהעיתונאים יהפכו אותו ל"אתרוג". כוכב יופיטר העובר עתה במזל קשת "יעזור" לו לתקופה, אבל כל תהליך שיתחיל במצב הכוכבים הנוכחי יסתיים בפיצוץ ענק, כזה שיחזיר אותו לנקודת ההתחלה, לשפל גדול.
כוכב סאטורן על מפתו, יכניס אותו לחקירות משטרה, וכירון (אחד האסטרואידים) המופיע בהורוסקופ המשותף שלו עם מדינת ישראל יפגע במעמדו אנושות. גם אורנוס נימצא בנקודה משמעותית במהלך החודשים הקרובים, וכוכב אורנוס גורם לשינוי או מהפך במעמדו. קשה להאמין שהוא ישרוד את המעברים האלה, שאינם בודדים בשורה.(אינדיקציות נוספות יפורטו להלן). בכל מקרה, אין שום סיכוי שהוא יוכל להמשיך כראש ממשלה לאורך זמן. לא רק שלא יסיים קדנציה, אלא יסיים מוקדם מהצפוי...
אפשרות אחת עלולה לדחות את סיום תפקידו של ראש הממשלה בכמה חודשים: התלקחות צבאית או עימות בין ארה"ב לבין אירן (ראה בהמשך התחזית), שעלולה להשפיע עלינו, ואז, כמו תמיד במצבים כאלה, יש גיבוש פנימי המתמודד מול האיומים הקיומיים עלינו. סביר להניח שבתקופה כזו ירפו באופן זמני מחקירות המשטרה וידחו אותן למועד אחר, אחרי הסערה.
עמיר פרץ: המפה שלו מראה הרבה אי שקט, הוא ישנה את מקומו ותפקידו בקרוב
באשר לעמיר פרץ, המפה שלו מראה הרבה אי שקט, הוא ישנה את מקומו ותפקידו בקרוב. אבל גם הוא חלק מאותו משולש (אולמרט, פרץ וחלוץ) שלא יישאר בשלטון (דברים אלה אמרתי כבר ברדיו, גם אחרי הבחירות ואחרי המלחמה באוגוסט 2006, בתוכנית "פוליטיקה" בטלוויזיה ערב השנה האזרחית החדשה). הוא גם לא ישאר יו"ר מפלגת העבודה (לפי תאריך הבחירות במפלגת העבודה 28.5.2007).
מפת השמים מראה במהלך השנה הקרובה את המולות בין הכוכבים סאטורן (אדון הזמן) ובין כוכב נפטון (חוסר זמן). המפגש הראשון היה באוגוסט 2006 עד ספטמבר 2006, חוזר בפברואר-מרץ 2007 ושוב ביוני-יולי 2007. זהו אחד ההיבטים הקשים, מאחר ומשמעותו שהחלום והאידיאל החברתי מאותגר על-ידי המציאות וגורם להתפכחות. זהו היבט הגורם מבוכה, מפורר דיעות (בעיקר ישנות), חושף שערוריות הונאות ושקרים, ניסיון למניפולציות של האמת. אי אפשר יהיה להסתיר דבר, והיבט כזה משפיע על כל מוסד או מבנה ציבורי, חברתי, עסקי וכלכלי. ואכן, במהלך החודשים האחרונים, ראינו איך המשטרה ורשות המיסים מתמודדות עם חולשותיהן ונדרשות לתת את הדין.
חלק מאותו היבט גרם גם למדינת ישראל להפגע מאוד אחרי שנחשפה בעקבות המלחמה לכל הטעויות שנעשו בהתנהלות הממשלות שהיו וגם זו הקיימת, טעויות בבניית צה"ל באסטרטגיה של צבא קטן ומתוחכם, מה שצמצם את המילואים והמוכנות למצבים מלחמתיים מפתיעים, וגם פיקוד העורף שהיה מבולבל. הטעות העיקרית היא במחשבה שאחרי הסכמי אוסלו, המצב השתנה. (על הסכמי אוסלו כתבתי במעריב ספטמבר 1993 שזה בלון נפוח שיתפוצץ לנו בפנים, הונאה אחת גדולה...)
דרך אגב, אם שמתם לב, גם אולמרט אישית עובר את הכוכבים האלה, והמבין יבין. הביקורת לא תדלג על אף מוסד כולל ראש הממשלה והממשלה, לא יהיה ניתן להחליק דבר. זהו מצב בו כל ניסיון להתחמק מהליך פורמלי יגרום לתוצאה הפוכה. חשוב יהיה לטפל לתקן בכל דבר שיצא מהמסלול. הניקיון יעשה ברשויות השונות, עם סאטורן הדורש ביקורת ושמירה על הצניעות.
המולות בין נפטון וסאטורן מופיעה בתקופות משמעותיות בהיסטוריה היהודית
המולות בין כוכב נפטון וכוכב סאטורן מופיעה בתקופות שמעותיות לאורך ההיסטוריה היהודית. היבט זה הופיע בזמן חורבן בית המקדש השני על-ידי טיטוס בשנת 70 לספירה, גם סיפור הגבורה המיתולוגי במצדה היה במצב כוכבים זה. המלחמות עם הערבים קשורות בהיבט זה מאז 15.4.1936 (המאורעות) ההתנגדות להתיישבות החדשה בישראל. אחר"כ חטיפת המטוסים ב13.9.1970 ועוד אירועים כך שיש לשער שיש להיבט זה משמעות למלחמות שלנו, וכך קרה גם עכשיו, ביולי אוגוסט 2006, המולות החלה והיא ממשיכה גם במהלך 2007.
במהלך חודש מרץ 2007 צפויים שני ליקויים, הראשון ליקוי לבנה ב-03.03.2007 ואחריו ליקוי חמה ב-18.03.2007. ליקוי חמה משפיע כשלושה חודשים לפני וכשבעה אחרי הופעתו. הליקוי בחודש מרץ יופיע במולות לליקוי שהיה ב-22 בספטמבר 2006. ארועים דראמטיים מתרחשים על-ידי שרשרת ליקויים שיש קשר ביניהם. הבחירות במרץ 2006 היו יום לפני ליקוי חמה (29.03.2006) ועל כן אפשר לראות את הבחירות הללו כגורליות למדינת ישראל (לטוב או לרע, תשפטו לבד). בהמשך היה הליקוי בספטמבר 2006.
הליקוי הראשון הצית את המזרח תיכון והדליק את העימות בין החיזבאללה לבין מדינת ישראל, קונפליקט שהחל כשלושה חודשים לפני הליקוי בספטמבר 2006. (ושלושה חודשים אחרי הליקוי במרץ 2006). זהו הסימן שהמילחמה בין מדינת ישראל לחיזבאללה זה "עסק" לא גמור ויכול לחזור. הליקויים במרץ 2007 עלולים לעורר עימות נוסף באיזור. מבנה הכוכבים גורר את ישראל להגיב למאיימים עליה לנסות ולסיים את הקונפליקטים, עם הפלשתינים (חסר סיכוי בינתיים) ועם החיזבאללה. כוכב פלוטו (בעצירה) הנמצא בריבוע לליקוי 18.03 בנוסף לליקוי הלבנה שנימצא מול כוכב אוראנוס, מצביע על מצב העלול לצאת מהשליטה. המבנה נפיץ מאוד.
מבנה הכוכבים בהורוסקופ של מדינת ישראל הוא מלחמתי
כפי שכבר ציינתי בעבר, מבנה הכוכבים בהורוסקופ של מדינת ישראל הוא מלחמתי, ואם כבר חווינו את עוצמתו בין 25.6.2006 עד 14.8.2006, שנת 2007 נראית קשה יותר, בעיקר הרבע האחרון של השנה. הכוכבים מארס (המקודם), אורנוס, יופיטר ופלוטו גורמים לאגרסיביות גם מצידה של מדינת ישראל. יש יותר העזה והסלמה במטרה להשתלט על מצבים לא קלים. זהו מצב שממשיך עד אמצע 2008.
ובנוסף לנאמר לעיל, כוכב מארס מתחיל הילוך אחורי (רטרו) ב-24.11.2007, כאשר לקראת סוף דצמבר הוא עולה על נקודות קריטיות למפת מדינת ישראל, מדליק את הריבוע פלוטו אורנוס מארס, ולשם מגיע גם היופיטר בקשת. הכל מתלקח ובהגזמה... יהיה עלינו להתמודד עם אויבים שאינם מחוייבים לנורמות כלשהן. בחודשים הקרובים אמשיך לעדכן את התהליכים לפי ההתפתחויות.
הליקויים הקרובים למעלת האפס במזלות היוזמה, עלולים להעצים את כל התהליכים, ולהביא למשבר שבו כל העולם יעצור את נשימתו לכמה ימים. (נקודות האפס במזלות היוזמה משפיעות על האיזון בכל העולם כולו)
אי אפשר לדלג על הסכמי הפסקת האש 1701, שהתקבלו באו"ם, שגם בו כוכב נפטון במולות לסאטורן שולטים על ההורוסקופ ומספרים את תוכנו המזוייף של ההסכם. הסכם עם הרבה הבטחות שווא המתמוסס בהדרגה. התקשורת מדווחת שהחיזבאללה החזיר לעצמו את הטילים שאיבד במלחמה האחרונה, בעזרת הברחות הנשק מאירן וסוריה.
נקודת מבט נוספת מעניינת היא שאותו ליקוי משפיע על מדינת ישראל מבפנים. הליקוי מתרחש בבית 4, שמסמל במפה מדינית את האופוזיציה והעם. הביקורת של האזרחים מתעוררת בקול גדול, אולי מסקנותיה הראשונות של וועדת וינוגרד, מעוררות תגובות פוליטיות פנימיות המתחזקות והולכות, חילוקי דיעות מחריפים, ההתנגדות למנהיגות, לממשלה ולזה העומד בראשה יצופו למעלה. בשני המקרים אנחנו חווים התחזקות של הרוח הלאומית, האווירה של "אנחנו ננצח", אם זה את אויבינו מבחוץ או את אויבינו מבית, המושחתים.
אירן:
הליקוי בחודש מרץ 2007 משפיע על ההורוסקופ של אירן. הוא מעורר את רוח הלחימה ובעזרת כמה אסטרואידים מגבירה את קולה לכיוון של יריבות והתקוטטות יותר מתמיד. יתכן מאוד שהליקוי, הנמצא במקומות רגישים מאוד על מפת אירן, מעיד על אפשרות של אסון טבע גדול או מכה אחרת אלימה הפוגעת בטהרן.
מאחר וההורוסקופ של ג'ורג' בוש מצביע על אגרסיביות מתמשכת, ואחמדניג'אד אוהב גם להתגרות בכולם, יש לשער שהעוינות לא נעלמת אי שם (גם אצל האחרון כוכב אורנוס ניצמד לכוכב מארס מפברואר 2007 עד דצמבר ומעורר את התנהגותו הלוחמנית). הפוטנציאל לקונפליקט בין ארה"ב ואירן עם ביטוי לעוינות מופיע בין מרץ 2007 ופברואר 2008. האפשרות של הרס משמעותי באירן מופיע בזמנים אלו.
גם הליקוי בחודש ספטמבר 2007 מחזק את הסיגנון לאגרסיביות עם רצון עז לכוון את יכולתה הצבאית למטרה. המסקנה היא שהליקויים, בנוסף להיבטים שונים (לצורך זה השתמשתי בכמה מפות היסטוריות של אירן בנוסף למוכרת ב-1.4.1979) ימשיכו לשמור את הטמפרטורה הגבוהה והאווירה במהלך 2007 תישאר חמה מאוד.
בהורוסקופ של אירן החדשה, המארס נמצא במזל דגים המטעה בצמידות למרקורי. המארס הוא הסמל של הצבא במדינה. פלוטו בריבוע למרקורי מארס היה כאשר כל העולם מבין שהאירנים נתנו תמיכה פיננסית לחיזבאללה ולשיעים בעירק, בנוסף לפיתוח סודי של הטכנולגיה הגרעינית.
ההורוסקופ של אחמדניג'אד מעיד על אדם מתלהם, וזה מתרחש במגביל לתקופה הלא נוחה של מדינת ישראל, ברבע האחרון של 2007. המארס המקודם של אירן מבהיר את הסגנון האלים מצד טהרן. וכאשר הוא יגיע מול כוכב פלוטו במפה צפוי עימות ישיר עם אלה שאירן רואה כאויבים, מלחמה שתהיה קשה מאוד ומכוונת להכריע את האויב.
הבעיה היא שלמדינת ישראל יש כוכב מארס מקודם ב-27 בתולה במולות למארס מרקורי בהורסקופ של אירן. יופיטר במזל קשת (בנוסף לכוכב פלוטו, מדגיש את נושא הדת ואידיאולוגיה, מחזק את השוני והפער בין מזרח ומערב, עוד סיבה ליצירת כותרות בנושא) המגיע אל המעלות האלה מעצים את אופיין בנוסף לכוכב פלוטו (הנימצא בקשת), מה שיכול לגרום לכך שהיריבות בין ישראל והאיסלאם הראדיקאלי תגיע לנקודה קריטית.
רק מאמצים בינלאומיים אמיתיים יכולים למנוע את המלחמה הזאת.
סוריה
הנשיא בשאר אסד יעבור במהלך השנה הקרובה סדרת משברים אינטנסיביים, שיתחילו לקראת אמצע אפריל 2007 ויסתיימו, קרוב לוודאי, באובדן מעמדו וכוחו באיזשהו שלב עד ספטמבר 2007, או אולי רק בפברואר 2008-מרץ 2008. אבל ברור מאוד שהוא לא ישאר מנהיגה של סוריה (התחזית היא לפי תאריך לידתו בלי שעת לידה, מה שמקשה על עיתוי מדוייק יותר).
ארה"ב
אי אפשר להתעלם מההורוסקופ של הפיגוע הקשה ב-11.9.2001 בניו-יורק. באפריל 2007 נעצר כוכב סאטורן במעלה ה-18 במזל אריה. "ידליק" את הליקוי הגדול באוגוסט 1999 שצילו היה מאינדונזיה עד החוף המזרחי של ארה"ב. כך שייתכן שהשנה היא גורלית בנושא, אולי אירוע חדש או כזה הקשור למה שהיה ב-11.9. אני לא בטוחה שזה יהיה שוב פיגוע טרור אבל יש מתח עצום סביב, במהלך 2007. אם יתרחש אירוע טרור, זה יתכן גם בכל מקום בארה"ב.
גם המלחמה בעירק לא עושה ל ג'ורג' בוש חיים קלים בתוך ארה"ב. אבל הוא מרגיש מספיק בטוח להמשיך בפעילותו הצבאית. (מארס מפעיל את כוכב יופיטר במפה שלו, כוכב אורנוס מדליק את אלה, ובאותו הזמן במפת ארה"ב אורנוס יהיה בהיבט לכוכב מארס). יש בארה"ב כאלה האומרים שבוש מנותק מהמציאות. אבל המאבקים בעירק ממשיכים, מאבקי כוח המשפיעים גם על כוחה של הממשלה העירקית בראשותו של מאליקי, המביא לשינויים גם מאמצע אפריל 2007 (אולי פגיעה בראש הממשלה של עירק). זו תקופה בה ייתכן שלבוש ולממשל יהיה עימות גדול עם הקונגרס (אפריל 2007-אוגוסט 2007).
במהלך הסתיו 2007, ספטמבר-דצמבר 2007 צפוייה הסלמה במלחמה בעירק או שבוש יחליט לתקוף באירן.

תאריך:  26/01/2007   |   עודכן:  26/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תחזית הכוכבים לשנת 2007
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
שלום "אילנה דיין"...
אייל.ב  |  26/01/07 16:42
 
- מה הקשר לאילנה דיין ולערוץ 2 דוקא מאמר מעניין אני מקוה שאבל תשובה מטובה ספרה כפי ששאלתי  ל"ת
אדרת  |  27/01/07 14:39
2
תחזית מדאיגה ואמינה
כוכב שנולד מזמן  |  26/01/07 18:07
3
לטובה. יש לי מספר שאלות
השואל  |  26/01/07 19:01
 
- תחזיות על המלחמה ביוני -אוגוסט 2006
טובה ספרא  |  26/01/07 22:37
4
האם את יכולה להוסיף תחזיות לשאר השחקנים בדרמה הזאת?
WannaLive  |  26/01/07 19:15
5
יפה מאוד, אבל איפה האינתיפאדה השנייה? ל"ת
טוח  |  26/01/07 19:27
6
תחזית מענינת וממשיכה לשאול, צריכים להיות קשובים יחד עם זאת...
אדרת  |  27/01/07 10:51
7
טובה אמרה - אז כדאי שתקשיבו ל"ת
נירית  |  24/04/07 22:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בנימין נתניהו
אם נמשיך בעיקרי המדיניות הכלכלית - הפחתת מיסים מואצת, המשך ייעול המנגנון הממשלתי והמשך הנהגת רפורמות להמשך תחרות במשק, יוכל המשק הישראלי לצמוח בקצב של 6-8% בשנה בעשור הקרוב    נאום בכנס הרצליה ביום 21.1.2007
ד"ר שמשון שושני
ההצעה האופרטיבית לשיפור המצב - התחלת בית הספר בגיל 4, לסיים את העל-יסודי בגיל 16, וללמוד לימודים על-תיכוניים בין הגילאים 16 עד 19    תקציר מנאום בכנס הרצליה ביום 21.1.2006
ניר יהב, עידן יוסף
כמדי שבוע מתקוטטים שני כתבי Nfc על הנושאים הבוערים על סדר היום, והשבוע: השתלטות הנשים על העולם    ניר תוהה מה יקרה לאחר שהשאול-מופזים והדן-חלוצים יילכו ונישאר עם לבני ואיציק    עידן מציע למנות את זינה הנסיכה הלוחמת לתפקיד הרמטכ"ל    ולא שכחנו את נשיאנו האהוב, משה קצב    ראש בראש
איילת פישביין
המירוץ לכהונת הנשיא נפתח    חמישה אישים מסתמנים כמועמדים    בשלושה מהם דבק רבב    המועמד המרכזי ביותר, שמעון פרס, נגוע בכמה פרשות בעייתיות
עו"ד יוסי דר
הניסיונות להאשים את הנשיא משה קצב על ההשתלחות באירוע שכבר הוגדר "מופע האימים" הם פאתטיים וגם גובלים בלא מעט צביעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il