X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רגע לפני שקיעתה של האימפריה של גאידמק, נשמעה שירת הברבור באצטדיון רמת גן ניצחון 2:1 על מכבי חיפה
▪  ▪  ▪
חוגגים בבית"ר [צילום: ספורט 5]

ארבעים אלף איש ראו הערב (שלישי) את בית"ר ירושלים מסיימת את עידן ארקדי גאידמק בסטייל. אחרי עונה לא קלה, בלשון המעטה, ראובן עטר וחניכיו זכו בגביע המדינה בפעם השניה ברציפות עם 1:2 על מכבי חיפה. שערים של כריסטיאן אלבארס (19) ואבירם ברוכיאן (38) עשו את העבודה מול האלופה הטריה, שאיבדה את הצ'אנס לקחת דאבל. בירם כיאל רק צימק בפנדל, אלירן דנין הורחק.
בעונה הבאה סביר להניח שבית"ר תיראה אחרת לגמרי. חלק גדול מהשחקנים לא יישארו ורק במקרה שיימצא הרוכש המיועד היא תוכל לשוב ולאיים על האליפות. אבל דווקא אחרי העונה הקשה שהיא עברה, הקבוצה מהבירה הראתה לכולם שיש לה גם לא מעט אופי אותו אפשר להציג לראווה גם בימים של חוסר ודאות כלכלי או אחר. מילה טובה במיוחד מגיעה לראובן עטר, שהשיג תואר ראשון בקריירה כמאמן ועשה זאת תוך עמידה בלחצים שהיו מכריעים רבים וגדולים ממנו.
הירוקים פתחו טוב יותר ותקפו מאגף ימין עם יניב קטן, שכבר בדקה השניה יישר כדור רוחב מצוין לכיוונו של גולסה, אבל הקשר הצעיר פספס וכיאל פספס את הניסיון השני. בדקה ה-8 חיפה יצאה למתפרצת דווקא אחרי טעות של ניר דוידוביץ', שלא נוצלה על ידיד הבית"רים. יניב קטן שלח מצוין את ליאור רפאלוב מצד שמאל והאחרון פרץ לרחבה טוב, אבל הבעיטה הלכה החוצה.
המצב הראשון מהצד השני הגיע בדקה ה-12, כאשר עמית בן שושן השתלט יפה על כדור עומק, הסתובב ובעט חזק מ-19 מטרים. דוידוביץ' היה צריך לקלוט, אבל הוא הדף לקרן. בדקה ה-19 נפל השער הראשון דווקא ברשת של השוער הירוק הוותיק. כריסטיאן אלבארס נתן כדור לצד שמאל ונכנס לרחבה. עידן טל קיבל מיצחקי והגביה מצוין והמגן שנותר חופשי נגח כמו שצריך לקורה ופנימה - 0:1 לבית"ר ירושלים.
אחרי השער האלופה היוצאת המשיכה לתקוף, אבל חוסר ריכוז של ברק יצחקי ודריו פרננדס מנע מצבים נוספים ואת הגדלת היתרון. מנגד, אייל גולסה קיבל צ'אנס להשוות אחרי קרן בדקה ה-34, אבל לא הצליח לייצר בעיטה מחמישה מטרים. בדקה ה-38 הטעויות של דוידוביץ' עלו לקבוצה שלו בשער. יצחקי ירה כדור חופשי בינוני מ-25 מטרים, אבל השוער השמיט בצורה שלומיאלית וברוכיאן דחק את הריבאונד פנימה - 0:2 לבית"ר.
בדקה ה-43 יצחקי היה חייב לשים את השלישי ברשת הירוקה אחרי מסירת רוחב טובה של ורד שהותירה אותו בודד שני מטרים מהשער, אבל החלוץ הצליח איכשהו להחמיץ את המסגרת. עד הדקה ה-50 אלישע לוי ביצע כבר את שלושת החילופים שעמדו לרשותו ושלח פנימה את ארבייטמן, משומר ובוקולי על חשבון חרזי, רפאלוב ויניב קטן שסבל ממתיחה במפשעה.
בדקה ה-53 שחקני חיפה דרשו פנדל אחרי שכדור תועה פגע בידו של עידן ורד אבל יפת, שהיה קרוב למקום, לא שרק. בדקה ה-55 פאנטיני קיבל כדור עומק על סף הרחבה והוריד יפה עם העקב לבוקולי, שבעט מ-16 מטרים לידיים של קאלה. בדקה ה-78 אלירן דנין קיצץ את בוקולי פעם אחת יותר מדי, ראה צהוב שני ואדום.
בדקה ה-88 חיפה הצליחה לצמק מהנקודה הלבנה. פיטר מסיללה הוכשל ברחבה על-ידי אריק בנאדו. בהיעדר יניב קטן, בירם כיאל ניגש למלאכה וירה לבין החיבורים - 1:2 לבית"ר.
בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלבארס, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין, דריו פרננדס, עידן טל, עידן ורד, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, ברק יצחקי.
מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, בירם כיאל, אייל גולסה, ליאור רפאלוב, יניב קטן, פאנטיני.
שופט: אלון יפת

תאריך:  26/05/2009   |   עודכן:  26/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בית"ר ירושלים מחזיקת גביע המדינה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
בג"צ הוציא צו להפסקת בניית בית כנסת במאחז בשומרון    השופט דנציגר: תשובת המדינה בתוך 15 יום    יש דין: לאנשי הכפרים יש "זיקת הנאה" לשטחי המאחז
מאיה שני
סרקוזי פתח את הבסיס הצבאי הקבוע הראשון באזור המפרץ בצעד שנועד להפגין את עמדתו החריפה כלפי אירן ולהתחרות בבריטניה ובארה"ב על הסחר באזור
איריס בר-טל
משרד יחסי הציבור שטרית מדיה גרופ החל לטפל בתקציב הפרסום ויחסי ציבור של היבואנית א.ג.ת.ד    הוודקה משווקת ב-77 מדינות ומגלגלת מחזור מכירות של כמיליארד דולר
איציק וולף
מאיה שני
ג'ון דמיאניוק הועבר מבית הכלא במינכן למרפאה לאחר שלקה בדלקת מפרקים הנגרמת מעודף חומצת השתן בנוזלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il