ועידת תקשורת ונתח שוק 2009, הוועידה השנתית לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום, והשיווק, של גלובס, עיתון העסקים של ישראל, תיערך ב-13 ביולי 2009. בין הנושאים בהם תעסוק הוועידה: המודל העסקי הנוצר כתוצאה מחוקי התקשורת החדשים: המגמות המשתנות בצריכת המדיה, הטכנולוגיות המשפיעות על פלטפורמות המדיה השונות והדרך בה הן פועלות כספקיות תוכן.
כמו-כן יועלו לדיון מספר דיונים המתמקדים בעולם השיווק והפרסום - שיווק בערוצי התקשורת השונים (רדיו, טלוויזיה, העיתונות הכתובה ואתרי האינטרנט), מה הם כלי השיווק החדשים הנוצרים כתוצאה מריבוי ערוצי התקשורת, מי מהם עונה על הצרכים ובאילו דרכים ועוד.
בנוסף, יינתן ביטוי לתעשיית האינטרנט, הון הסיכון, ויזמים במסגרת שיתוף פעולה עם TWS2009, אשר נעשה בשיתוף עם הבלוג the.co.ils. יעלו לדיון נושאים כמו גיוסי הון, שיווק חברתי והשוק הישראלי כחלק מעולם האינטרנט הגלובלי. כמו-כן יבחרו ויציגו על הבמה עשרת הסטארטפים המובילים בישראל בתחומי האינטרנט והמובייל. את המועמדות ניתן להגיש ב-
www.tws2009.com.
ועידת תקשורת ונתח שוק של גלובס בשיתוף TWS תכנס כמדי שנה, את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט, והתקשורת בישראל להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה, ומקבלי החלטות בתחומים אלו. במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של גלובס לשנת 2009.