X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חודשים ספורים לאחר מותו הפתאומי של בנו, חוזר טרבולטה למסך עם סרט חדש בו הוא מגלם טרוריסט וגם - האם אדי מרפי יפרוש מקריירת המשחק?
▪  ▪  ▪
מתקאמבק. טרבולטה [צילום: עכבר העיר]

האמריקנים משתגעים על קאמבקים - רצוי שיהיו דרמטיים ככל האפשר. אחרי שבינואר האחרון בנו בן ה-16 מת באופן פתאומי, ג'ון טרבולטה חוזר לעמודי החדשות הטובות ומתברג במקום השלישי והמכובד בטבלת שוברי הקופות עם סרטו החדש "חטיפת הרכבת התחתית 123" - עיבוד למותחן פעולה קלאסי משנות ה-70 על חטיפת רכבת ולקיחת הנוסעים כבני ערובה. הסרט שגרף 25 מיליון דולר בשבוע הראשון להקרנתו, לא הצליח לעקוף את הקומדיה "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" שמשקיפה מראש הטבלה על סרט האנימציה "למעלה", שירד למקום השני וצבר עד כה 187 מיליון דולר.
טרבולטה, מי שהיה מלך הרחבה ב"גריז" וב"שיגעון המוזיקה", משחק בסרט את הנבל חסר המצפון ובעל היד הקלה על ההדק, שמזכירה את תפקידיו הקודמים והמוצלחים ב"ספרות זולה" וב"עימות חזיתי". כעת הוא מגלם את מנהיג החוטפים ברנרד ריידר, הידוע בכינויו מיסטר בלו (במה שנראה כמין קריצה קלה ל"כלבי אשמורת" של טרנטינו). ב"חטיפת הרכבת התחתית 123", דנזל וושינגטון חוזר לשתף פעולה עם הבמאי טוני סקוט (אחרי "נקמה בוערת" מ-2004), ויגלם את מי שעורך את המשא-ומתן עם מיסטר בלו, שדורש מיליוני דולרים תמורת שחרור בני הערובה. את ראש עיריית ניו-יורק שמתגייס לפתור את המשבר יגלם לא אחר מאשר ג'יימס גנדולפיני ("הסופרנוס").
בחזרה לטבלה: במקום הרביעי דורג "לילה מוטרף במוזיאון 2" בכיכובו של בן סטילר שמוכיח שיש ביקוש לסרטי המשך. את מחצית הטבלה סוגרת הקומדיה החדשה בכיכובו של ויל פארל, "Land of the Lost", שהצליחה לגרוף רק 34.9 מיליון דולר בשבועיים. גופי התקשורת בארה"ב מיהרו להגדיר את הסרט כ"כשלון הראשון של קיץ 2009", בהתחשב שעלות הפקתו הייתה יותר מ-100 מיליון דולר.
אחרי שבית המשפט קבע כי אדי מרפי יאלץ לשלם מזונות למלאני בי (אקס להקת ה"ספייס גירלס") ולבתם המשותפת, נראה כי השחקן יתקשה לעמוד בהסדר הפיננסי, לאחר שהקומדיה החדשה בכיכובו, "Imagine that", הצליחה להתמקם במקום השישי בטבלה עם הכנסות מזעריות של 5.7 מיליון דולר. בצירוף מקרים תמוה, מרפי מגלם בסרט יועץ פיננסי וורקוהוליק, שמגלה שלפעמים כל מה שצריך זה קצת דמיון , לאחר שהוא מוצא את הפתרונות לבעיות של החברה בה הוא עובד בעזרת ציוריה של בתו הקטנה. סרטו האחרון של מרפי, "להציל את דייב", נחל כישלון בקופות וגרם לשחקן המתוסכל לפזר הצהרות על פרישה. האם נזכה לראות אותו בפעם האחרונה על המסך?

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  15/06/2009   |   עודכן:  15/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שוברי קופות: הקאמבק של ג'ון טרבולטה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
תוצאות ניתוח נתונים שערכו חוקרים מראות כי וירוס H1N1 הסתובב בקרב חזירים, ייתכן אף שבמספר יבשות, במשך שנים רבות לפני שעבר לבני אדם    ההעברה הראשונית לבני אדם אירעה מספר חודשים לפני שזיהו את ההתפרצות
עידן יוסף
חבר מליאת רשות השידור החליט להגיש לשר הממונה את התפטרותו    הנימוק: השר אדלשטיין אינו מקדם את הרפורמה
טל לוי
מדד הבנקים צלל ב-4.7%    מדד הנדל"ן איבד 4%    הערב צפויה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לפרסם את מדד המחירים לצרכן    הערכות: המדד יעלה ב-0.4%-0.3%
רותי אברהם
בית המשפט: גל רובי שהרג ערבי במהלך חיפוש אחרי נשק לא-חוקי פעל כמצופה משוטר בנסיבות שבהן נשקפת לו סכנת חיים
איריס בר-טל
הפרויקט מאפשר להפיק 8 מיליון ליטר ביו דיזל מ-15 אלף טון פסולת אורגנית יבשה    יוצג בתערוכת 'וואטק 2009' בנובמבר במרכז הירידים בתל אביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il